Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین لرستان ، احمد حسین فتایی گفت: ابتدا لازم می دانم از حمایت های مجموعه استانداری لرستان، همکاری دستگاه های اجرایی و همراهی اصحاب رسانه در خصوص برگزاری سیزدهمین نمایشگاه کتاب استان که خوشبختانه با استقبال عمومی گسترده ای روبرو شد، تقدیر و تشکر نمایم.

وی ضمن تسلیت مجدد اربعین حسینی افزود: در این ایام لرستان میزبان خیل عظیم عزاداران سرور و سالار شهیدان بود و مواکب ما در استان به خوبی از دوستداران و رهروان کربلا پذیرایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساماندهی توزیع آگهی در بین نشریات

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سپس اظهار داشت: ساماندهی توزیع آگهی در بین نشریات از مهمترین اولویت های ما در این اداره کل است و در این راستا مکاتبات لازم را با دستگاه های اجرایی انجام داده ایم و همچنین قرار است در آینده نزدیک در جلسه ای با حضور ریاست کل دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد، موضوع ساماندهی آگهی های این دستگاه ها نیز مورد بررسی قرار گیرد.

فتایی سپس با اشاره به درخواست اصحاب رسانه استان مبنی بر اختصاص تجهیزات تخصصی به خبرنگاران، گفت: در این زمینه نیز مکاتبات لازم را با اداره کل املاک تملیکی استان صورت داده ایم و امیدواریم با همکاری این اداره کل زمینه واگذاری تجهیزات تخصصی به خبرنگاران استان با قیمت مناسب فراهم گردد.

برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری

وی در پایان به موضوع برگزاری دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری در استان اشاره کرد و گفت: با توجه به ظرفیت های موجود در استان، از معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواسته ایم که لرستان میزبان دوره های تخصصی خبرنگاری و روزنامه نگاری از سطح یک تا چهار باشد تا اصحاب رسانه ی استان بهره برداری لازم را از این دوره ها که معمولا در تهران برگزار میشود، داشته باشند.

46

کد خبر 1313027

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی معاونت فرهنگی وزارت ارشاد مطالعات فرهنگی مطبوعات استان لرستان رسانه باشگاه پرسپولیس باشگاه استقلال ایالات متحده آمریکا سوریه ترکیه خودرو کردهای سوریه خودروسازان محمدجواد ظریف تلویزیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۷۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد احمدی صدر مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: بهشت زهرا (س) یک نقطه اشتراک بین همه شهروندان تهرانی است و به هر حال هم احترام اهل قبور و هم احترام خانواده های داغ دیده باید حفظ شود و به همین دلیل این مکان باید منظره زیبایی داشته باشد و از آن صیانت گردد.

وی افزود: در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی یکی از نقاطی که در دو سال گذشته بسیار برای ما اهمیت داشت بهشت زهرا (س) بود. خوشبختانه با همکاری صددرصد و همه جانبه از سوی مدیریت بهشت زهرا (س) پایگاه هایی را در این مکان ایجاد کردیم که در دوره‌های قبلی مدیریت شهری شاهد این اتفاق مهم نبودیم. همچنین قصد داریم تعداد مددسراهای نزدیک به این محدوده را هم افزایش بدهیم تا بتوانیم به تمامی آسیب دیدگان اجتماعی و مددجویانی که در سراسر بهشت زهرا (س) به خدمات نیاز دارند خدمت رسانی کنیم.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت های اجتماعی افزود: باید در این زمینه بین مردم هم فرهنگسازی شود. مردم باید بدانند برخی ها سودجو هستند و اجازه بدهند سبد سودجویان را از نیازمندان جدا کنیم و کسانی که ممکن است معتاد متجاهر باشند و خسارت ایجاد کنند وضعیت آنها را در طرح ساماندهی آنها را مشخص کنیم.

احمدی صدر با بیان اینکه بهشت زهرا (س) باید شبیه اسم خودش یک بهشت آرامش باشد تأکید کرد: شهروندان در صورت مشاهده هر گونه آسیب اجتماعی در محوطه بهشت زهرا (س) برای ساماندهی این آسیب دیدگان با سامانه ۱۳۷ تماس گرفته تا گشت فوریت‌های خدمات اجتماعی حامی شهر سازمان نسبت به ساماندهی این افراد اقدام کنند.

مدیرعامل سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در پایان گفت: در دوره مدیریت شهری فعلی از زیرساخت‌ها و بسترهای مناسب به منظور ساماندهی آسیب‌های اجتماعی پایتخت و کاهش این آسیب‌ها رشد ۸۰۰ درصدی داشته است و ان‌شاءالله قصد داریم تا پایان این دوره از مدیریت شهری زیرساخت هایی چون مددسراها، مراکز یاورشهر، مراکز پویاشهر، همراه سراها و… را چندین برابر افزایش دهیم.

کد خبر 6093144

دیگر خبرها

  • رایزنی با ده‌ها سرمایه‌گذار برای فعالیت در لرستان
  • ◄ برگزاری نشست تخصصی الزامات ساماندهی تنظیم گری ریلی در کشور؛ 18 اردیبهشت
  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • مهلت انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد تمدید شد
  • توزیع گوشت قرمز در بازارهای روز کرج + قیمت
  • برگزاری دوره تخصصی نماز در شهرکرد
  • نماز اول وقت در ادارات اقامه شود
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • تقویت مدارس دولتی با رویکرد محرومیت زدایی
  • خوش خدمتی عجیب نشریات زنجیره‌ای به دلالان و فراریان مالیاتی دانه درشت