Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر کشور گفت: آیین‌نامه‌های مورد نیاز برای FATF در دولت تصویب شده و تا چهار ماه آینده مسأله باید پیگیری شود.

به گزارش مشرق، سی و هفتمین جلسه ستاد اطلاع‌رسانی و تبلیغات اقتصادی کشور عصر امروز دوشنبه ۲۹ مهر با حضور عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور برگزار شد. 

بیشتر بخوانید: هیات دولت هم نمی‌داند با FATF مخالف هست یا موافق؟!

رحمانی فضلی در حاشیه این نشست و در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مسائلی که در جلسه مورد بررسی قرار گرفت، موضوع خودروسازان بود که تأکید شد که حمایت جدی از آنان در این شرایط ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه خاطرنشان کرد: مسئله دیگر موضوع تصمیم اخیر FATF بود که درباره آن مطرح شد اشخاص مد نظر قرار دهند که اظهار نظرشان در این باره موجب نگرانی نشود؛ نقش رسانه‌ها در این میان نیز مهم است و مردم باید در جریان باشند و نباید مطالب به نحوی عنوان شود که موجب نگرانی شود.

وزیر کشور گفت: ما چهارماه وقت داریم و دولت نیز پیگیر موضوع FATF است و آیین‌نامه‌های مورد نیاز در دولت تصویب شده و تا چهار ماه آینده مسئله باید پیگیری شود و این نیازمند همکاری مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام، شورای نگهبان و دولت است تا با مشکلی روبه‌رو نشویم؛ همه دلسوز هستند و کسی نمی‌خواهد مشکلی برای کشور ایجا شود.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار سکه و ارز اربعین تحولات عراق تحولات یمن لایحه FATF وزیر کشور معاون وزیر کشور دولت مجلس شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام عبدالرضا رحمانی فضلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۱۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ (+سند)

هیأت وزیران حداقل سرمایه لازم برای تأسیس بانک غیردولتی، مؤسسه اعتباری غیر بانکی و بانک قرض‌الحسنه را تصویب و به بانک مرکزی ابلاغ کرد.   معاون اول رئیس جمهور تصویب‌نامه هیأت وزیران در جلسه ۱۶ اسفند امسال در خصوص حداقل سرمایه لازم برای اخذ مجوز تأسیس مراکز فعالیت‌های پولی و بانکی را ۲۰ اسفند ماه به بانک مرکزی ابلاغ کرد.   بر اساس این تصویب‌نامه حداقل سرمایه لازم برای تأسیس مؤسسات پولی و بانکی به شرح زیر است:   بانک غیر دولتی؛ ۲۰ هزار میلیارد تومان

مؤسسه اعتباری غیر بانکی؛ ۱۵ هزار میلیارد تومان

بانک قرض‌الحسنه؛ ۵ هزار میلیارد تومان   کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه بشردوستانه ۷ میلیارد یورویی اتحادیه اروپا
  • اسلوموشن ابلاغیه واردات خودروهای کارکرده
  • طراحی و اجرای ۱۷ بورس جدید در دولت سیزدهم
  • ایتالیا: اروپا به استراتژی روشن و متحد در برابر روسیه نیاز دارد
  • صابری: مسئله محوری پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • صابری: مسئله محوری تمام پایان نامه‌ها از سال ۱۴۰۳ اجرا می‌شود/ تاکید بر آمایش رشته‌های دانشگاهی در برنامه هفتم توسعه
  • با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟
  • با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ + سند
  • با چقدر پول می‌توانیم بانک بزنیم؟ (+سند)
  • تحقق سیاست‌های دولت در متنوع سازی سبد صادراتی کشور