Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ پیمان لطیفی در تشریح این خبر اظهار کرد: ساعت ۷ صبح روز جمعه بیست و ششم مهرماه تیم عملیات کلانتری انقلاب اسلامی، هنگام گشت زنی در محدوده خیابان خوازمی، پرسه زنی راننده یک دستگاه خودروی سواری پژو ۲۰۶ سفید رنگ نظر شان را جلب و برای بررسی بیشتر پلاک انتظامی خودرو را استعلام که در استعلام گرفته شده مشخص شد که خودرو سه روز قبل در محدوده کلانتری ۱۴۰ باغ فیض سرقت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام انتظامی گفت: تیم کلانتری به خودرو نزدیک و سوالاتی را از راننده خودرو پرسیدند، سارق که خود را مالک خودرو اعلام می کرد عاجز از ارائه مدارک ماشین بود تا اینکه ماموران در بررسی از خودرو مدارک ماشین را از داخل خودرو کشف کردند.

وی تصریح کرد: با محرز بودن اینکه خودرو سرقتی است، راننده خودرو به همراه خودروی کشف شده به کلانتری منتقل و سارق همچنان منکر سرقت خودرو بود.

لطیفی ابراز داشت: در تحقیقات پلیسی مالک خودرو شناسایی و با دعوت وی به کلانتری، مال باخته که فردی ۲۵ ساله بود، اظهار داشت خانواده ام مدتی است در مسافرت هستند سه روز قبل برای رفع بی حوصلگی به پارک محل سکونتمان مراجعه کردم و با فردی که ۲۸ ساله بود آشنا شدم باب گفت و گو باز شد و نا خودآگاه به وی اعتماد کردم تا اینکه از دعوت کردم تا به منزل ما بیاید و با هم باشیم و تا پاسی از شب در کنار هم بودیم.

شاکی ادامه داد: وقتی صبح از خواب بیدار شدم از این فرد خبری نبود به سرعت اموال منزلمان را وارسی کردم و متوجه شدم که سارق تلفن همراه و سوئیچ خودروام را برداشته است. به سرعت به پارکینگ مراجعه ولی اثری از خودرو ام نبود.

کلانتر محله انقلاب اسلامی با اشاره اینکه متهم در مواجهه حضوری چاره ای جز به اعتراف نداشت، در خصوص اظهارات متهم بیان داشت که با پرسه زنی در مراکز تفریحی مانند پارک ها نظر افراد مختلف را جلب و پس از اینکه به من اعتماد می کردند و مدت کوتاهی از آشنایشان می گذشت اموالشان را سرقت و قطع ارتباط می کرده است.

رئیس کلانتری ۱۴۸ انقلاب گفت: در این خصوص پرونده ای تشکیل و تحقیق از متهم برای کشف سایر جرائم ادامه دارد.

کد خبر 4752437 مهسا شمس

منبع: مهر

کلیدواژه: سرقت خودرو دستگیری سارق پلیس آگاهی اربعین 98 اربعین حسینی شهرداری تهران شورای شهر تهران نیروی انتظامی وزارت آموزش و پرورش محسن هاشمی سازمان حج و زیارت قوه قضاییه نجف اشرف شورای شهر کمیته امداد امام خمینی ناجا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۴۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر با اشاره به نشست مشترک اعضای هیئت دولت با استانداران اظهار کرد: در این جلسه از کاهش تورم استان و بهبود رتبه استان در این شاخص از رتبه ۴ به ۲۱ خبر دادم.

وی در ادامه افزود: از کاهش عدم برخورداری خراسان شمالی در آسفالت راه‌های استان از ۱۲ درصد به ۸ درصد نیز گفتم و افزودم: در این دولت گازرسانی به روستاها از ۹۶/۴ به ۱۰۰ درصد رسیده و همه روستاهای دارای سکنه در استان گازرسانی شدند.

استاندار خراسان شمالی تکمیل علاج بخشی سد بیدواز دولت سیزدهم و رساندن سد گلمندره به مرحله آبگیری را نیز از دستاوردهای مهم مطرح کردم.

حسین‌نژاد، پیشرفت سریع پروژه انتقال پساب بجنورد به پتروشیمی و رهاسازی چاه‌های آب پلنگ دره برای انتقال آب آنها به بجنورد برای شرب، پس از سفر نخست رئیس جمهوری به خراسان شمالی را نیز به عنوان بخش دیگری از صحبت‌ها در دیدار با رئیس‌جمهور مطرح کرد و گفت: تصفیه خانه شیروان نیز از پروژه‌هایی است که در آستانه بهره‌برداری قرار گرفته است.

استاندار خراسان شمالی به هدف‌گذاری برای تکمیل سیزده زنجیره ارزش در استان اشاره کرد و گفت: در ادامه این نشست به سرمایه‌گذاری ۴۷ هزار میلیارد تومانی در این زنجیره‌ها اشاره کردم و گفتم برای توسعه و تکمیل این زنجیره‌های ارزش، ۲۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات دیگر نیاز داریم.

حسین‌نژاد نسبت مصارف بانکی به منابع بانکی خراسان شمالی را نزدیک به ۲ دانست و خواستار خط اعتباری ویژه برای استان‌هایی شد که منابع کافی برای پیشبرد برنامه‌ها ندارند.

وی درخواست حذف تعهد ارزی برای صادر کنندگان خراسان شمالی را نیز به عنوان درخواست دیگر مطرح کردم.

استاندار خراسان شمالی بیان کرد، قریب‌الوقوع بودن سفر رئیس جمهوری به ترکمنستان را نیز مورد توجه قرار دادم و درخواست کردم در این سفر بازگشایی گذر مرزی و بازارچه مرزی در محدوده مرز ۳۰۰ کیلومتری خراسان شمالی با ترکمنستان مطرح و پیگیری شود.

کد خبر 6097698

دیگر خبرها

  • سارق میلیاردی طلاجات در باقرشهر دستگیر شد
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سه سارق خودرو در مشهد دستگیر شدند
  • انهدام باند سرقت خودرو و کشف خودرو سرقتی 
  • چرا در تهران قدیم خودرو‌ها وسط خیابان پارک می‌کردند؟
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • کشف دو خودروی سرقتی در سمنان
  • کشف دو خودروی سرقتی در شاهرود/ تویوتای میلیاردی به صاحبش بازگشت
  • چرا در تهران قدیم خودروها وسط خیابان پارک می‌کردند؟