Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه اندیشه خبرگزاری تقریب، آیت الله اراکی در پیامی از شرکت کنندگان در راهپیمایی اربعین امسال قدردانی کرد؛ متن این پیام به شرح زیر است:

احیا کنندگان سالروز اربعین امام حسین(ع) امسال به بهترین وجه، وظیفه خود را در محبت به خاندان رسول خدا(ص) انجام دادند.

آنهایی که از پنج قاره مختلف به کربلا آمدند، آنهایی که با پای پیاده به این شهر آمدند و آنهایی که بهترین خدمات را به زوار امام حسین(ع) تقدیم کردند، همه و همه ثابت کردند که حسین(ع) در قلبهای مؤمنین حرارت و گرمایی است که هرگز رو به سردی نمی رود، بلکه با گذشت سالیان بر شعله و نور آن افزوده می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شما شرکت کنندگان در راهپمایی پرشور اربعین امسال، کار خود را آنقدر به خوبی انجام دادید که جز خداوند متعال کسی نمی تواند از شما قدردانی کند؛ خداوند متعال، بهترین پاداش را به وسیله حسین(ع)، خاندان و اصحابش که به دست ستمگران اسیر شدند؛ به شما بدهد.

شما در حماسه عظیم خود، سخن عقیله بنی هاشم زینب فاطمه(س) را محقق کردید، آنجا که خطاب به ظالمان می  فرمایند:« قسم به خدا که یاد ما فراموش نمی شود و رسالت ما نمی میرد».

چقدر شما دوستداران حسین و خاندان رسول خدا(ص) سعادتمند هستید!

شما با شرکت در راهپیمایی بزرگ اربعین، تصاویری مملو از فداکاری، وحدت بین مذاهب مختلف اسلامی و تصاویری انسانی از ادیان مختلف انسانی را خلق کردید، تابلویی که شما با تلاش خود در ایام اربعین خلق کردید، با بهترین منظره و زیباترین شکل ترسیم شد.

مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به نوبه خود، قدردان زحمات شماست؛از دولت، مردم و اعضای پارلمان عراق و دولت و مردم ایران به خاطر همکاریها و تلاشهای مستمر برای انجام موفق راهپمایی بزرگ اربعین تشکر می کنیم.

آیت الله اراکی
دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
 
انتهای پیام/

منبع: تقریب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS

به گزارش خبرآنلاین به نقل از روابط‌ عمومی و امور بین ‌الملل شرکت پتروشیمی مارون، شرکت‌کنندگان از ۴۰ کشور دنیا روزانه پذیرای هزاران نفر از بازدید کنندگان بودند و به فراخور این اجتماع بزرگ بستر بسیار مناسبی برای گسترش تعاملات و ارتقاع سطح اطلاعات برای تمامی میزبانان و بازدید کنندگان فراهم شد.

نمایشگاه چاینا پلاس به عنوان بزرگ‌ترین نمایشگاه تجاری این صنعت در آسیا و یکی از تاثیرگذارترین نمایشگاه‌های جهان، با فراهم کردن فرصت‌ های مذاکرات و بازدیدهای تجاری و اقتصادی از اقصی نقاط دنیا به شکل گسترده‌ای بین فعالان صنعت پلاستیک و لاستیک دنیا شناخته شده است و سالیانه میلیون ها متخصص و فعالان این حوزه از این نمایشگاه بازدید می‌کنند

نمایشگاه چاینا پلاس از ۳۵ سال پیش تا کنون مهمترین مرکز عرضه و تجارت محصولات پلاستیک و پتروشیمی است و جایگاه ویژه ای را در بین رویداد های این صنعت دارا می باشد.

شرکت پتروشیمی مارون در این دوره از نمایشگاه چاینا پلاس، با غرفه‌ای ویژه و محوری در سالن اصلی نمایشگاه و در کنار بزرگ‌ترین شرکت‌های پتروشیمی جهان، آخرین محصولات خود را در زمینه پتروشیمی و تولیدات حرفه ای ارائه نمود.

پتروشیمی مارون به عنوان یک شرکت پیشرو در صنعت پتروشیمی و پلی اتیلن ، با حضور متخصصین و تیم بازرگانی مجرب خود ضمن شرکت در این رویداد، جلسات فشرده و رایزنی های مثبتی با نمایندگان شرکت‌ها و تجار بین المللی برگزار نمود که به تبادل نظر، عقد قرارداد و تنظیم تفاهمنامه هایی در خصوص همکاری های متقابل در زمینه صادرات و انتقال تکنولوژی منجر شد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902384

دیگر خبرها

  • حضور قدرتمند شرکت پتروشیمی مارون در نمایشگاه تخصصی ۲۰۲۴ CHINAPLAS
  • حب به اهل بیت(ع) موجب تقریب مذاهب است
  • دانشگاه آزاد اسلامی نخبگان منطقه را در مسئله تقریب مذاهب جمع کند
  • ایران اسلامی؛ الگوی تقریب مذاهب در جهان/علما وحدت را در بین مردم اشاعه دادند
  • فعالیت ۳۵ دفتر تقریب مذاهب در دفاتر تلفیقی دانشگاه آزاد
  • راهپیمایی بانوان ساوجبلاغی در حمایت از مجریان طرح نور
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • اولویت امروز جهان اسلام غزه است/ بقاء انقلاب و استحکام آن مرهون وحدت و تقریب است
  • دیدار مؤسس جمعیت آموزش و فرهنگ مقدونیه با دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی