Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-06@19:28:23 GMT

شهربانو منصوریان و هاشمی طلا گرفتند

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۰۶۸

شهربانو منصوریان و هاشمی طلا گرفتند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روز دوم رقابت‌های ووشو قهرمانی جهان در شانگ‌های چین در حالی پیگیری می‌ شود که نمایندگان کشورمان در بخش مردان و بانوان از صبح امروز(دوشنبه) به مصاف حریفان خود رفتند.

وزن 65 کیلوگرم ساندای مردان:

عرفان آهنگریان نماینده وزن 65 کیلوگرم تیم ملی ساندا مردان در نخستین دور "جانتان سوزا" نماینده برزیل را شکست داد و در دومین مبارزه عبدل هریس نماینده اندونزی را از پیش رو برداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آهنگریان برای صعود به دیدار نهایی "ون تیت" از ویتنام را پیش رو دارد.

وزن 70 کیلوگرم ساندای مردان:

محسن محمدسیفی نماینده وزن ۷۰ کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان، دور اول با قرعه استراحت روبرو بود و در دوم دوم نیز به مصاف نماینده اندونزی رفت و با شکست این سانداکار به مرحله بعدی راه یافت. سیفی در مرحله بعد باید به مصاف "سئونگ مو پارک" از کره جنوبی برود.

وزن 75 کیلوگرم ساندای مردان:

در ادامه مسابقات امروز یوسف صبری نماینده وزن ۷۵ کیلوگرم تیم ملی ووشو کشورمان در نخستین مبارزه نماینده پاکستان را شکست داد و در دومین مبارزه خود به مصاف "یوان بنبرا" از فرانسه رفت و تنها در ۵۰ ثانیه اختلاف را به عدد ۱۲ رساند و برنده این مرحله از مبارزه شد. صبری در نیمه نهایی با "محمد دیها" از تونس مصاف می دهد.

روز گذشته نیز، در بخش بانوان الهه منصوریان در وزن ۶۵ کیلوگرم در نخستین مبارزه به مصاف "آلیس کوردونیر" از فرانسه رفت و این دیدار با نتیجه پیروزی به پایان رسید. وی امروز در نیمه نهایی به مصاف "لیدا سلماح" از لبنان رفت و قبل از پایان راند دوم حریف خود را شکست داد و به فینال راه یافت. منصوریان برای رسیدن به طلا باید نماینده ترکیه را شکست دهد.

صبح امروز شهربانو منصوریان نماینده وزن 75 کیلوگرم ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست، برابر "کریستینا نورازووا از روسیه در ۲ راند متوالی و با اقتدار به برتری دست یافت و فینالیست شد. وی امروز در مبارزه پایانی نماینده برزیل را شکست داد ‌و نخستین طلای ایران را کسب کرد.

در وزن ۷۵ کیلوگرم مریم هاشمی ساندای زنان پس از استراحت در دور نخست، به مصاف حبا محمد از مصر رفت و در همان راند نخست با رساندن اختلاف امتیاز به عدد ۱۲ برنده شد و به فینال رسید. هاشمی برای رسیدن به مدال طلا به مصاف نماینده هند خواهد رفت.

256 43

کد خبر 1312913

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: خواهران منصوریان ووشو باشگاه پرسپولیس سوریه ترکیه کردهای سوریه لیگ برتر نوزدهم ایالات متحده آمریکا باشگاه استقلال گابریل کالدرون لبنان خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، در ادامه رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا، سه نماینده تیم امید کشورمان امروز (شنبه - 15 اردیبهشت ماه) در مرحله نیمه نهایی با شکست مقابل رقبای خود به مدال برنز رسیدند تا پرونده اولین حضور تیم امید در این مسابقات با سه مدال برنز بسته شود.

در مرحله نیمه نهایی وزن 75 کیلوگرم، محمد محشری مقابل جواهیر‌ اوماتالیف‌ از ازبکستان شکست خورد و به مدال برنز رسید. سیدعلی سیدصدری نیز در وزن 86 کیلوگرم حریف تمیرلان‌ موکاتیف‌ از قزاقستان نشد و از صعود به دیدار نهایی بازماند.

همچنین در وزن 92+ کیلوگرم رضا خلیل‌زاده با شکست مقابل جهانگیر زوکروف‌ از ازبکستان به مدال برنز رسید.

تیم بوکس امید کشورمان با 9 بوکسور در مسابقات آسیایی حضور داشت و هدایت این تیم برعهده علیرضا استکی بود.

پیش از این و در بخش جوانان، امیر اسماعیلی به فینال سنگین وزن رسیده بود که دوشنبه برای کسب مدال طلا با شهزود‌ پولوونوف‌ از ازبکستان روبه‌رو می‌شود و امیررضا سلطانی و امیررضا ملک‌خطابی‌ صاحب مدال برنز شدند.

دیگر خبرها

  • رسیدن علیرضا سرلک به المپیک با فرمول تکراری
  • لیورپول ۴ - ۲ تاتنهام/ شاگردان کلوپ، سهمیه لیگ قهرمانان را از زنبق‌ها گرفتند+ فیلم
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین از ۳ خودرو در ارومیه
  • ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه کشف شد
  • کشف ۱۲ کیلوگرم هروئین در ارومیه
  • پنجمین قهرمانی متوالی بارسلونا در لیگ زنان اسپانیا؛ شکست ناپذیران جور تیم مردان را می‌کشند
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • پایان کار امیدهای بوکس با کسب 3 مدال برنز
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • سیارکی که بر فراز برلین منفجر شد، رکورد سریع‌ترین چرخش وضعی را هم شکست