Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-03@04:54:16 GMT

ریزش قیمت خودرو / سمند به ۷۷ میلیون تومان رسید

تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۶۱۵۵

ریزش قیمت خودرو / سمند به ۷۷ میلیون تومان رسید

خبرآنلاین: از ماه های گذشته قیمت خودرو روند کاهشی خود را در پیش گرفت و تا اواخر شهریور ماه این روند کاهشی ادامه داشت اما با شروع مهر ماه نوسانی در بازار خودرو ایجاد شد که باعث افزایش چند میلیونی در برخی خودروها شد. این روز ها خرید و فروش آنچنانی در بازار به چشم نمی خورد به همین خاطر، برای خرید قیمت های خیلی کمتری پیشنهاد می شود و این قیمت های اعلام شده برای فروش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براین اساس، پژو ۲۰۰۸ که در آغاز هفته به ۳۰۰ میلیون تومان رسید امروز با همان قیمت در بازار عرضه شد.

سمند ال ایکس با ۳۰۰ هزارتومان کاهش قیمت به ۷۷ میلیون تومان و پژوپارس نیز با ۵۰۰ هزار تومان کاهش قیمت به ۹۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان رسید.

دنا پلاس تیپ ۱ با ۱۲۸ میلیون تومان و رنو ساندرو استپ وی اتومات با ۱۸۳ میلیون تومان بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته در بازار معامله شد.

از میان محصولات سایپا، پراید ۱۱۱ (سفید) و ۱۳۱ (سفید) نیز به ترتیب با ۴۸ میلیون تومان و ۴۳ میلیون و ۹۰۰ هزارتومان نسبت به روز گذشته ثابت ماند با این حال بررسی قیمت ها نشان می دهد که این دو خودرو در ماه اخیر افزایش یک تا دو میلیونی یافته است.

بر اساس این گزارش، کیا سراتو که از خودروهای پرفروش محسوب می شود با قیمت ۲۸۲ میلیون تومان در بازار عرضه شد که نسبت به روز گذشته تغییری نکرد و ثابت ماند.

تیبا ۲ سفید با قیمت ۵۷ میلیون و ۲۰۰ هزارتومان و کوییک اتومات با ۹۲ میلیون تومان به فروش رسید.

در جدول زیر می توانید قیمت روز خودرو های پرفروش را ملاحظه کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: ریزش قیمت خودرو بازار خودرو خودروهای داخلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با یک میلیون ۲۰۰ هزار تومان افزایش نسبت به دیروز، به ۴۲ میلیون و ۸۰۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۷۹۵ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته، به ۳۸ میلیون و ۵۲۵ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه افزایش ۸۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۴ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۵ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با افزایش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۴۸ هزار تومان افزایش قیمت به ۳ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی با کاهش ۲۰ دلاری نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۱۶ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بازار خودرو به کمای عمیق رفت/ آخرین قیمت پژو، سمند، تارا، شاهین و کوئیک + جدول
  • مردم پول ندارند سمند ۲۰ سال پیش را عوض کنند؛ می‌خواهند خودروی برقی وارد کنند؟
  • قیمت خودرو امروز 13 اردیبهشت 1403
  • قیمت امروز خودرو در بازار | نوسان در قیمت خودروهای داخلی و خارجی
  • دلیل آرامش نسبی قیمتها در بازار خودرو
  • جهش گسترده قیمت‌ها در بازار خودرو/ آخرین قیمت پژ، دنا، سمند، شاهین، تارا و کوییک + جدول
  • قیمت خودرو‌های بنز در بازار ایران امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت خودرو امروز ۱۲ اردیبهشت +جدول
  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت خودرو امروز ۱۱ اردیبهشت +جدول