Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، داوود محمدی در خصوص پرونده سانحه هواپیما ATR تهران- یاسوج، گفت: کمیسیون اصل ۹۰ مجلس، از سال گذشته با وقوع حادثه سقوط هواپیمای تهران-یاسوج، به این پرونده ورود کرد و تاکنون جلسات کارشناسی بسیاری را برای بررسی این پرونده برگزار کرده است.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در چند ماه اخیر بررسی های کامل و جامعی از سوی کمیسیون اصل ۹۰ در مورد سانحه هواپیمای ATR تهران- یاسوج صورت گرفته و در این راستا، جلساتی نیز با دستگاه قضا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: البته دستگاه قضا نیز به صورت جداگانه به پرونده سانحه هواپیمای تهران-یاسوج ورود کرده، اما با این وجود، مجلس نیز برای بررسی مستندات و اشتراک نظرات، جلساتی را با قاضی مربوطه برگزار کرد.

محمدی با بیان اینکه گزارش کمیسیون اصل ۹۰ درباره سانحه پرواز تهران- یاسوج ظرف دو ماه آینده در صحن علنی قرائت خواهد شد، افزود: با جمع بندی و جمع آوری گزارشات کارشناسانی که از طرف کمیسیون مسائل مرتبط با حادثه را بررسی کرده اند و همچنین اخذ نظرات نهایی قوه قضائیه، گزارش به زودی به صحن علنی ارائه خواهد شد.

رئیس کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به موضوعات مطروحه درباره نقش سازمان هواپیمایی در وقوع سانحه هواپیمای تهران-یاسوج، گفت: در گزارش تمام مسائل و موارد به صورت مفصل ذکر شده و گزارش کمیسیون اصل ۹۰، برای تصمیم گیری در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد، اما هنوز گزارش جمع بندی نشده و نمی توان به صورت مشخص مقصران وقوع حادثه را اعلام کرد.

کد خبر 4752269 برهان محمودی

منبع: مهر

کلیدواژه: سقوط هواپیما سقوط هواپیمای تهران یاسوج رئیس کمیسیون اصل 90 مجلس داود محمدی سازمان هواپیمایی کشوری اربعین 98 قیمت دلار بانک مرکزی ایران قیمت نفت بورس بازار سهام وزارت جهاد کشاورزی قیمت سکه بهار آزادی وزارت صنعت معدن و تجارت تولید نفت قیمت یورو دلار عربستان سعودی ایالات متحده آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۶۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد

بی‌احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، ساعت حدود 5:45 صبح امروز؛ بی‌احتیاطی و برخورد یک دستگاه پژو پارس با آیلند جداکننده و بشکه‌های ترافیکی و سپس برخورد با پاکبان؛ منجر به فوت پاکبان شهرداری مشهد شد.

این سانحه در قسمت کندرو بزرگراه شهید میرزایی رخ داد و منجر به فوت پاکبان شریف؛ «موسی شیرویه» شد.

براساس گزارش اولیه پلیس؛ سرعت بالا و عدم توانایی در کنترل خودرو؛ عامل اصلی این سانحه بوده است.

انتهای پیام/282/.

دیگر خبرها

  • چه کسانی در دوم انتخابات مجلس می‌توانند شرکت کنند؟/ اعتبارنامه منتخبان مجلس و خبرگان رهبری با طراحی جدید ارائه خواهد شد/ همه شعب اخذ رای امکان برخط بودن را دارند و استعلام‌ها به صورت برخط انجام می شود/ از بین ۹۰ نامزد در دور دوم انتخابات مجلس، ۲۵ نفر هم ا
  • برگزاری دومین مرحله انتخابات مجلس در هشت حوزه به صورت الکترونیکی
  • سازوکار‌ها و آمادگی‌ها برای اجرای دور دوم انتخابات مجلس
  • لیست نهایی جامعه اسلامی مهندسین برای انتخابات مشخص شد+ اسامی
  • بی احتیاطی راننده منجر به فوت پاکبان در مشهد شد+فیلم
  • فوت یک پاکبان با بی‌احتیاطی راننده در مشهد
  • لیست نهایی «ائتلاف امناء» برای دور دوم انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه تهران+ اسامی
  • آوازخوانی صادق بوقی در هواپیمای تهران به استانبول!
  • لیست نهایی جبهه انقلاب برای انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران منتشر شد
  • منع نمایندگان هیات مدیره شرکت‌های دولتی از داوطلبی مجلس