Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‎ریزی استان یزد از تصمیم این سازمان برای انتشار عمومی گزارش مستندات ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی برای نخستین بار در این استان خبر داد.

به گزارش ایسنا، «سید مجتبی حسینی‎پور» هدف از این اقدام را اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات و عملیاتی کردن برنامه‎ها و سیاست‌های کلی اصلاح نظام اداری و نیز منشور حقوق شهروندی ذکر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: عناوین شاخص‌های اختصاصی ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی به همراه اهداف، عملکرد و مستندات ارائه شده توسط دستگاه‌ها به صورت عمومی منتشر شده و در دسترس همه مردم، صاحبنظران و علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

دبیر شورای راهبری توسعه مدیریت استان گفت: از دستگاه‎های اجرایی استان خواسته‎ایم در خصوص مواردی که با توجه به دلایل قانونی، شاخص ارزیابی، عملکرد دستگاه و یا مستندات ارائه شده مشمول ممنوعیت انتشار عمومی است، دلایل قانونی ناظر بر نبود امکان انتشار عمومی را به این سازمان اعلام کنند.

حسینی‌پور خاطرنشان کرد: درصورت اعلام دلایل ممنوعیت انتشار شاخص از سوی آن دستگاه، استدلال ارائه شده نیز به عنوان دلایل و مستندات قانونی حذف شاخص از فرآیند انتشار، به صورت عمومی انتشار خواهد یافت.

فرایند ارزیابی عملکرد سال ۱۳۹۷ دستگاه‌های اجرایی استان مطابق برنامه زمان‌بندی شده در بخشنامه سازمان اداری و استخدامی کشور انجام شده و در هفته دولت از دستگاه‌های برتر طی جشنواره شهید رجایی تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی سازمان مديريت و برنامه ريزي يزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت

به گزارش خبرنگار مهر، شاخص کل بورس در شروع معاملات امروز چهارشنبه (۵ اردیبهشت) با رشد ۱۷۰۴ واحدی به ۲,۳۰۵,۰۸۲ واحد رسید.

از تغییر شاخص‌های دیگر بورس می‌توان به رشد ۲۳۵۳.۶۸ واحدی شاخص کل هم‌وزن اشاره کرد.

همچنین حجم معاملات تاکنون ۱.۱۴۳ میلیارد سهم بود که طی ۵۳,۷۷۳ معامله دادوستد شده و ارزش کل این معاملات نیز به ۷,۳۶۳.۶۳۲ میلیارد ریال رسیده است.

ارزش کل بازار بورس نیز بالغ بر ۷۹,۶۳۷,۳۶۶.۳۳۷ میلیارد ریال شد.

به گزارش مهر، روز گذشته (۴ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در راستای تصویب قانون مالیات بر عایدی سرمایه، فعالیت شرکت‌های بورسی را از این مالیات معاف کرد که این مساله موجب رشد شاخص کل در آغاز معاملات روز چهارشنبه شد.

کد خبر 6087226 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • ارزیابی عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی
  • بستر‌های فسادزا در دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل برچیده می‌شود
  • عملکرد فرمانداران استان تهران در امور مردمی سازی ارزیابی می‌شود
  • مستقل شدن روابط عمومی‌ها در دستگاه‌های اجرایی پیگیری می‌شود
  • اتهامات آرژانتین علیه شهروندان ایرانی فاقد اعتبار است
  • ۳.۵ درصد از رشد اقتصادی ایلام مربوط به بهره وری است
  • عملکرد دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان بررسی شد
  • جهاد کشاورزی نیشابور رتبه نخست ارزیابی عملکرد در خراسان رضوی
  • رشد ۳۹۰۰ واحدی صبحگاهی شاخص کل با انتشار یک خبر مثبت
  • انتشار تصاویری از سیستم لانچ و پرتاب پهپاد ۱۳۶ برای اولین بار