Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال شهرخودرو توانست با برتری برابر ذوب‌آهن، اختلاف یک امتیازی خود را با بالانشینان جدول حفظ کند.

به گزارش ایسنا، دو تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان و شهرخودرو مشهد در مهم‌ترین دیدار هفته هفتم از ساعت ۱۶:۵۰ در ورزشگاه فولادشهر به مصاف هم رفتند که این شاگردان یحیی گل‌محمدی بودند که توانستند با برتری یک گله برابر میزبان خود، هم‌چنان در تعقیب سپاهان و تراکتور باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تک گل این دیدار را امین قاسمی‌ نژاد روی پاس زیبای سروش رفیعی در دقیقه ۴۲ وارد دروازه محمد باقر صادقی کرد.

شهرخودرو با این پیروزی، ۱۶ امتیازی شد و در جایگاه سوم باقی ماند. ذوب‌آن نیز بدون برد و ۴ امتیاز در رده چهاردهم جدول ۱۶ تیمی مسابقات باقی ماند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال ذوب آهن تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی لیگ برتر نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بایرن‌ مونیخ حریفش را گلباران کرد

هفته بیست‌و‌ششم لیگ دسته اول فوتبال آلمان با پیروزی پرگل باواریایی‌ها دنبال شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در ادامه بازی‌های هفته بیست‌و‌ششم لیگ دسته اول فوتبال آلمان، امروز (شنبه) از ساعت 18 به وقت تهران، 5 بازی همزمان برگزار شد که در مهمترین آنها بایرن مونیخ مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها میزبان خود تیم دارمشتات را با نتیجه 5 بر 2 در هم کوبید.

بایرن مونیخ اگرچه گل اول بازی را در دقیقه 28 از تیم اسکارک دریافت کرد اما در دقیقه توسط جمال موسیالا در دقایق 36 و 64، هریک در دقیقه 1+45، سرژ گنبری در دقیقه 74 و ماتیس تل در دقیقه 3+90 گل‌ خورده را پاسخ داد. دارمشتات در دقیقه 5+90 به وسیله اسکای ویلهمسون دومین گل را زد تا از سنگینی شکست بکاهد.

شاگردان توماس توخل با این نتیجه نوزدهمین پیروزی خود را کسب کردند و 60 امتیازی شدند تا فاصله خود را با بایرلورکوزن صدرنشین که یک بازی کمتر انجام داده است، موقتاً به 7 امتیاز کاهش دهند. همچنین بایرن مونیخ به لطف گل‌هایی که در این بازی زد شمار گل‌های زده خود در فصل جاری را به 78 مورد افزایش داد تا اکنون از نظر تفاضل گل با لورکوزن (هر دو تیم 47+) برابر باشد.

جشنواره 8 گله بایرن مونیخ برابر ماینتس

در بازی‌های همزمان، نتایج زیر رقم خورد:

هایدنهایم یک - مونشن‌گلادباخ یک
ماینتس 2 - بوخوم صفر
یونیون برلین 2 - وردربرمن یک
ولفسبورگ یک - آگزبورگ 3

در آخرین بازی امشب بوندس‌لیگا از ساعت 21 هوفنهایم پذیرای اشتوتگارت رده سومی خواهد بود.

در جدول رده‌بندی مسابقات، پس از لورکوزن 67 امتیازی و بایرن مونیخ 60 امتیازی، اشتوتگارت با 53 امتیاز سوم است و لایپزیگ با 49 امتیاز چهارم است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • رسمی: کسر امتیاز از یک باشگاه لیگ برتری دیگر
  • شکست 3-0 مقابل بارسلونا، سنگین ترین باخت اتلتیکو مادرید در ورزشگاه واندا مترو پولیتانو
  • ناکامی تیمهای خوزستان درلیگ برتر فوتبال 
  • آلومینیوم 1-0 نساجی؛ وضعیت تیم ساکت قرمزتر شد!
  • فرایبورگ ۲ - ۳ لورکوزن/ شاگردان ژابی همچنان روی نوار برد+ فیلم
  • توقف خانگی یوونتوس مقابل جنوا/ تداوم روزهای بد شاگردان آلگری
  • این شرط قهرمانی 36 رئال در لالیگاست
  • اذعان مقام صهیونیست به ناکامی مقابل حماس
  • اشتوگارت در مسیر کسب سهمیه / گیراسی باز هم درخشید
  • بایرن‌ مونیخ حریفش را گلباران کرد