Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین؛ غلامحسین پیروانی در گذشته هم سرمربی برق بود و هم فجرسپاسی. او امروز روی خط برنامه سلام صبح بخیر شبکه سوم سیما رفت و درباره وضعیت این دو باشگاه گفت: «برق شیراز 80 سال قدمت داشت اما از روزی که گفتند خصوصی سازی تمام تیم های ایران به جز ملوان انزلی، برق شیراز، فجر سپاسی حمایت شدند. من فکر می کنم عدالت در این زمینه برقرار نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای دو تیم پایتخت پول خرج می کنند که البته حق هم هست و تیم های پرطرفداری هستند و نمی گوییم نکنند. اما درباره تیم های دیگر اگر حمایت صورت نگیرد همه آنها به این سرنوشت دچار می شوند. ابومسلم خراسان هم تیم بزرگی بود. متاسفانه اینها حمایت مالی نشدند. در تیم های بزرگ قدری پول نرسد اعتصاب می کنند و تمرین نمی کنند.»

پیروانی ادامه داد: ملوان روزی سفیر ایران بود. علی نیاکانی و غفوری جهانی و... که چند سال با آنها بازی کردم در این تیم بودند اما به آنها بها ندادند و تا پول نباشد کاری نمی شود کرد و گذشت روزی که تیم با 900 میلیون بسته می شد. اکنون تمام مدیران از ترس جان خود برای اینکه عوض نشوند تیم های پایه را رها کرده اند و به کسانی که دو تا روپایی هم نزده اند می گویند از بچه های مردم پول بگیر.»

او به دفاع از سرمربی سابق تیم ملی امید گفت: «آن وقت مجیدی را محاکمه می کنند که چرا باخته ای. اگر نبازد که عدالت برقرار نمی شود. ما برای تیم های پایه مان چه کرده ایم؟ دور از کرم خدا است که کسی که خوب شخم نزند و بذر نکارد و آبیاری نکند درو کند.»

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، انزو فرناندز آرژانتینی یکی از بازیکنان مورد انتقاد چلسی در فصل جاری بوده است. او در زمستان گذشته با قراردادی به ارزش 121 میلیون یورو از بنفیکا به چلسی منتقل شد.

فرناندز، با این حال، تاکنون نتوانسته ارزش خود را به طرفداران چلسی اثبات کند. او عملکرد بدی نداشته اما این چنین بحثی بین طرفداران وجود دارد که چلسی بدون او بهتر عمل می‌کند، یا حداقل تا زمانی که از او در کنار مویسس کایسدو به صورت همزمان در ترکیب استفاده نشود.

اکنون به نظر می‌رسد یکی از دلایلی که موجب شده فرناندز نتواند مانند جام جهانی قطر در چلسی بدرخشد، به مصدومیت او مربوط شود. این بازیکن 23 ساله سرانجام پس از شکست 5-0 چلسی توسط آرسنال، تحت عمل جراحی کشاله ران قرار گرفت و باشگاه اعلام کرد که او ادامه فصل را از دست خواهد داد.

این هافبک آرژانتینی اکنون فاش کرده که این مصدومیت شش ماه او را آزار می‌داد. فرناندز در اینستاگرام خود نوشت:"می‌خواستم به شما اطلاع دهم که عملم موفقیت آمیز بود، خدا را شکر همه چیز خوب پیش رفت. از آنجایی که تقریباً 6 ماه بود که درد داشتم، نیاز داشتم این جراحی را انجام دهم. با این عمل توانستم از درمان مداوم خود با تزریق و دارو جلوگیری کنم.

چند هفته پیش درد شروع به شدیدتر شدن کرد و داروها اثری نداشتند. از زمانی که تمرین کردم و با مصدومیت بازی کردم بدتر شد، اما نمی‌خواستم در بازی‌ها شرکت نکنم. هر بار که مجبور شدم با پیراهن چلسی بازی کنم، مثل پیراهن تیم ملی، سعی کردم با وجود همه این‌ها بهترین عملکردم را ارائه دهم اما دیگر طاقت نداشتم.

از پیام‌ها و ابراز محبت همیشگی‌ شما متشکرم. با احترام به همه، به شما قول می‌دهم که قوی‌تر از همیشه برمی‌گردم."

دیگر خبرها

  • آشتی‌کنان، چند ساعت قبل از عجیب‌ترین فوتبال!
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • افشاگری ستاره چلسی: 6 ماه با درد بازی کردم
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • هشدار به نشر دهندگان اخبار کذب
  • افشاگری خیابانی روی آنتن: چینی‌ها جا زدند!
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • ببینید | افشاگری جنجالی خسرو حیدری علیه فتح‌ الله‌زاده
  • مقصر ترافیک زجر آور و ضایع کننده عمر مردم تهران چه کسانی هستند
  • این مستند تقدیم به همه کسانی که در پرونده خون‌های آلوده از حق خود گذشتند