Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-04@09:00:17 GMT

آموزش حقوق شهروندی در استان بوشهر گسترش یابد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۹۲۹

آموزش حقوق شهروندی در استان بوشهر گسترش یابد

به گزارش خبرنگار مهر، مجید خورشیدی بعدازظهر دوشنبه در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان بوشهر اظهار داشت: الکترونیکی شدن فرایند ارائه خدمات به شهروندان فواید زیادی دارد ولی باید حریم خصوصی مردم در حقوق شهروندی رعایت و حفظ شود.

خورشیدی با قدردانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی در اعمال حقوق شهروندی خاطرنشان کرد: باید از نقض حریم خصوصی در رعایت حقوق شهروندی جلوگیری شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بیش از ۶۰ هزار قانون در کشور وجود دارد، کسی موافق نقض قانون نیست ولی می‌توان بیشترین مدارا در حق شهروند با اعمال درست قانون انجام داد.

خورشیدی اضافه کرد: هرچند این تحریم‌ها مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده ولی سوء مدیریت‌ها می‌تواند بر مشکلات مردم بیافزاید.

وی تصریح کرد: هرچند مردم تحمل تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی می‌کنند ولی تحمل رفتارها، سوء مدیریت‌ها، تصمیم‌های نادرست و کج‌سلیقه‌ای برخی افراد در دستگاه‌ها نمی‌کنند که در این راستا رعایت حقوق شهروندی امری مهم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر با اشاره به اینکه نباید قانون را به ضرر مردم تغییر دهیم افزود: در راستای ارائه خدمات مطلوب، نه‌تنها باید عدالت رعایت شود بلکه تبعیض مثبت برای افراد کم‌توان و توان‌خواهان استان بوشهر اعمال شود.

خورشیدی خاطرنشان کرد: آموزش همگانی حقوق شهروندی یک ضرورت است و تکریم ارباب‌رجوع و مردم در همه سطوح جامعه باید در حد شعار خلاصه نشود بلکه باید عملیاتی و درون سازی شود.

وی گفت: شناخت حقوق شهروندی امری مهم و ضروری است که مردم در جامعه دارای چه حقوقی هستند و تحقق ارائه خدمات حقوق شهروندی باید موردتوجه قرار بگیرد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر خاطرنشان کرد: ضمن آسیب‌شناسی باید توجه ویژه به آموزش و فرهنگ‌سازی حق شهروندی شود.

کد خبر 4752500

منبع: مهر

کلیدواژه: مجید خورشیدی حقوق شهروندی استانداری بوشهر اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام بوشهر زائران اربعین گرگان قزوین شهرکرد سانحه تصادف شیراز موکب مرز شلمچه مرز خسروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود

احمد بنافی در دیدار با مدیرعامل هلدینگ سیمان غدیر اظهار کرد: ایجاد نیروگاه برق خورشیدی مختص مصارف شرکت سیمان دشتستان یک ضرورت است.

وی اضافه کرد: همچنین ایجاد خط تولید دوم این شرکت نقش مهمی در افزایش تولید و تقویت اشتغال خواهد داشت که پیشنهاد می‌شود این موضوع دنبال شود.

فرماندار دشتستان بیان کرد: آماده همکاری در راستای توسعه و تقویت شرکت سیمان دشتستان و سرمایه‌گذاری این هلدینگ در شهرستان دشتستان هستیم.

بنافی تصریح کرد: امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال "جهش تولید با مشارکت مردم" نامگذاری شده و در دشتستان برای تحقق عملی شعار سال از تمام توان و ظرفیت موجود بهره می‌بریم.

وی گفت: طرح‌های تولیدی و صنعتی و اشتغالزا در دشتستان حمایت و پشتیبانی می‌شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • مشکلات معلمان خرید خدمت آموزشی مناطق محروم
  • برای رفع اشکال کارت منزلت شهروندی چه کار کنیم؟+ نشانی مراکز
  • مراکز خدمات رسان تفریحی کارگران افزایش می‌یابد
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری به حوزه کار
  • اختصاص ۳۵ شعبه دیوان عالت اداری به حوزه کار
  • راه‌اندازی آموزش نیروگاه برق خورشیدی در بوشهر
  • تعیین ۳۵ شعبه دیوان عدالت اداری برای احقاق حق کارگران
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد