Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-26@11:26:40 GMT

طرح ملی مدرسه پویا رونمایی شد

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۳۸۹۳۳

طرح ملی مدرسه پویا رونمایی شد

طرح ملی مدرسه پویا با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ طرح مدرسه پویا با حضور معاون تربیت‌بدنی و سلامت و معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش رونمایی شد.

در این مراسم که در دبستان بهشتی تهران برگزار شد، کتاب راهنمای آموزشی مدرسه پویا و پوستر راهنمای حرکات کششی در کلاس رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح مدرسه پویا پس از اجرای طرح حیاط پویا که ایجاد نقوش رنگی در حیاط مدرسه برای تبدیل حیاط مدرسه به فضای تحرک و فعالیت بدنی بیشتر بود، اجرا شد.

مدرسه پویا در راستای ارتقای سواد حرکتی و شاداب سازی دانش‌آموزان و بهره‌مندی همه فضای مدرسه اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: مدارس غیردولتی کشور از سال آینده رتبه‌بندی می‌شوند هر گونه ذبح دام و طیور در مدارس ممنوع است

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سلامت مدرسه معاون وزارت آموزش و پرورش برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۸۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • معاون وزیر آموزش و پرورش: ۱۶ طرح عفاف و حجاب در مدارس در حال اجرا ست
  • رونمایی از نشان نود سالگی دانشگاه تهران
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / «دخترانی که پای روایت ما نباشند، پای روایت دشمن می‌نشینند»
  • معاون پرورشی آموزش و پرورش: اجرای طرح های عفاف و حجاب در ۶۰۰ هزار مدرسه دخترانه / دخترانی که پای روایت‌ ما نباشند، پای روایت دشمن می نشینند
  • رکورد بزرگترین اجتماع طناب زنی کشور در تبریز شکست
  • آموزش شنا به ۴ هزار دانش‌آموز ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد
  • طرح «بوم»؛ شکوفایی خلاقیت‌ها یا باری روی دوش معلم؟
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • اجرا خط دوم انتقال آب سد یامچی به تصفیه خانه آب اردبیل
  • سرعت ساخت در پروژه‌های خیرساز بیشتر و هزینه‌های آن کمتر است