Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:29:12 GMT

حمله تروریستی در تکریت عراق

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۷۶۱۵

حمله تروریستی در تکریت عراق

حمله تروریستی در منطقه حقول علاس درشرق تکریت در استان صلاح الدین عراق در شمال بغداد موجب جان باختن دو نیروی امنیتی و زخمی شدن سه نفر دیگر شد.

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، مرکز اطلاع رسانی ستاد عملیات مشترک عراق دوشنبه شب در اطلاعیه ای اعلام کرد تروریست ها به دو نقطه امنییتی در این منطقه حمله کرده و با انفجار بمب دست ساز دو نیروی امنیتی را به قتل رساندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اطلاعیه حاکی است: تروریست ها سپس به نیروهای امنیتی که برای بردن پیکر دو نیروی امنیتی آمده بودند، تیراندازی کردند که موجب زخمی شدن سه تن از آنان شد.

این مرکز اعلام کرد که منطقه هم اکنون شاهد تقویت حضور نیروهای امنیتی از ستاد عملیات صالح الدین و نیز الحشد الشعبی است و تعقیب تروریست ها آغاز شده است.

استان صلاح الدین که شهر مقدس سامرا در آن واقع شده است یکی از مناطق مورد تمرکز تروریست های داعشی در سالهای اخیر بوده است اما مبارزه مداوم نیروهای عراقی با هسته های خفته و مخفیگاه های آنان در این استان و بویژه اجرای طرح های امنیتی و اطلاعاتی ویژه در ایام زیارت های میلیونی مانند اربعین حسینی (ع)، تروریست ها را در انجام عمده عملیات های موردنظرشان ناکام گذاشته است.

مراسم اربعین حسینی (ع) امسال نیز با حضور حدود ۱۸ میلیون زائر از جمله سه و نیم میلیون زائر ایرانی بدون هر گونه حادثه امنیتی از جمله در محور استان صلاح الدین و شهر سامرا انجام شد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده عراق تکریب حمله تروریستی انفجار بمب نیروهای امنیتی مهدی ترابی قطع یارانه آمدنیوز روح الله زم رستاخیز آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • هلاکت ۷۰ عضو گروه تروریستی «الشباب» در سومالی
  • نتیجه حمایت آمریکا از تروریست‌ها، عملیات آنان در ایران و روسیه است
  • حملات تروریست نتیجه حمایت کشورهای غربی از تروریست‌ها است
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • (ویدئو) حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها اطراف زاهدان / ۲ تروریست به هلاکت رسیدند
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان