Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@07:48:05 GMT

تکریم ارباب رجوع باید در استان بوشهر عملیاتی شود

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۳۹۳۹

تکریم ارباب رجوع باید در استان بوشهر عملیاتی شود

مجید خورشیدی روز دوشنبه در نشست ستاد صیانت از حقوق شهروندی استان بوشهر افزود: شناخت و رعایت حقوق شهروندی یکی از ضرورت‌های جامعه است که باید به آن پرداخته شود در این راستا ضمن آسیب‌شناسی باید به آموزش و فرهنگ‌سازی در این بخش اقدام شود.

وی بیان کرد: هر چند تحریم‌های ظالمانه برعلیه کشور مشکلات اقتصادی برای مردم ایجاد کرده ولی سوء مدیریت‌ها می‌تواند مشکلات مردم را افزایش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خورشیدی اضافه کرد: مردم تحریم‌ها و مشکلات اقتصادی را تحمل می‌کنند ولی رفتارها، سوء مدیریت‌ها، تصمیم‌های نادرست و کج سلیقگی برخی افراد در دستگاه‌ها را برنمی‌تابند و در این راستا رعایت حقوق شهروندی امری مهم و ضروری است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر ادامه داد: با توجه به وجود بیش از 60 هزار قانون در کشور کسی موافق نقض قانون نیست ولی می‌توان بیشترین مدارا را با اعمال درست قانون و رعایت حقوق شهروندی انجام داد.

خورشیدی با قدردانی از خدمات دستگاه‌های اجرایی در اعمال حقوق شهروندی گفت: الکترونیکی شدن فرایند ارائه خدمات به شهروندان فایده‌های زیادی دارد ولی حریم خصوصی مردم باید با رعایت حقوق شهروندی حفظ شود.

وی اضافه کرد: در راستای ارائه خدمات مطلوب نه تنها باید عدالت رعایت شود بلکه تبعیض مثبت برای افراد کم‌توان و توان‌خواهان استان بوشهر نیز باید اعمال شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر تاکید کرد: منشور حقوق شهروندی به‌عنوان سند بالادستی و ملی مورد توجه است و در این راستا شناسایی موانع و برطرف کردن آنها باید در اولویت قرار بگیرد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر تحریم حقوق شهروندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۳۹۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل

رضا فلاح، در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه در حال حاضر ۵ تیم امدادرسانی هلال احمر شهرستان زرند در این شهر در حال تخلیه آب معابر هستند گفت: ۴ تیم عملیاتی نیز از شهر کرمان شامل ۱۸ نفر با امکانات و تجهیزات امدادرسانی و لجستیکی عازم شهر زرند شده و هم اکنون در حال تخلیه آب وارد شده به منازل روستاهای درگیر سیل و امدادرسانی به مردم می‌باشند.

وی افزود: با توجه به هشدارهای هواشناسی، نیروهای هلال احمر استان کرمان تا ۱۵ اردیبهشت ماه در آماده باش کامل می‌باشند.

کد خبر 6086572

دیگر خبرها

  • گشت صیانت از حقوق شهروندی در رفسنجان
  • مردمی سازی اقتصاد در استان بوشهر عملیاتی شده است
  • عدم پاسخگویی کتبی به ارباب رجوع تخلف اداری محسوب می شود
  • ۲۵ هزار نفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام می‌شوند
  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • تغسیل اموات کنار آب‌انبار شیخ در طرشت
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • امدادرسانی٩تیم عملیاتی هلال احمربه مردم زرند/تخلیه آب منازل
  • برگزاری همایش تکریم و ترویج زکات در هویزه +فیلم