Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: طی روز گذشته بیست و نهم مهر ماه ۲۰۰ زائر اربعین مرز خسروی را به مقصد عراق ترک کردند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه بیان داشت: همچنین روز قبل شاهد ورود سه هزار زائر از مرز خسروی به کشور بودیم.

کرمی گفت: مجموعا ۵۸۸ هزار و ۱۱۱ دستگاه وسیله نقلیه در سطح محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه تردد داشتند که از این تعداد ۴۷۷ هزار و ۵۶۸ دستگاه وسیله نقلیه سبک و ۱۱۰ هزار و ۵۴۳ وسیله نقلیه سنگین بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بیشترین تردد با ۳۴ هزار و ۵۶۸ دستگاه وسیله نقلیه در محور کرمانشاه-بیستون و کمترین تردد با یک هزار و ۱۳۴ دستگاه وسیله نقلیه در محور گیلانغرب-سرپلذهاب انجام شده است.

کرمی عنوان کرد: همچنین در روز گذشته یک هزار و ۹۶۳ دستگاه وسیله نقلیه در محور قصرشیرین-خسروی تردد داشته اند.

کد خبر 4752872

منبع: مهر

کلیدواژه: اربعین 98 مرز خسروی اربعین 98 اربعین حسینی مرز مهران ایلام زائران اربعین بوشهر قزوین گرگان سانحه تصادف شهرکرد شیراز موکب مرز شلمچه خطبه های نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علی کرمی بعد از ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پس از وقوع یک مورد تیراندازی منجر به قتل در کرمانشاه و متواری شدن فرد قاتل، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس آگاهی با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه قاتل متواری در یکی از محلات شهر قدس تهران شده و پس از هماهنگی‌های لازم به محل اعزام و نسبت به دستگیری متهم اقدام کردند.

سرهنگ کرمی تصریح کرد: با انتقال متهم ۲۸ به پلیس آگاهی کرمانشاه و انجام بازجویی‌های لازم، این فرد به ارتکاب قتل جوان ۳۱ ساله اعتراف و انگیزه اش را از این کار اختلافات ملکی عنوان کرد.

رئیس پلیس آگاهی کرمانشاه همچنین با اشاره به کشف یک قبضه سلاح جنگی از قاتل دستگیر شده، از معرفی وی به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی خبر داد.

کد خبر 6100784

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کرمانشاهی در شهر قدس تهران
  • قتل در کرمانشاه دستگیری در شهر قدس
  • رشد ۹۸ درصدی صادرات کالاهای اظهارشده در گمرک خسروی
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • ثبت چهار میلیون و ۲۸۲ هزار تردد بین استانی در فروردین سال جاری
  • تعمیر و نصب هزار و ۱۱۰ علائم ایمنی در محورهای خراسان جنوبی
  • ۷۵ میلیون تردد بین استانی در فروردین ثبت شد؛ رشد ۱۳ درصدی ترددها
  • ۸۴۹ هزار تردد در تعطیلات نیمه اول اردیبهشت در جاده‌های مازندران
  • سه مصدوم در تصادف زنجیره‌ای محور شوش - اهواز
  • اجرای طرح برخورد با خودرو‌های شوتی در مراغه