Web Analytics Made Easy - Statcounter

کسی خوشحال نمی شود از اینکه کیانوش رستمی شانس حضور در المپیک توکیو را از دست بدهد، اما این یک حقیقت تلخ است. کیانوش تحت هیچ شرایطی نمی تواند نماینده ایران در دسته 96 کیلوگرم باشد، مگر یک شرط!
او دو فرصت دیگر برای افزایش امتیازات خود دارد و با فرض زدن رکورد مجموع 410 در دو گزینشی بعدی، نهایتا صاحب 2300 امتیاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این صورت مجموع امتیازات این وزنه بردار در رنکینگ نهایی به عدد تقریبی 3200 می رسد. 
در حال حاضر سهراب مرادی 1242 امتیاز دارد و با ثبت یک رکورد مجموع سبک مثل 250 کیلوگرم در سوئیس، امتیازاتش از مرز 1400 افزایش خواهد یافت. سهراب مرادی دو فرصت دیگر برای کسب امتیاز دارد و با فرض مثال اگر در جام فجر و رقابتهای قهرمانی آسیا فقط 390 کیلوگرم وزنه بزند، حدود 2000 امتیاز خواهد گرفت و در رنگینگ پایانی به امتیاز 3400 خواهد رسید. امتیاز احتمالی سهراب با فرض اینکه او در جام فجر و رقابتهای قهرمانی آسیا به رکورد 400 برسد هم حدودا 3500 خواهد بود.
این درحالی است که رضا بیرالوند، علی میری و سید ایوب موسوی با ثبت رکورد 385 کیلوگرم در مسابقات آتی گزینشی شانس دستیابی به امتیاز 3600 را دارند. در واقع تنها شانس کیانوش رستمی برای حضور در المپیک این است که سهراب مرادی، رضا بیرالوند، علی میری و سید ایوب موسوی با هم سوار بالن شوند در نقطه ای نامعلوم در آسمان ناپدید شوند. البته در این شرایط هم باز بعید است کیانوش رستمی بتواند با 3200 امتیاز، جز 8 وزنه بردار برتر رنکینگ دسته 96 کیلوگرم باشد.

* خبرآنلاین

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز فارس، محمدرضا گرایی دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک برای دومین حضور پیاپی در المپیک باید از سد پدیده کشتی فرنگی ایران یعنی سعید اسماعیلی عبور کند.
ستاره ۲۰ ساله‌ای که چند روز پیش در مسابقات بزرگسالان آسیا بر سکوی نخست ایستاد. حالا کادر فنی تیم ملی برای انتخاب دشوار خود در وزن ۶۷ کیلوگرم و انتخاب نماینده ایران در المپیک پاریس، گرایی و اسماعیلی را به مسابقات رنکینگ مجارستان که خرداد امسال در بوداپست برگزار می‌شود، اعزام می‌کند.
در وزن ۶۰ کیلوگرم مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جهت تعیین ملی پوش کشورمان در المپیک پاریس هم رقابت‌های رنکینگ مجارستان خواهد بود و امیررضا ده بزرگی از فارس و مهدی محسن نژاد به این مسابقات اعزام می‌شوند.
در وزن غیر المپیکی ۸۲ کیلوگرم هم با توجه به عملکرد نامناسب محمدعلی گرایی در مسابقات جهانی سال‌های اخیر در وزن ۷۷ کیلوگرم و محرومیتش، مقرر شد به محمدعلی گرایی شانس مجددی برای حضور در ورزن ۸۲ کیلوگرم داده شود تا با نفر برتر رقابت‌های جام تختی به رقابت‌های رنکینگ مجارستان اعزام شود.

دیگر خبرها

  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • کامران همچنان امیدوار به المپیک (عکس)
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • شرایط ملی پوش شدن ۳ فرنگی کار استان فارسی
  • امبید به رکورد آیورسن اسطوره‌ای رسید
  • درخشش بانوی کماندار یزدی در مسابقات تیراندازی با کمان شانگهای چین
  • رکورد میکس ریکرو ایران شکسته شد
  • المپیک شگفتی‌ها
  • بازگشت حسن یزدانی به تشک به تعویق افتاد