Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- باشگاه استقلال درصدد است تا نام داریوش شجاعیان را از فهرست این تیم خارج کند. تاریخ انتشار: 10:23 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۰۸۸۴

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، داریوش شجاعیان هافبک تیم فوتبال استقلال شب گذشته و در جریان دیدار تیمش با سایپا از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد و احتمالا حدود شش ماه از میادین دور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

باتوجه به اینکه شجاعیان تقریبا فصل اخیر فوتبال ایران را از دست می‌دهد، شنیده می‌شود مسئولان باشگاه استقلال درصدد هستند به این بازیکن پیشنهاد بدهند تا نام او برای نیم‌فصل دوم لیگ برتر از فهرست استقلال خارج شود.

البته این پیشنهاد در شرایطی مطرح می‌شود که قرارداد شجاعیان هم قرار است تمدید شود تا این بازیکن خیالش بابت حضور در فهرست استقلال برای آینده راحت باشد. 

در مجموع در روزهای آینده تکلیف مدت‌ مصدومیت و خارج شدن یا نشدن شجاعیان از فهرست استقلال مشخص می‌شود. 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: داریوش شجاعیان استقلال لیگ برتر مصدومیت استراماچونی سایپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۳۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند

به گزارش "ورزش سه"، روی جلد روزنامه خبر ورزشی مربوط به روز دوم اسفند ۱۳۸۳ نقل قولی از علی انصاریان به انتشار رسیده که بعضی از بازیکنان پرسپولیس را به استقلالی بودن متهم کرده است.

انصاریان که خود زمانی پیراهن‌ پرسپولیس را از تن درآورد و به استقلال پیوست، در این مصاحبه پنبه تعدادی از بازیکنان هم‌تیمی‌اش را زده و احتمالا آنها را به بی‌تعصبی متهم کرده است.

تصویری که روی جلد خبرورزشی است، مربوط به بازی مشهور پرسپولیس و استقلال است که با نتیجه ۳-۲ به سود آبی‌ها به پایان رسید و اتفاقا سه ستاره استقلال در این مسابقه، پیروز قربانی، فرزاد مجیدی و محمود فکری، در این تصویر به چشم می‌خورند.

دیگر خبرها

  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • استقلال به ستاره پرسپولیس: با مدرک حرفت را ثابت کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • باشگاه استقلال جواب یاسین سلمانی را داد؛ ویس یا سند داری، منتشر کن!
  • استقلال از بازیکن پرسپولیس سند و مدرک خواست؛ پیامی داری، منتشر کن
  • نکونام استقلالی‌ها را تعطیل کرد
  • فهرست دانشگاه‌های خارج از کشور مورد تایید وزارت بهداشت اعلام شد
  • بعضی از بازیکنان پرسپولیس، استقلالی هستند