Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر مدیرروستا با انتقاد از جونیور براندائو مهاجم برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چقدر بازی جونیور را زیر نظر گرفتم هیچ حرکت مثبتی از این بازیکن در زمین ندیدم و اگر شما یا فرد دیگری دیده است به من بگوید. واقعا نمی‌دانم هدف از جذب این بازیکن برای پرسپولیس چه بوده است.

اخبار ورزشی-وی در واکنش به قرارداد سنگین مالی جونیور با پرسپولیس که به نوعی گران‌ترین بازیکن خارجی تاریح این باشگاه هم به حساب می‌آید، عنوان کرد: باید مدیر برنامه‌ای که جونیور را آورده و مدیری که با او قرارداد بسته را محاکمه کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی قرار است بازیکنی برای تیم بزرگی، چون پرسپولیس جذب شود اول از همه باید سابقه بازیکن را با دقت بررسی کرد. من نمی‌دانم اصلا جونیور پیش از پرسپولیس در یک تیم یا حداقل لیگ معتبری بازی کرده است یا نه. بازیکنی که من واقعا در زمین می‌بینم هیچ چیز برای ارائه کردن ندارد.

مهاجم پیشین تیم ملی در مورد حضور جونیور در لیگ بلغارستان و نیمکت‌نشینی یک ساله در این کشور، عنوان کرد: وقتی بازیکنی به لیگ بلغارستان رفته و در آنجا بازی نکرده قطعا نمی‌تواند در پرسپولیس کارآیی داشته باشد. باز هم اینجا ایراد به ایجنت او و مدیران پرسپولیس وارد است. بقال‌های برزیلی هم بلدند در زمین ۴ نفر را دریبل بزنند، اما ما از جونیور حتی یک دریبل ساده و دو کار تاکتیکی ندیدیم. بازیکن هر چقدر هم ناآماده باشد و با استرس بازی کند باز باید بتواند دو حرکت مثبت در زمین انجام دهد. اعتقاد من این است که پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا باید یک مهاجم خوب جذب کند و به جای جونیور هم یک مهاجم از لیگ یک بگیرد که به مراتب کارآیی‌اش بیشتر خواهد بود.

مدیرروستا در مورد علی علیپور و عدم گلزنی او خاطرنشان کرد: علیپور یک مهاجم امتحان پس داده است و حتی آقای گل لیگ هم شده. بازیکنی مثل او نیاز به حمایت بیشتر و صحبت‌های روحی و روانی دارد تا کارآیی بیشتری در زمین داشته باشد. شاید بهتر باشد همبازیان علیپور و مربیان پرسپولیس بیشتر او را حمایت کنند. علیپور را مهاجمی خوب و گلزن می‌دانم و اعتقاد دارم او خیلی زود به روز‌های خوبش باز خواهد گشت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس بازی پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران زمین لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش

مهاجم ایرانی تیم آویسپا فوکوئوکا در بازی این تیم با گامبا اوزاکا که در جریان است، توانست گل اول تیمش را با یک ضربه زیبا و تماشایی به ثمربرساند.

به گزارش خبرنگارورزشی خبرگزاری دانشجو، در هفته یازدهم جی‌لیگ ژاپن، تیم‌های آویسپا فوکوئوکا که شهاب زاهدی، مهاجم سابق پرسپولیس را در اختیار دارد، از ساعت ۱۰:۳۰ به مصاف گامبا اوزاکا رفته است.

زاهدی که پس از پیوستن به این تیم ژاپنی درخشش خیره‌کننده‌ای داشته است، در بازی امروز هم توانست در دقیقه ۲۲ یک گل دیدنی و تماشایی به ثمر برساند و تا تیم آویسپا فوکوئوکا یک بر صفر از گامبا اوزاکا پیش باشد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی


ضربه زاهدی از زمین خودی در حالی که دروازه‌بان حریف جلو آمده بود، وارد دروازه گامبا اوزاکا شد، گلی که به نظر می‌رسد می‌تواند کاندیدای بهترین گل لیگ ژاپن یا حتی جایزه پوشکاش که به بهترین گل جهان هر سال تعلق می‌گیرد را به خودش اختصاص بدهد.

دیگر خبرها

  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • مهاجم گلزن آماده تقابل با استقلال (عکس)
  • پنج بازی مهم برای مهاجم با انگیزه پرسپولیس
  • مامور سپاهان برای از کار انداختن سروش (عکس)
  • ریوالدو: وینیسیوس با قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا می‌تواند برنده توپ طلا می‌شود
  • مهاجم پرسپولیس مثل دیوار است و توپ به او می‌خورد و برمی‌گردد! | آقای مدافع ملی‌پوش ۴ تا پاس سالم نمی‌تواند بدهد
  • وینیسیوس جونیور بهترین بازیکن هفته لیگ قهرمانان اروپا
  • فیلم|گل فوق العاده شهاب زاهدی مقابل گامبا اوزاکا از زمین خودی/گل مهاجم ایرانی نامزد جایزه پوشکاش
  • لیونل مسی بازیکن ماه MLS شد
  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمز‌ها برمی‌گردد