Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-09@08:04:54 GMT

نشست هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۴۸۷۲

نشست هم اندیشی دانشجویان دافوس ارتش برگزار شد

نهمین نشست دوره‌ای هم اندیشی دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران (دافوس) با امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی برگزار شد.

در این نشست، دانشجویان به بیان دیدگاه ها و راهکارهای مدّنظر خود برای ارتقاء هرچه بیشتر توانمندی‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف پرداخته و سئوالات و پیشنهادهای خود را بصورت رو در رو و در فضایی صمیمی با فرمانده کلّ ارتش مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، عالی‌ترین مرکز علمی ارتش و یکی از مراکز معتبر و برخوردار از تراز علمی بالا در ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح به‌شمار می‌آید که در سال ۱۳۱۲ تأسیس شده و علاوه بر دانشجویان ارتش جمهوری اسلامی ایران، دانشجویانی از سپاه پاسداران، نیروی انتظامی، وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و چند کشور خارجی در آن مشغول تحصیل هستند.

این دانشگاه به ‌دنبال تربیت فرماندهان و رده های تیپ و بالاتر از آن است تا به مرحله‌ای از توانمندی برسند که هم قدرت طراحی عملیات و هم قابلیت حفاظت از جان هزاران سرباز و نیروی تحت اختیار را داشته باشند.

در این دانشگاه دانشجویان تحت عنوان دوره فرماندهی و ستاد و دوره دکتری عملیات مشترک و مرکب ادامه تحصیل می دهند.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فرمانده کل ارتش دافوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۴۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است

به گزارش خبرنگار مهر، امیر سرتیپ دوم جعفر صالح جانشین منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش صبح چهارشنبه در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر مستکبران و دولت‌های متکبر است، اظهار کرد: ایران اسلامی در راستای صیانت و پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی هیچ حد و مرزی نمی‌شناسد و با شدت در مقابل زورگویان عالم خواهد ایستاد.

وی با اشاره به اینکه پدافند هوایی متناسب با تهدیدهای متصور در آینده قابلیت‌های دفاعی خود را افزایش می‌دهد، خاطرنشان کرد: قدرت و اقتدار دفاعی جمهوری اسلامی ایران مبتنی بر تعالیم دینی است و یقیناً تاسی از ارزش‌ها و آرمان‌های دین مبین اسلام موجب برتری نیروهای مسلح کشورمان شده است.

امیر سرتیپ دوم صالح در ادامه به طرح‌های مردم یاری ارتش در بلایای طبیعی اخیر اشاره و تاکید کرد: ارتش همواره در بحران‌های طبیعی همچون سیل، زلزله و … همراه و هم یار مردم بوده است و غیورمردان ارتشی نشان داده‌اند همواره در کنار ملت هستند.

کد خبر 6099886

دیگر خبرها

  • الحاق شناورها و تجهیزات جدید به نیروی دریایی
  • فارغ‌التحصیلی بیش از یکصد هزار دانش آموخته از دانشگاه علامه 
  • برگزاری اولین دوره المپیاد ورزشهای فناورانه دانشجویی در دانشگاه بیرجند
  • جمهوری اسلامی ایران نماد ایستادگی در برابر دولت‌های متکبر است
  • فرماندهی واحد، نیاز تحقق توسعه دریامحور است
  • هم اندیشی ادیان و مسئله غزه
  • در دیدار مهم امروز فرمانده کل ارتش با دانشجویان چه گذشت؟
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • آزمون میان دوره پیش کارورزی ۱۷ خرداد ماه برگزار می شود
  • برگزاری تمرین پاسگاه فرماندهی مرکب صیاد ارتش و ۵ کشور