Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بازار نیوز»
2024-05-07@23:01:40 GMT

روشی جدید برای درمان میگرن

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۱۸۸۶

دکتر بهمن غیوران در حاشیه دهمین همایش جراحان پلاستیک و زیبایی ایران گفت: از 20 سال پیش بر روی درمان میگرن پژوهش کرده و تاکنون با جراحی از طریق پیشانی توانسته ایم بیش از 90 درصد بیماران را درمان کنیم.

پژوهشگر ایرانی که مدیر گروه جراحی پلاستیک مرکز پزشکی بیمارستان دانشگاهی کیس (Case Western Reserve University) امریکاست با اشاره به 40 مقاله ای که در این باره در رسانه های معتبر جهانی به چاپ رسانده است گفت: در روش جراحی که ما کار کرده ایم 7 نقطه که میگرن از آنجا شروع می شود را پیدا کرده ایم و با آنچه که عصب را اذیت می کند برمی داریم به این طریق میگرن از بین می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس بخش جراحی پلاستیک بیمارستان‌های دانشگاه کلیولند افزود: این عمل ها سرپایی است به طور مثال شریانی که روی عصب است و آن را تحت فشار قرار می دهد برمی داریم یا یک قسمت کوچک عصب را برمی داریم نمونه ساده ای را می توان مثال زد، مثل یک سیم برق که روکش ندارد و سیم لخت است که هر آنچه با آن برخورد کند ایجاد خطر می کند در میگرن نیز آن لایه میلین سر جای خود نیست و هر ضربان شریان یا انقباض عضله یا فشارهای دیگر عصب را تحریک می کند ما اول آن عامل اذیت کننده را برمی داریم تا عصب را از فشار آن ازاد کنیم.
آقای دکتر غیوران گفت: من 20 سال پیش برای نخستین بار وقتی روی پیشانی کار می کردم این روش را پیدا کردم و با تحقیق های بسیار هم اکنون شاهد موفقیت و درمان بیش از 90 درصد بیماران مبتلا به میگرن هستم.

لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Frg برچسب ها: درمان ، میگرن ، بیماری

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: درمان میگرن بیماری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۱۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، آتش‌نشانان یک مار سمی را که وارد یک کارگاه تزریق پلاستیک در جنوب تهران شده و موجب رعب و وحشت کارگران شده بود، به دام انداختند.

بیشتر بخوانید: کشف جسد مردی با دست‌وپا و دهان بسته در رودخانه

صبح امروز افراد حاضر در یکی از کارگاه‌های واقع در محدوده خلازیر در تماس با سامانه ۱۲۵ از مشاهده یک مار در کارگاه خود خبر داده و در حالی که دچار وحشت شده بودند از آتش‌نشانان درخواست کمک کردند.

در ادامه ستاد فرماندهی آتش‌نشانان ایستگاه ۱۳۲ را به محل حادثه که یک کارگاه تزریق پلاستیک بود، اعزام کرد و آنان مشاهده کردند که ماری به طول یک متر وارد این کارگاه شده و کارگران را به وحشت انداخته است.

عوامل آتش‌نشانی با رعایت کامل اصول ایمنی و با استفاده از ابزار مخصوص، این مار را که سمی بود، به دام انداخته و برای انتقال به مراکز مربوطه به ایستگاه منتقل کردند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1229629 برچسب‌ها اخبار حوادث

دیگر خبرها

  • روشی ساده و کم‌هزینه برای کاهش استرس
  • عالیشاه با توپ پُر به ترکیب برمی‌گردد
  • ستاره عراقی در لیست حریف سپاهان
  • امسال انجمن جراحان پلاستیک در کنگره جراحان حاضر نمی شود
  • جراحان پلاستیک از کنگره جامعه جراحان ایران انصراف داد
  • ورود مار سمی به کارگاهی در خلازیر تهران
  • روشی ساده برای به دام انداختن مار کبری (فیلم)
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • روشی برای جلوگیری از آلزایمر + فیلم
  • ورود سامانه بارشی جدید به کشور / موج جدید بارش‌ها کدام مناطق را در برمی‌گیرد؟