Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی استقلال می‌گوید قبل از بازی نگران وضعیت جسمانی تیم بود اما سعی کرده این تیم را آماده بازی کند.

به گزارش ایسنا، آندره‌آ استراماچونی بعد از پیروزی 4 بر صفر تیمش مقابل سایپا در نشست خبری اظهار کرد: ما تلاش کردیم برای این بازی آماده باشیم چرا که از نظر جسمانی نگران بودیم. شروع قدرتمندانه ، دستیابی به دروازه حریف و ارائه بازی هجومی اهمیت بالایی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خیلی خوشحالم که برای دومین بار توانستیم کلین شیت داشته باشیم ولی می‌دانیم که این موضوع یک قدم رو به جلو بود و باید پیشرفت کنیم که از بازی بعد آغاز می‌شود.

وی در واکنش به اینکه فکر می‌کرد تیمش گل‌های متعددی را به سایپا بزند، گفت: در بازی‌های نخست به ویژه برابر فولاد و نفت مسجد سلیمان تیم را بعد از زدن گل نخست زیر نظر داشتم و فهمیدم تیمم ترسو است. از آن زمان به بعد سعی کردم روی ذهن بازیکنان کار کنم و به آنها این موضوع را انتقال دادم. با این حال با توجه به نام استقلال، نباید با پیروزی یک بر صفر خوشحال باشیم و در کنار حفظ بالانس تیم، باید گل‌های بیشتری بزنیم.

استراماچونی درباره خوشحالی بهزاد غلامپور بعد از گل‌های استقلال به همراه او، خاطرنشان کرد: این یک مشکل است. او باید یک مقدار رژیم بگیرد.

سرمربی استقلال تاکید کرد: اگر جدی صحبت کنم، مصدومیت داریوش شجاعیان تنها مشکل ما بود که بازیکن کلیدی تیم ما است. او مشخصات و توانایی خاصی دارد و امیدوارم یک مصدومیت جدی نباشد؛ در غیر این صورت این مصدومیت جدی نشان می‌دهد بدشانس هستیم. برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم اتفاق خاصی برای او رخ نداده باشد.

سرمربی استقلال درباره عملکرد خوب سجاد آقایی در بازی های اخیر و گلزنی در هر بازی، گفت: مدیریت بازیکنان جوان کار مهمی است.با تعویض‌هایم نشان دادم که ترسی برای استفاده از بازیکنان جوان ندارم.به علت وجود هواداران زیاد در استقلال، شما فکر می‌کنید که یک سوراستار هستید. در هر تمرین به آقایی می‌گویم که باید آرام باشد و روی اشتباهات خود کار کند و همینطور باید فروتن باشد. به او نشان دادم که از او خوشم می‌آید و هر زمان که لازم باشد، از او استفاده می کنم.

ادامه دارد...

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تيم فوتبال استقلال تهران آندره آ استراماچونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: زودتر قهرمان شویم تا به سی‎‌ال فکر کنیم

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن شب گذشت در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ یک فرانسه به مصاف مون پولیه رفت و موفق شد در یک بازی تماشایی و پر گل با نتیجه 2-6 برابر حریف به پیروزی برسد. 

کیلیان امباپه ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد سه گل از شش گل تیمش را به ثمر برساند و یک پاس گل هم برای ویتینیا ارسال کرد. لی کانگ این و نونو مندز هم دو گل دیگر را وارد دروازه حریف کردند تا سه امتیاز را در یک بازی پر گل برای تیم‌شان به دست آورند. 

انریکه پس از پایان این بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« بدون شک شب بسیار خوبی را سپری کردیم. من فکر می‌کنم که ما توانستیم بازی را خیلی خوب شروع کنیم. همه چیز را خیلی جدی پیش بردیم و خیلی سریع هم این فرصت را پیدا کردیم که از حریف پیش بیفتیم. 

ما در دفاع کمی کند عمل کردیم و بارها فرصت را به بازیکنان حریف دادیم و آنها هم این موقعیت را داشتند که به بازی برگردند. اما شرایط در نیمه دوم فرق کردیم. توانستیم به بهترین شکل از فرصتی که داشتیم استفاده کنیم و بار دیگر پیش بیفتیم. من فکر می‌کنم که ما در این بازی تیم برتر زمین بودیم. 

این که در این شرایط قرار داریم و این بازی را ارائه دادیم بسیار حس خوبی است. این همان چیزی است که همیشه در طول این مدت به دنبالش بودیم. ما پیش از این بازی هم می‌دانستیم که توانایی کسب پیروزی و سه امتیاز را داریم و حالا با 12 امتیاز اختلاف نسبت به نزدیک‌ترین دنبال کننده در صدر جدول قرار داریم. 

چنین چیزی یعنی به اندازه چهار بازی با حریف فاصله داریم. هشت بازی هم باقی مانده است. ما واقعا به دنبال این هستیم که قهرمانی در لیگ در این فصل را در سریع‌ترین فرصت ممکن جشن بگیریم و به رقابت در تمامی رقابت‌هایی که هنوز در آنها حضور داریم فکر کنیم.»

دیگر خبرها

  • با صدای سرود لیگ قهرمانان بازیکن دیگری می‌شویم!
  • اعجوبه باورنکردنی: کیلیان همه را شگفت‌زده کرد
  • انریکه: زودتر قهرمان شویم تا به سی‎‌ال فکر کنیم
  • غلامپور و سیدحسین در جشن کلین‌شیت(عکس)
  • مدیرعامل پرسپولیس: دسیسه‌ نکنند قهرمان می شویم
  • رضا درویش: اگر دسیسه نکنند، این فصل قهرمان می‌شویم
  • پاسخ جالب شهاب زاهدی به ماجرای جدایی از پرسپولیس
  • زاهدی: از انتقال به لیگ ژاپن خوشحال هستم
  • کاشت گیاه دارویی رازیانه در رودان
  • کرمانی‌مقدم: پرسپولیس تیم کاملی است/ نباید از قهرمانی ناامید شویم