Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@21:26:41 GMT

فعالیت تجاری مرز چذابه از سر گرفته شد

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۵۱۹۲

فعالیت تجاری مرز چذابه از سر گرفته شد

بلوطی میرزا از بازگشایی مرز چذابه برای فعالیت های تجاری و صادرات خبر داد و گفت: فعالیت های تجاری مرز چذابه از ۱۵ مهر به منظور تامین امنیت زائران بسته شده بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «غلامرضا بلوطی میرزا» امروز (دوشنبه 29 مهر) در جمع خبرنگارن اظهار کرد: مرز چذابه که از ۱۵ مهر به منظور تامین امنیت کامل تردد زائران اربعین حسینی برای کامیون‌های حامل کالاهای صادراتی بسته بود، در حال حاضر بازگشایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

ناظر گمرکات خوزستان افزود: با گزارش پلیس راه خوزستان مبنی بر روان شدن ترافیک جاده های منتهی به مرز چذابه و بازگشت خیل عظیم زائران حسینی به کشور، گمرک و مرز تجاری چذابه فعالیت خود را شروع کرده است.

 

وی تصریح کرد: هماهنگی‌ های لازم با طرف عراقی برای شروع به کار مجدد این مرکز تجاری انجام و گمرک آماده ارائه خدمات گمرکی به صادرکنندگان و تولیدکنندگان کالا در مرز تجاری چذابه است.

 

بلوطی میرزا در پایان عنوان کرد: صادرکنندگان کالا نیز برای بازگشایی دوباره مرز تجاری گمرک چذابه پیگیری های بسیاری داشتند و در همین راستا بازگشایی مرز در تاریخ اعلامی محقق شد.

 

پایان پیام/72

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی زائران اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین اربعین ۹۸ حب الحسین یجمعنا مرز بین المللی شلمچه منطقه آزاد اروند مسجد گمرک خوزستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۵۱۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان

تین نیوز

میز خدمت گمرک جمهوری اسلامی ایران رویدادی را برای شرکت های دانش بنیان فعال در حوزه صادرات و واردات برگزار می کند.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان با همکاری گمرگ جمهوری اسلامی ایران رویداد میز خدمت گمرک ویژه شرکت های دانش بنیان صادراتی را برگزار می کند.

این رویداد برای شرکت های دانش بنیان فعال در زمینه صادرات و واردات در روز چهارشنبه، ۱۲ اردیبهشت جاری برگزار خواهد شد.

این خدمت در راستای تسهیل امور تجاری بین المللی شرکت های دانش بنیان و رفع مشکلات احتمالی ایشان و نیز پاسخگویی به درخواست های این شرکت ها توسط گمرک جمهوری اسلامی ایران ارائه می شود. در این رویداد چهره به چهره شرکت های دانش بنیان با توجه به موضوع خدمت مورد نیاز و در طبقه بندی های مختلف به صورت اختصاصی از بالاترین مقام مسئول گمرک، معاونین ایشان و مدیران ستادی راهکارهای عملیاتی دریافت خواهند کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • برگزاری میز خدمت گمرک برای شرکت های دانش بنیان
  • روس‌ها متقاضی سرمایه گذاری در بندر امیرآباد
  • میرزا مهدی آشتیانی؛ جمع بین نبوغ و تبحر
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • اصلاح هندسی و تعریض باند جنوبی خیابان میرزاطاهر شرقی
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد
  • افزایش صادرات از گمرک شهرصنعتی کاوه
  • ۸۰۰ هزار تن روغن و گندم از بنادر مازندران وارد شد
  • ترخیص کالا از گمرک؛ مراحل ترخیص + هزینه ها
  • سفر به ایران قدیم؛ لشکر شاه با کوچکترین خط می‌توانست از هم بپاشد