Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد تقی حلی ساز با اشاره به اینکه از شب گذشته ۱۵۰ نیروی جدید در قالب کادر درمانی درمانگاه ها وارد عراق شده اند، گفت: کادر درمانی در دور نخست خدمات رسانی به زائرین بعد از ۲۰ روز خدمت شبانه روزی، در حال بازگشت به ایران هستند.

وی از فعالیت سه درمانگاه الماس شرق، بلدالاولیا و ملاک در کربلا و دو درمانگاه نبأ و ام القری در شهر نجف به عنوان درمانگاه های ثابت هلال احمر ایران تا پایان ماه صفر خبر داد و افزود: درمانگاه های هلال احمر ایران در کاظمین و سامرا نیز به تدریج در حال تعطیل شدن هستند و ظرف یکی دو روز آینده به فعالیت خود پایان خواهند داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، از حضور یک هزار و ۷۰۰ نفر نیرو در دوره اول خدمت رسانی به زائران در ایام اربعین حسینی در کشور عراق خبر داد و افزود: در دور دوم خدمت رسانی، با توجه به کاهش تعداد زوار عتبات عالیات و کاهش تعداد مراجعان به درمانگاه های هلال احمر، تعداد نیروهای هلال احمر نیز کاهش پیدا کرده است.

حلی ساز با اشاره به ارزیابی مثبت مسئولان در بازدید از درمانگاه های هلال احمر ایران در عراق گفت: این بازخوردهای مثبت، مایه دلگرمی تیم اعزامی مرکز پزشکی هلال احمر به عراق و ادامه روند ارائه خدمات درمانی تا پایان ماه صفر است.

کد خبر 4752430

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین حسینی عراق نجف اشرف هلال احمر جمهوری اسلامی ایران اربعین 98 اجلاس وزرای بهداشت وزارت بهداشت سعید نمکی سرطان چاقی اربعین 98 دندانپزشکی آلزایمر پوکی استخوان سازمان بیمه سلامت سازمان غذا و دارو دیابت اوتیسم دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۲۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری

به گزارش خبرنگار مهر، سید رضا حسینی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته امداد در راستای تحقق احکام برنامه ششم و به منظور بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های موجود در بدنه مردمی، کوتاه کردن فرایندها، تسهیل در ارائه خدمات، ارتقای کیفیت خدمات مددکاری، ارتقای کیفیت زندگی، بهبود خدمت رسانی به مددجویان سالمند (فقط حمایتی) در جهت استفاده از ظرفیت مراکز نیکوکاری در ارائه خدمت به محرومین، هم افزایی و برون سپاری پرونده‌های مددجویی سالمندان را نیز به مراکز نیکوکاری مددکاری واگذار کرده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته‌امداد استان هدف از این اقدام را بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی خیریه‌ها وسازمان‌های مردم نهاد بر شمرد و تصریح کرد: خدمت‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر، رفع مشکلات نیازمندان و تأمین نیازهای آنها و کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان از دیگر اهداف واگذاری پرونده‌ها به مراکز نیکوکاری است.

حسینی ادامه داد: ارائه آموزش‌های چهره به چهره و مؤثر در سبک زندگی، ارائه خدمات مطلوب‌تر به سالمندان، توانمندسازی خانواده‌های مستعد و افزایش رضایتمندی عمومی از برنامه‌های حوزه حمایت است.

کد خبر 6097064

دیگر خبرها

  • همه مطالبات کارکنان بیمارستان امام خمینی (ره) کرج پرداخت شد
  • ۵پایگاه جدید هلال احمر در استان سمنان احداث می‌شود
  • بودجه هلال احمر متناسب با ماموریت‌های محوله نیست
  • اجرای ۵۷ عنوان برنامه امدادی ، درمانی و بشردوستانه در فارس
  • ۵۷ عنوان برنامه امدادی درمانی و بشردوستانه در فارس برگزار می‌شود
  • چرا در دیدار پرسپولیس و سپاهان آمبولانس نبود
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه 
  • هلال احمر در قرن جدید؛ از مرکز ملی مدیریت و رصد حوادث تا ۲.۸ میلیون عضو جدید
  • اعزام کاروان سلامت به مناطق کم برخوردار شهرستان قروه
  • ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری