Web Analytics Made Easy - Statcounter

خداداد اولیایی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: دوره آموزش‌های مهارتی در رشته‌های لوازم خانگی، سرویس نگه دارنده خودرو، جوشکاری و غیره برگزار شده که این امر می‌تواند باعث ایجاد اشتغال و کاهش بازگشت معتادان به سمت اعتیاد شود.

وی گفت: آموزش‌های مهارتی فنی و حرفه‌ای در زندان‌ها، کمپ‌ها و مراکز درمانی اجباری بوده و با توجه به گستره زیاد حاشیه‌شهر، آموزش به معتادان بهبود یافته از اهمیت زیادی برخوردار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان افزود: علاوه بر معتادان بهبود یافته در مدت ۶ ماه گذشته ۸۲ نفر از اعضای خانواده آنان در دوره‌های آموزش‌ی مهارتی گلدوزی، روبان دوز پیشرفته و رایانه مراکز آموزش‌های مهارتی این اداره شرکت کردند.

وی بیان کرد: مهارت آموزی و ایجاد شرایط اشتغال در افراد می‌تواند علاوه بر تقویت شخصیت و منزلت اجتماعی آنان منجر به کاهش آمار بیکاری و مانع بروز انواع جرائم در جامعه شود.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور مهارت اموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۷۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،تهمینه دانیالی روز سه‌شنبه در آیین سی و پنجمین جشنواره امتنان و تجلیل از کارگران گروه کار و واحد های نمونه آذربایجان غربی افزود: کار و تولید دارای ۲ بازوی کارگر و کارفرماست و ثروت و مالکیت نیز جایگاه خود را دارد که برای ارتقای بهره وری کارگران، اجرای برنامه های آموزش مهارتی بسیار موثر به نظر می رسد.

وی در زمینه توسعه مشارکت مردم در این بخش اظهار کرد: این موضوع با تعاونی‌ها محقق می‌شود ولی نه با تعاونی‌ هایی که دچار برخی مشکلات و آفت ها هستند.

وی با اشاره به حفظ حرمت‌ها در بخش کار و کارگری بیان کرد: پایه و بستر این موضوع خوب بودن حال اجتماعی و فرهنگی و پاسداشت خود کار است.

مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تاکید بر دایر کردن میزخدمت در استان و مجموعه های کارگری اظهار کرد: می شود با کار و تلاش تهدیدها را به فرصت تبدیل کرد.

دیگر خبرها

  • برگزاری نوزدهمین دوره طرح آزمون اعطای مدرک
  • کار اصلی مدارس و دانشگاهها؛ تربیت نیروی متخصص متناسب با ظرفیت های استان است
  • آزمون حفظ قرآن در سیستان و بلوچستان برگزار شد
  • آموزش ۵ هزار نفر در سیستان و بلوچستان در حوزه اقتصاد دیجیتال
  • تربیت نیروهای متخصص برای کشور بزرگترین خدمت محسوب می‌شود
  • شرکت بیش از ۱۵ هزار داوطلب سیستان و بلوچستان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • پرورش پلیس تخصصی برای بخش های گوناگون امنیت
  • معلم نمونه سیستان و بلوچستان از رمز موفقیت خود می‌گوید
  • آموزش‌های مهارتی مهمترین نیاز توانمندسازی نیروی کار است
  • توسعه مهارت‌های بازار محور در جهت افزایش تولید