Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سپاهان بعد از پیروزی تیمش مقابل گل گهر، ازشاگردان مجید جلالی تمجید کرد.

طرفداری- امیر قلعه‌نویی بعد از پیروزی تیم فوتبال سپاهان مقابل گل‌گهر سیرجان در نشست خبری اظهار داشت:

به خاطر نجابت مردم استان کرمان و مهمان‌نوازی آنها تشکر می‌کنم که همه جوره به ما محبت داشتند. این رسم مهمان‌نوازی است که کسی کنار مهمان خود می‌نشیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نکته بدی نیست. درخصوص بازی هم می‌گویم که گل‌گهر هزار درصد فرق کرده است و از چیزی که متصور بودیم، خیلی خیلی بالاتر بود.

وی این مسابقه را دیداری سخت دانست و گفت:

خدا را شکر می‌کنیم که به پیروزی رسیدیم. معمولاً من شب‌های بازی کمی دغدغه دارم. وقتی استاد جلالی در چهار روز اینقدر تحول ایجاد می‌کند، ببینید اگر چند هفته در تیم بماند چقدر تأثیرگذار خواهد بود.

سرمربی سپاهان با گلایه از زمین ورزشگاه امام علی (ع) تصریح کرد:

از جواهری (مدیرعامل باشگاه گل‌گهر) می‌خواهم به این زمین رسیدگی کند. چون این زمین، بی‌کیفیت‌ترین زمینی بود که روی آن بازی کردیم. رنگ چمن سبز بود، اما چون می‌دانم تیم‌های جلالی روی زمین بازی می‌کنند، فکر می‌کنم این تیم بعدها در انتقال توپ در این زمین با مشکل مواجه می‌شود.

قلعه‌نویی با بیان اینکه تیمش می‌‌توانست در نیمه نخست به گل‌های بیشتری برسد، خاطرنشان کرد:

در شروع نیمه دوم خوب بودیم، تا دقایقی که در وسط زمین، شروع به لو دادن توپ کردیم و همین باعث شد گل‌گهر به ما فشار بیاورد. این تیم چند ضربه هم به سمت دروازه ما زد که ضربه بایرامی از بالای دروازه ما به بیرون رفت. در سایر صحنه‌ها، لایه‌های دفاعی ما خیلی خوب عمل کرد، اما ایراد ما این بود در دقایقی که فضا داشتیم، هافبک‌های ما زیاد توپ لو دادند. این پیروزی از لحاظ کلین‌شیت و تفاضل گل برای ما خیلی خوب بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)

به گزارش ورزش سه، در پنج هفته پایانی لیگ برتر خط دفاع استقلال نقش ویژه ای خواهند داشت و با بسته نگه‌داشتن دروازه می‌توانند در کسب امتیازات لازم برای ادامه صدرنشینی موثر باشند.

با توجه به رویکرد هجومی خوبی که مهاجمان استقلال در هفته های گذشته داشتند عملکرد دفاعی این تیم می‌تواند در روند پیروزی های اقتصادی یا حتی پرگل و با حاشیه امنیت بالا تاثیرگذار باشد و این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کند.

در غیاب رافائل سیلوا، ایمان سلیمی با فرم خوبی در خط دفاع قرار گرفته و تسلط خوبی در مهار بازیکنان حریف و خراب کردن توپ‌های اول در بازی با تراکتور فوق‌العاده بود، محمدحسین مرادمند یکی از بهترین نمایش های خود را در بازی با تراکتور ارائه کرد و روزبه چشمی در قلب خط دفاع این تیم با قدرت رهبری بالا، بازیسازی از عقب زمین را هم برعهده دارد.

با بازگشت آرمین سهرابیان مدافع چپ پای استقلال این اسکواد دفاعی کامل‌تر خواهد شد و به احتمال زیاد روزبه چشمی به خط هافبک منتقل می‌شود و استحکام دفاعی استقلال بیشتر خواهد شد.

مدافعان استقلال در تمرین پرشوری که برگزار شد در گوشه ای از زمین به تمرین کردن پرداختند و با روحیه ای بالا کار با توپ را دنبال کردند و رابطه صمیمانه ای که بین آنها شکل گرفته دلگرمی خاصی به استقلالی‌ها در هفته های آینده خواهد داد.

دیگر خبرها

  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌شود کار کرد!
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • نویدکیا: با عزیزم و قربانت بروم نمی‌توان کار کرد
  • پیام امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز!
  • پیام اینستاگرامی امیر قلعه‌نویی با قلب قرمز + عکس
  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • عکس| پیام ویژه قلعه نویی برای حمید مطهری
  • تجمع تضمین قهرمانی در تمرین استقلال (عکس)
  • قربانعلی‌پور: قلعه‌نویی نگاه ریزبینانه به لیگ دارد
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!