Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-ماجرای مزاحمت‌های تلفنی پدیده جدیدی نیست. هرچند با گذشت زمان و بالارفتن فرهنگ استفاده از تلفن و ابداع سیستم‌های پیشرفته از جمله نمایش شماره تماس روی دستگاه تلفن، آمار مزاحمت‌های تلفنی نیز کمتر شد اما به نظر می‌رسد هنوز هم عده‌ای وجود دارند که بنا به دلایل مختلف از ایجاد مزاحمت برای دیگران لذت می‌برند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌تردید مزاحمت تلفنی امری دردسرساز است اما وقتی این مزاحمت برای مراکز خدماتی و فوریتی از جمله آتش‌نشانی، اورژانس و پلیس باشد حساسیت موضوع چند برابر شده و آسیب‌های بیشتری را نیز شاهد خواهیم بود.


روز گذشته دو خبر عجیب درباره مزاحمت تلفنی منتشر شد که یکی را رئیس مرکز مدیریت سوانح و فوریت‌های پزشکی شهرستان رفسنجان و دیگری را جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان اعلام کرد. در نخستین خبر دکتر سید محسن مرتضوی از دستگیری یک نوجوان افغانستانی خبر داد که در یک روز ۷۰ بار برای مرکز اورژانس رفسنجان مزاحمت ایجاد کرد اما سرانجام با همکاری عوامل اورژانس رفسنجان و زیر نظر گرفتن کیوسک‌های تلفن سطح شهر این فرد تحویل عوامل انتظامی شد.
وی همچنین بیان داشته روزانه نزدیک به ۱۴۰۰ تماس با مرکز اورژانس رفسنجان گرفته می‌شود که حدود ۴۰۰ مورد آنها و حتی برخی روزها تا نیمی از تماس‌ها مزاحمت تلفنی است.

در خبر دیگری نیز عباسعلی بهدانی فرد -جانشین فرمانده انتظامی هرمزگان- از دستگیری فردی که 2000 بار برای پلیس ۱۱۰ ایجاد مزاحمت کرده بود خبرداد. وی گفت: این متهم با استفاده از ۶ شماره تلفن مختلف حدود ۲ هزار مرتبه با مرکز فوریت‌های پلیسی تماس گرفته که این امر موجب اخلال در مأموریت‌های محوله پلیس ۱۱۰ شده است. پس از تلاش‌های شبانه روزی و با هماهنگی مقام قضایی، متهم طی یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاه خود دستگیر و پس از بازجویی و اقدامات تکمیلی برای صدور حکم کیفری به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان بندرعباس معرفی شد.‌

منبع: روزنامه ایران

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ بنابر اعلام مرکز حوادث وفوریت‌های پزشکی کاشان: صبح امروز بر اثر برخورد واژگونی خودروی جیلی در اتوبان کاشان -قم چهار نفر از سرنشینان خودرو مصدوم شدند.
این مصدومان پس از امدادرسانی نیرو‌های اورژانس با سه دستگاه آمبولانس مرکز اورژانس و هلال احمر به بیمارستان شهید بهشتی کاشان منتقل شدند.
کارشناسان پلیس در حال بررسی علت این حادثه هستند.

دیگر خبرها

  • ثبت بیش از ۳۸ هزار تماس با مرکز سامد (۱۱۱) استان
  • در نقد یک محرومیت عجیب؛ می‌توانید از ورود پیرمرد پرحاشیه سپاهانی به استادیوم جلوگیری کنید؟!
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • نسل جدید تلفن‌های ثابت ویژه کسب و کارها
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • اوزونیدیس: فرودگاه شهر را فقط برای رقیب باز کردند
  • با رویای ریلی هیتلر آشنا شوید؛ قطار عجیب نازی ها که هیچگاه ساخته نشد!+ فیلم
  • مصدومیت چهار نفر بر اثر واژگونی خودروی جیلی
  • ۸۴ فقره تصادف طی۴۸ساعت گذشته در استان/۱۷۴نفر مصدوم شدند
  • تماس تلفنی پوتین و امامعلی رحمان