Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمود ثمینی گفت: نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است و از اهمیت و جایگاه ای برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛  ثمینی  در شورای اطلاع رسانی استان با اشاره به  انتصاب  مدیر جدید روابط عمومی استانداری لرستان،اظهارکرد: مدیر جدید روابط عمومی استانداری لرستان حدود ۱۵ سال سابقه فعالیت در این مجموعه را داشته است و بنا به بررسی های انجام شده و با توجه به سوابق ایشان و ارتباط مطلوب با اصحاب رسانه به عنوان مدیر این حوزه منصوب  شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:  تلاش ما این بوده که برصفوف بانوان مدیر در لرستان  افزوده شود ودر این راستا فرصت خوبی بود که از توان خانم ایرانی به عنوان مدیر روابط عمومی استانداری استفاده کنیم و استاندار نیز به ایشان اعتماد کردند.

ثمینی تصریح کرد:  نبض تمام جریان اطلاع و خبر در دستگاهها روابط عمومی است و از اهمیت و جایگاه ای برخوردار است ودر این راستا باید حوزه روابط عمومی تقویت پیدا کند.

 او با بیان اینکه  انتقادکردن رسانه  را به عنوان دوست تلقی می کنیم چراکه راه صحیح را گوشزد می کنند،خاطر نشان کرد:  اصحاب رسانه بازوان ماهستند حتی اگر زمانی شاهد نقدی از جانب آنها باشیم بازهم برای ما قابل احترام هستند و هدف آنها قرار گرفتن لرستان روی ریل توسعه است.

ثمینی در ادامه با اشاره به  افزایش سه برابری زائرین عتبات و عالیات امسال نسبت به سال گذشته ، یادآورشد: محدودیت هایی در زیرساخت های پدیرایی از زائران  وجود داشت که برای برطرف کردن آن تلاش کردیم و امیدواری هستیم  برای سال آینده نواقص به صورت کامل برطرف شود.

 

 

بیشتر بخوانید: قدوسی به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، منصوب شد مرادی: برای شناساندن رشته گلف هیچ چیز نمی‌تواند مانند رسانه تاثیرگذار باشد

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اصحاب رسانه رسانه روابط عمومی مدیر روابط عمومی اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۸۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم

فرمانده سپاه لرستان گفت: مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تمام‌قد در کنار دولت برای برطرف کردن مشکلات این استان ایستاده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، سردار نعمت الله باقری عصر _ سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در آئین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار کرد: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعدادهای موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیروهای سپاه درهم شکسته شد.

کد خبر 747320

دیگر خبرها

  • اتمام ۱۰ پروژه عمرانی بلاتکلیف در شمال تهران
  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • واکنش رسمی باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه جدایی چند ستاره
  • باشگاه پرسپولیس: اخبار کذب با هدف به حاشیه بردن تیم است
  • واکنش باشگاه پرسپولیس درباره لیست مازاد و تغییرات در تیم
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به شایعه دریافت پیشنهادات خارجی برای برخی بازیکنان
  • انتخاب ۴۵ نماینده در دور دوم انتخابات مجلس
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم