Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:35:34 GMT

بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۸۰۹

بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به بارش شدید باران در ۱۱ استان کشور طی امروز و فردا (۳۰ مهر و یک آبان) گفت: امروز وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

صادق ضیائیان در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: براساس تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی از امروز (۳۰ مهر) تا شنبه (۴ آبان) به تناوب در استان‌های واقع در شمال غرب، غرب، دامنه‌های جنوبی البرز، دامنه‌های زاگرس مرکزی و جنوبی و بخش‌های از مرکز کشور بارش باران ، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته ضیائیان شدت بارش طی امروز و فردا (۳۰ مهر و  اول آبان) در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، کرمانشاه، زنجان، قزوین، غرب همدان، لرستان، غرب مرکزی، جنوب اصفهان و شرق گهکیلویه و بویراحمد است.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه تا آخر هفته در سواحل شمالی کشور بارش متناوب باران و وزش باد انتظار می‌رود، تصریح کرد: در ساعات بعد از ظهر امروز (۳۰ مهر) در جنوب کرمان ، جنوب فارس و پاره‌ای از مناطق هرمزگان رشد ابر و رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: امروز به دلیل افزایش سرعت وزش باد روی شمال عربستان و جنوب عراق وقوع گرد و خاک در استان‌های خوزستان و ایلام دور از انتظار نیست.

ضیائیان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (اول آبان) نیمه ابری تا ابری، گاهی همراه با افزایش باد و در بعضی ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و حداقل و حداکثر دمای ۱۲ و ۱۹ درجه سانتیگراد و طی روز پنجشنبه (۲ آبان) نیمه ابری تا ابری گاهی همراه با افزایش باد و در بعضی از ساعات بارش باران با احتمال رعد و برق و حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: بارش باران رگبار و رعد و برق وزش باد هواشناسي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش مشرق، امروز در برخی مناطق مرکزی و شرقی کشور در برخی ساعات رگبار، رعدوبرق، وزش باد شدید موقتی، گاهی گردوخاک و در مناطق مستعد تگرگ پیش‌بینی شده است.

طی امروز تا دوشنبه در شمال شرق، شرق و جنوب شرق در برخی ساعات وزش باد شدید گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی رگبار باران در شمال و باد شدید در شرق استان کرمان
  • هشدار بارش شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار باران و وزش باد شدید امروز در ۵ استان
  • هشدار بارش‌ شدید در ۵ استان/ رگبار و رعد و برق در مرکز و شرق کشور
  • رگبار و رعدوبرق در مرکز و شرق کشور
  • بارش باران در ۵ استان کشور طی امروز / سامانه بارشی قوت می‌گیرد
  • بارش شدید باران در بردسکن 
  • بارش باران امروز در نیمه شرقی کشور
  • پیش‌بینی بارش باران در این استان‌ها
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان