Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-08@22:43:19 GMT

قیمت مرغ چقدر شد؟

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۱۸۶

به گفته رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی، مرغ در مراکز عرضه سطح شهر معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسد؛ درحالیکه نرخ مصوب این محصول ۱۲ هزار و ۹۰۰ تومان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛مهدی یوسف‌خانی درباره جدیدترین وضعیت قیمت مرغ، اظهار کرد: اکنون قیمت مرغ زنده معادل ۸ هزار و ۸۵۰ تومان است که ۳۰۰ تومان از نرخ مصوب خود بالاتر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مرغ گرم در کشتارگاه‌ها به قیمت ۱۲ هزار و ۲۰۰ و در واحدهای صنفی معادل ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان عرضه می‌شود.

وی با بیان اینکه البته اکنون نسبت به دو روز گذشته قیمت مرغ کاهش یافته است، تصریح کرد: دلیل مابه‌التفاوت قیمت مرغ در بازار با نرخ مصوب این است که مرغداران مرغ زنده را به نرخ مصوب در اختیار کشتارگاه‌ها قرار نمی‌دهند.   یوسف‌خانی ادامه داد: واحدهای پرفروش عرضه مرغ به دلیل فروش بیشتر، با سود ۳ درصدی هم شاید بتوانند هزینه‌های تولیدشان را تامین کنند که به همین دلیل، مرغ را به نرخ مصوب در مراکز عرضه سطح شهر به فروش می‌رسانند؛ درحالیکه واحدهای دیگر عرضه مرغ به علت فروش کم، تنها با سود ۸ درصدی می‌توانند هزینه‌های تولید خود را پوشش دهند و به همین خاطر ۱۰۰۰ تومان به نرخ خرید مرغ اضافه می‌کنند و آن را به قیمت ۱۳ هزار و ۴۰۰ تومان به فروش می‌رسانند.   رییس اتحادیه فروشندگان پرنده و ماهی در پایان با بیان اینکه قیمت اقلام مرغ هم به نسبت قیمت مرغ تغییر می‌کند، اظهار کرد: اکنون سینه مرغ با کتف به قیمت ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان، سینه بدون کتف به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ و فیله مرغ معادل ۲۶ هزار و ۵۰۰ تومان در مراکز عرضه سطح شهر به فروش می‌رسد.   منبع: ایسنا   انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی

به گزارش خبرگزاری مهر محمد فرخی از برگزاری مزایده سراسری یک هزار و ۱۵۰ اموال تملیکی خبر داد و اظهار کرد: در این مزایده ۳۲۴ ردیف املاک و مستغلات، شامل باغ و اراضی، مسکونی، آپارتمان، زمین تجاری، صنعتی عرضه شده است.

وی با بیان اینکه این مزایده در ۲۵ استان برگزار می‌شود، افزود: این مزایده از ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه آغاز و تا ساعت ۲۴ روز شنبه ۲۹ اردیبهشت ماه متقاضیان فرصت دارند تا پیشنهادهای خود را ارائه کنند.

فرخی خاطرنشان کرد: زمان رمزگشایی پیشنهادها روز یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ماه خواهد بود.

مدیرکل بازاریابی و فروش اموال غیرمنقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند از طریق سامانه ستاد ایران و یا سایت سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی مشخصات املاک عرضه شده را مشاهده کنند.

کد خبر 6100466 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • واگذاری ملک در مزایده سراسری اموال تملیکی
  • نرخ انواع نان آزادپز در کردستان اعلام شد
  • قیمت قطعی ۲ خودروی برقی در سامانه یکپارچه خودرو+ جدول
  • عرضه خودرو جدید KMC EJ7 در سامانه یکپارچه + قیمت و مشخصات
  • بنگاه‌های اقتصادی چشم انتظار حل مشکل مواد اولیه هستند
  • متقاضیان خرید خودرو بخوانند/ قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزییات
  • سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی + سایت فروش، قیمت و زمان ثبت نام اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد