Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس معتقد است این تیم با مائوریتزیو ساری بازی‌های هجومی‌تری را نسبت به زمان سرمربیگری آلگری از خود ارائه می‌دهد.

کریستیانو رونالدو که به همراه مائوریتزیو ساری در کنفرانس خبری پیش از دیدار خانگی فردا شب (سه‌شنبه) تیم فوتبال یوونتوس مقابل لوکوموتیو مسکو در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا حاضر شده بود، گفت: تیم اعتماد به نفس خوبی دارد و ما حالا بیشتر با توپ در زمین کار می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم دستخوش تغییرات بهتری شده و هفته به هفته در حال پیشرفت هستیم.

وی افزود: هر فصل چالشی برای ما است و برای کسب تمامی جام‌ها تلاش خواهیم کرد. برای من هم کسب عناوین تیمی مهمتر است نه کسب عناوین انفرادی. جوایز فردی در پی عملکرد خوب تیمی می‌آید. در حال حاضر هم تنها باید روی بازی فردا با لوکوموتیو تمرکز کنیم و باید به پیروزی برسیم و به مرحله بعد صعود کنیم. 

فوق‌ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس در بخش دیگری از صحبت‌هایش با اشاره به تأثیر مائوریتزیو ساری روی این تیم اظهار داشت: این فصل ما فوتبال هجومی‌تری را از خود ارائه می‌دهیم. ما با سیستمی بازی می‌کنیم که من دوستش دارم و خوشحالم که یک تیم هستیم.

رونالدو 34 ساله تصریح کرد: من از رکورد 700 گل‌زده (مجموع گل‌های باشگاهی و ملی در دوران حرفه‌ای‌اش) گذشته‌ام که این رکورد فوق‌العاده‌ای است، اما اولویت من تیم است. می‌خواهم با گلزنی‌ و پاس‌گل به تیم برای کسب عناوین قهرمانی کمک کنم. پیروزی در بازی‌ها، لذت بردن از بازی‌ام و دیدن فرزندانم در بازگشت به خانه چیزی است که خوشحالم می‌کند. همین چیزهاست که در من ایجاد انگیزه می‌کند تا بیایم و با تیم تمرین و بازی کنم و هوادران را سرگرم کنم.

پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین بازیکنان بزرگی هستند

وی همچنین در خصوص سنش گفت: سن تنها یک عدد است و این را می‌توانم با عملکردم نشان دهم. از دید من پائولو دیبالا و گونسالو ایگواین بازیکنان بزرگی هستند و به همراه کوادرادو و برناردسکی می‌توانند تفاوت را رقم بزنند.

کریستیانو رونالدو در پایان خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم یوونتوس بدون من متفاوت بازی کند. هر بازیکنی در تیم نقشی خاص دارد و به همین خاطر است که ما یک تیم هستیم./ تسنیم

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان

به گزارش همشهری آنلاین، کریستیانو رونالدو، مهاجم پرتغالی النصر با انتشار پستی در صفحه اجتماعی خود به پیروزی ۶ بر صفر در هفته سی‌اُم لیگ حرفه‌ای عربستان برابر الوحده واکنش نشان داد.

رونالدو نوشت: من احساس فوق‌العاده‌ای دارم، به لطف تیم و هواداران!

در این دیدار کریستیانو رونالدو با هت‌تریک، پیروزی قاطعی را برای تیمش به ارمغان آورد.

تیم فوتبال النصر ریاض در جدول رده‌بندی ۱۸ تیمی لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان با ۷۴ امتیاز پس از الهلال ۸۳ امتیازی دوم است.

کد خبر 849246 منبع: تسنیم برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • گمانه‌زنی کارشناسان ایتالیایی درباره اخراج آلگری از یوونتوس
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • یک شایعه‌ی جذاب درباره‌ی همکاری مسی و رونالدو
  • تساوی سرد و بی‌روح گل‌گهر و شمس آذر
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال (فیلم)
  • احتمال حضور رونالدو و مسی در یک تیم قوت گرفت
  • پیشنهاد اینترمیامی به ستاره پرتغالی/ رونالدو و مسی در یک تیم
  • گل‌های رونالدو به دروازه‌بانان بزرگ فوتبال؛ از بوفون تا فن در سار / فیلم
  • پیام رونالدو پس از هتریک در لیگ عربستان
  • پیروزی ۶ گُله النصر با هت‌تریک رونالدو