Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش عراق با صدور بیانیه ای اعلام کرد که حمله تروریستهای داعش به ایستهای بازرسی در منطقه میدانهای نفتی در شمال عراق دو کشته و سه زخمی برجای گذاشت.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، ارتش عراق روز دوشنبه با صدور بیانیه ای اعلام کرد که در حمله شبه نظامیان وابسته به گروه تروریستی داعش به دو ایستگاه بازرسی در محدوده میدانهای نفتی واقع در استان صلاح الدین در شمال عراق دو تن از نیروهای امنیتی عراق کشته و سه تن دیگر زخمی شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بیانیه آمده است: «عناصری از گروه تروریستی داعش به دو ایست بازرسی در محدوده میدانهای نفتی استان صلاح الدین حمله کردند و با استفاده از یک بمب کنار جاده ای وسیله نقلیه متعلق به نیروهای امنیتی عراق را منفجر کردند که در پی آن، دو تن از این نیروهای امنیتی جان خود را از دست دادند».

افزون بر انفجار این بمب کنار جاده ای، تروریستهای داعش بر روی نیروهای امنیتی که سعی داشتند جسد کشته شدگان را از محل حادثه خارج سازند، آتش گشودند که در پی آن، سه تن دیگر از نیروهای امنیتی عراق مجروح شدند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: داعش عراق تروریست ها چاه های نفت کرکوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان

آفتاب‌‌نیوز :

غروب امروز طی عملیات پهپادی نیرو‌های امنیتی در منطقه شورو به سمت سرجنگل در محدوده شهرستان زاهدان، خودروی تروریست‌ها هدف قرار گرفت.

فارس نوشت: طی این عملیات موفق ۲ تروریست کشته شدند. 

جزئیات تکمیلی متعاقباً اعلام می‌گردد.

دیگر خبرها

  • حمله پهپادی به میدان گازی کورمور در شمال عراق
  • کشته شدن ۲ تروریست در حمله پهپادی در اطراف زاهدان
  • هلاکت ۲ تروریست در حمله پهپادی نیروهای امنیتی در شهر زاهدان
  • حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها + جزئیات
  • حمله پهپادی «نیروهای امنیتی» در زاهدان به خودروی تروریست‌ها /چند نفر به هلاکت رسیدند؟
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست ها اطراف زاهدان/ ۲ تروریست کشته شدند
  • حمله پهپادی به خودروی تروریست‌ها در اطراف زاهدان
  • درگیری دوباره در اردوگاه تروریست‌های سوری
  • توافق مهم امنیتی ایران و عراق (+جزئیات)
  • درخواست پنتاگون از دولت عراق درباره نیروهای آمریکایی