Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز سه‌شنبه پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه،  در پی برگزاری پرشور و حماسی کنگره عظیم جهانی اربعین حسینی در امنیت و آرامش، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رئیس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی به سپهبد «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش عراق، از مجاهدت‌ها و تلاش‌های همه جانبه نیروهای مسلح،  ملت، دولت و اهتمام مرجعیت معظم عراق در میزبانی شایسته و خدمت رسانی به زائرین اربعین حسینی قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پیام سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» خطاب به سپهبد «عثمان الغانمی» رئیس ستاد مشترک ارتش کشور دوست و برادر عراق آمده است: برگزاری آئین شکوهمند و حماسی پیاده‌روی و مراسم اربعین سید شهیدان و سرور آزادگان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در امنیت و آرامش کم نظیر، با حضور میلیون‌ها زائر از کشورهای مختلف، برخلاف خواست شیطانی قدرت‌های سلطه‌گر و ضداسلام عزیز، به ویژه رژیم تروریستی آمریکا و متحدان منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای آن که این روزها در تلاش و طراحی جدید برای ایجاد تفرقه و تزلزل در کشورهای اسلامی منطقه هستند، بار دیگر وحدت، قدرت و بصیرت امت اسلامی را در برابر دشمنان پیامبر اعظم (ص) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به نمایش گذاشت.

در پیام رئیس ستادکل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بیان شده است: کنگره عظیم جهانی اربعین با شور و شعور خیل دلدادگان حسینی، مظهر اقتدار، اتحاد و اخوت مسلمین، نمایش قدرت عاشوراییان معاصر و نشانه اراده و ظرفیت جوامع بشری مشتاق حقیقت و تشنه معنویت برای مجاهدت و حرکت به سمت تشکیل تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای طلوع خورشید ولایت عظمی در عصر ظهور، تحت آموزه‌های قیام حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است.

سرلشکر باقری در این پیام اظهار داشت: بی‌شک این قدرت‌نمایی شگرف و معجزگون، محصول الطاف خفیه الهی و عنایات خاصه حضرت سیدالشهدا (ع) و مجاهدت‌ها و نقش‌آفرینی‌های سترگ و ماندگار دولت و ملت عراق است که تجلیل و سپاس از آن شکر به درگاه الهی محسوب می‌شود.

وی در این پیام همچنین خاطرنشان کرد: در این رهگذر بر خود وظیفه می‌دانم به نمایندگی از مردم و بالاخص آحاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، با ابراز ارادت و تشکر از همت و همکاری‌های همه‌جانبه جنابعالی، از اهتمام مرجعیت معظم، ملت شریف، دولت برادر، موکب داران مکرم و آحاد نیروهای مسلح و حشد الشعبی شجاع عراق که بسترهای برگزاری و ثبت این آیین حماسی و پدیده بی نظیر و استثنایی تاریخی را با میزبانی شایسته و تامین امنیت پایدار و مستحکم، بسیج عمومی در خدمت رسانی به زائران حسینی در عرصه‌های مختلف اسکان، پذیرایی، حمل و نقل، بهداشت و درمان و سرعت و سهولت در هرگونه عملیات امدادی فراهم آوردند، قدردانی و سپاسگزاری می‌کنم.

رئیس ستادکل نیروهای مسلح در این پیام عنوان کرد: پرواضح است به فضل خداوندی، جاذبه مغناطیس حسینی و اربعین با قدرت و بسیج‌کنندگی خود در آینده ای نه چندان دور، ندای "حب الحسین یجمعنا" را در اقصی نقاط عالم طنین انداز کرده و با گردآوری انسان‌های حق‌طلب حول این حقیقت ناب، فروپاشی امپراطوری زر و زور و تزویر را رقم خواهد زد و زمینه رهایی بشریت از سلطه مستکبرین و برقراری حاکمیت مستضعفین تحت لوای دولت کریمه مهدوی و تحقق وعده قرآنی، قرار خواهد داد.

 

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اربعین حسینی محمد باقری ستاد کل نیروهای مسلح عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۰۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرا رسیدن روز بسیج سازندگی،‌ پیامی صادر کرد.

به گزارش ایسنا،‌ متن پیام سرلشکر سلامی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم
کار جهادی به معنای کار برخاسته از ایمان و بکارگیرنده هرچه بیشتر از ظرفیت وجودی انسان است مقام معظم رهبری (مدظله العالی)
۱۷ اردیبهشت ماه در تقویم تاریخی میهن اسلامی مزین به نام «بسیج سازندگی» از نهادهای روییده از بطن حقیقت انقلاب اسلامی است؛ امروز بسیج سازندگی ارائه تعریف نوینی از مدیریت جهادی در عرصه‌های خدمت خالصانه و بی منّ و اذی در پرتو ولایتمداری در مسیر تابناک آرمان‌های انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.

بسیج سازندگی طی سال‌های فعالیت خود با اتکا به انگیزه و همت والای جوانان مومن و انقلابی و ورود به میدان‌های سازندگی، خدمت رسانی و محرومیت زدایی و دیگر عرصه‌های مختلف نیاز کشور به ویژه عمرانی، آبرسانی، نهضت کمک‌های مومنانه، اقتصاد مقاومتی و نهضت مسکن محرومان و شتافتن به کمک مردم در بلایای طبیعی، به شایستگی از توانمندی‌های شگفت آور و غیرقابل انکار خود برای آبادانی ایران عزیز رونمایی کرد و با ترسیم نقش موثر پویا و حیاتبخش تجربه گرانبها و الهام بخشی فراروی علاقمندان به انقلاب و نظام اسلامی فراتر از جغرافیای این سرزمین گشود.

حضور مجاهدانه و هوشمندانه در صحنه‌های پرمسئوولیت خدمت رسانی و مردم یاری با نصب العین قرار دادن منویات و رهنمودهای حکیمانه رهبر عظیم الشأن انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) از شاخصه‌های برجسته «سازمان بسیج سازندگی» است که موجبات گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی بعنوان یادگار ارزشمند حضرت امام خمینی (ره ) را بین جوانان ایران اسلامی رقم زده است.

اینک در گام دوم انقلاب اسلامی که تجلی عزت مداری، اقتدار، پیشرفت و شکوه ایران عزیز در مسیر تمدن سازی و درک عصر ظهور است، باور داریم رفع محرومیت تنها با اتکال به خداوند متعال و برخورداری از تفکر و روحیه جهادی و عمل انقلابی و اعتماد به نیروی انسانی مخلص و شیفته خدمت و فداکاری امکان‌پذیر خواهد بود.

اینجانب سالروز تشکیل بسیج سازندگی را به مسئولین ارجمند و یکایک جهادگران خدوم این نهاد مقدس تبریک می‌گویم و امیدوارم حرکت متعهدانه و مخلصانه جهادگران ولایی و انقلابی تحت تعالیم اسلام ناب محمدی (ص) و آموزه‌های تاریخی انقلاب، در راستای جلب رضای پروردگار و خرسندی رهبر عزیز و جانباز انقلاب و آرامش بخشی به ملت شریف ایران، شکوهمندانه و پرفروغ تر از گذشته تداوم یابد.

سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • قدردانی رئیس ستادکل نیروهای مسلح از مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران
  • اهمیت پیام‌های رئیس اقلیم کردستان عراق در تهران
  • لزوم تدبیر عراق برای کاهش حوادث رانندگی در ایام اربعین‌حسینی
  • تمهیدات لازم برای اربعین از سوی کشور عراق اندیشیده می شود
  • برگزاری باشکوه کنگره اربعین سال ۱۴۰۳ اولویت ایران و عراق است
  • سرلشکر باقری: جوانان بسیجی مایه فخر و مباهات کشور هستند
  • رئیس ستاد کل نیروهای مسلح پیام صادر کرد +جزئیات
  • پیام سرلشکر سلامی به مناسبت روز بسیج سازندگی
  • معاون رئیس‌جمهور: امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است
  • امکان گزینش در دور دوم انتخابات مجلس آسان‌تر است