Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@11:46:54 GMT

علائم غلظت خون را بشناسیم

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۷۲۹

علائم غلظت خون را بشناسیم

برنامه «نسیم زندگی» کانال اردوی شبکه جهانی سحر ، یک برنامه اجتماعی با ساختار ترکیبی ، مخاطبان بی شماری را همراه خود کرده است.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ کانال اردوی شبکه جهانی سحر امروز در برنامه «نسیم زندگی» درخصوص بیماری غلظت خون با متخصص این رشته گفت و گو خواهد کرد.

دکتر امیررضا صفائیان درباره غلظت خون یا پلی سیتمی ورا صحبت خواهد کرد که این مشکل به علت عدم توازن تولید نوع خاصی از سلول های خون رخ می دهد که اگر به موقع تشخیص داده نشود تبدیل به شرایط تهدید کننده می شود .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در برنامه «نسیم زندگی» که امروز ساعت 17 به وقت تهران از کانال اردو پخش می شود درباره طب سنتی ، خواص خوراکی ها و تاثیرات مفید میوه بر فعالیت کبد نیز با کارشناسان صحبت خواهد شد.

سخنان بزرگان امروز این برنامه هم به فرازهایی از سخنان گهربار حضرت فاطمه زهرا(س) اختصاص دارد.

از دیگر بخش های متنوع « نسیم زندگی» کانال اردو به آیتم ایران شناسی می توان اشاره کرد که به معرفی تخت سلیمان واقع در استان آذربایجان غربی می پردازد.

تکنولوژی از دیگر بخش های جذاب برنامه «نسیم زندگی» است که آخرین فناوری ها و دستاوردهای این حوزه را برای مخاطبان خود ارائه می کند.

تهیه کننده برنامه «نسیم زندگی» عاطفه خالدی است .این برنامه با اجرای عالیه زهرا خان و شایسته فاطمه دوران عصرگاه هر روز ساعت 17 بر روی آنتن کانال اردوی شبکه جهانی سحر قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: فضائل حضرت علی (ع) از منظر اندیشمندان جهان نسیم زندگی بوی ماه خدا گرفت

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تلویزیون شبکه سحر نسیم زندگی کانال اردو غلظت خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتداد»، در راه شبکه چهار سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این برنامه تلویزیونی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی مهدی انصاری و سردبیری سیدعرفان حسینی قصد دارد به بررسی اندیشه‌ای و فلسفی حوزه‌های مختلف فرهنگ عامه نظیر فیلم و سریال، تکنولوژی، فضای مجازی و موسیقی در گفتگو با مهمانان بپردازد.

هدف از ساخت «امتداد»، علاوه بر به تصویر کشیدن طرح‌ها و اندیشه‌هایی که جهان امروز را ساخته‌اند، انتقال این گزاره به مخاطب است که «مولفه‌های زندگی و سبک زندگی به شکل باری به هر جهت و خود به خودی به وجود نمی‌آیند و منشا آن‌ها، وادی فکر و اندیشه است.»

این برنامه به میزبانی رامین پورمند، در ۲۶ قسمت ۵۵ دقیقه‌ای در مرکز سیمرغ تولید شده است.

 

دیگر خبرها

  • علائم خاموش استرس را بدانید
  • «برمودا» به اعتبار سیما و شبکه نسیم تبدیل شد/ ظرفیت ادامه فصل بعد
  • رئیس صداوسیما در پشت صحنه برنامه برمودا |‌ تصاویر
  • فصل‌های بعدی «برمودا» ساخته می‌شود
  • تبدیل برمودا به یکی از ویژندهای شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد دارد
  • تبدیل «برمودا» به یکی از نماد‌های شبکه نسیم/ برنامه‌ای که قابلیت تولید در فصل‌های متعدد را دارد
  • چطور پیامک‌های جعلی را بشناسیم؟
  • «امتداد»، در راه شبکه چهار سیما
  • اسوههای زندگی را با این کتاب بشناسیم
  • تغییرات آب و هوایی می‌تواند منجر به افزایش ویروس‌هایی مانند کووید شود