Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان از انتخاب پایان‌نامه دانشجوی این دانشگاه به‌عنوان پایان‌نامه برتر جشنواره جایزه ویژه پروفسور حسابی خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی دانشگاه سمنان ؛ دکتر سیف الله سعدالدین با اعلام این خبر گفت: عنوان پایان‌نامه حشمت‌الله نوری زاده دانش‌آموخته کارشناسی ارشد مهندسی برق گرایش قدرت دانشکده مهندسی برق و کامپیوتر دانشگاه سمنان، جایابی بهینه ترانسفورماتورها در شبکه‌های توزیع با در نظر گرفتن قابلیت اطمینان بود که باراهنمایی دکتر محسن نیاستی در شهریور 98 با درجه عالی دفاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر سعدالدین افزود: اثر ارائه‌شده از سوی دانش‌آموخته دانشگاه سمنان در این جشنواره ازنظر داوران دارای زمینه مطالعاتی فراوان، شبیه‌سازی‌های متفاوت و دربرگیرنده اقدامات تجربی گسترده‌ای است که این ویژگی‌ها موجب انتخاب پایان‌نامه وی شده است.

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه سمنان خاطر نشان کرد: جشنواره پایان‌نامه‌های برتر ایران جایزه ویژه پروفسور حسابی به‌عنوان یکی از جشنواره‌های تحت نظارت آکادمی بین‌المللی علوم و تکنولوژی ایران، هرساله از سوی انجمن علمی جشنواره‌های علمی ایران و با حمایت بنیاد نخبگان با هدف معرفی و انعکاس دستاوردهای جامعه علمی، پژوهشی، آموزشی و صنعتی کشور برگزار می شود .

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی علمی و آموزشی پایان نامه دانشجویی دانشگاه سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی

ایسنا/خوزستان سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش خوزستان از کسب رتبه‌های برتر مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت توسط ۹ دانش‌آموز خوزستانی در خبر داد.

عبدالله حبیبی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در مرحله کشوری هشتمین جشنواره سفیران سلامت، ۹ دانش‌آموز خوزستانی در رشته های مختلف رتبه‌های برتر را کردند.

وی افزود: آنیتا سرسازی، سارینا مرامی و پارسا فرهادی در دوره دوم متوسطه، بهنوش محمدی درویش‌وند، رقیه محمدیان، ضحی احمدی‌کیا و آریانا بهنام‌فر در دوره متوسطه اول و آیسان نظریان و نیایش آدینه در دوره ابتدایی از خوزستان در این جشنواره مقام‌های برتر را کسب کردند.

حبیبی با بیان اینکه اجرای طرح سفیران سلامت، ارتقای سلامت دانش‌آموزان و جامعه را دنبال می‌کند، گفت: شعار دولت مردمی «پیشگیری مقدم بر درمان» است و معتقدیم دانش‌آموزان می‌توانند در طرح سلامت خانواده در کنار وزارت بهداشت باشند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • ۹ رتبه برتر جشنواره سفیران سلامت برای دانش‌آموزان خوزستانی
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • برپایی نمایشگاه نقاشی «در شکوه هفتمین اقرار» در یزد
  • تجلیل از برگزیدگان جشنواره دانش آموزی از ایده تا بازار
  • اعطای مدرک دکترای افتخاری دانشگاه کراچی به رئیس جمهور
  • روز پرکار دانشگاه آزاد کرمانشاه با امضای ۲ تفاهم‌نامه همکاری
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • آغاز اجرایی سازی آیین نامه پذیرش استعداد‌های برتر ملی دانشگاه فرهنگیان از خرداد ماه
  • تشکیل کنسرسیوم مراکز علمی و پژوهشی در حوزه محیط‌زیست آذر بایجان غربی