Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  فیسبوک که با انتقادات فزاینده‌ای در مورد پروژه ارز دیجیتال لیبرا روبروست، اعلام کرد از ارزهای مجازی بر پایه ارزهای ملی مثل دلار به جای ارز مصنوعی اولیه استفاده خواهد کرد.دیوید مارکوس، سرپرست پروژه لیبرای فیسبوک، در یک سمینار بانکداری گفت هدف این گروه ایجاد یک سیستم پرداخت کارآمدتر است ولی رویکردهای جایگزینی برای ارزی که استفاده می کند خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی گفت:« ما می‌توانیم این کار را به طور متفاوتی انجام دهیم. به جای داشتن یک واحد مصنوعی می توانیم از یک سری پول های ثابت با پشتوانه دلار، یورو، پوند و ارزهای دیگر استفاده کنیم».« ما قطعاً میتوانیم چندین پول ثابت داشته باشیم که نماینده ارزهای ملی به صورت دیجیتال باشند. این یکی از گزینه هایی است که می توانیم در نظر بگیریم».این پروژه که به رهبری فیس بوک انجام می شود در اوایل ماه جاری با موانعی روبرو شد. شرکت های بزرگ پرداخت مثل مستر کارت و ویزا پشت این گروه را در این پروژه خالی کردند.

 

سایر اعضای کلیدی مثل شرکت ای بی ، بوکینگ و پی پل هم از این پروژه خارج شدند.سیاستمداران و ناظران سراسر جهان نگران ایجاد یک ارز مصنوعی جدید هستند چون می تواند به سیستم مالی جهان آسیب برساند، حریم شخصی کاربران را تهدید و راه را برای پول شویی باز کند.

 

گروهی از بیست رهبر مالی روز جمعه به توافق رسیدند تا قوانین سختگیرانه تری برای ارزهای مجازی وضع کنند و اعلام کردند که این پول های ثابت نباید منتشر شوند چون ریسک جهانی بالایی دارند.مارکوس گفت فیس بوک همچنان امیدوار بود لیبرا را تا ژوئن 2020 راه‌اندازی کند ولی متوجه شد که با این موانع قانونی نمی تواند به هدف خود برسد.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا  بیرون رفتن شرکای بزرگ راه اندازی لیبرا را به تاخیر می اندازد گفت:« هدف ما تغییری نکرده است. ما همواره گفته ایم که بدون برطرف کردن نگرانی های قانونی و گرفتن مجوزهای لازم قدمی بر نمی داریم».

 

تسنیم

2025

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: فیس بوک فیس بوک ارز مجازی دیجیتال اقتصاد جام نیوز فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۳۹۸۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلفن ثابت سازمانی

یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

به گزارش مشرق، یکی از مواردی که امروزه در هر کسب و کاری برای برقراری ارتباط با مشتریان ضروری است، استفاده از تلفن ثابت سازمانی می باشد.

همچنین با در نظر گرفتن هزینه های کلان برای سرویس های اینترنتی، قبوض تلفن و تجهیزات و سرورهای مورد نیاز از جمله دغدغه های امروزی صاحبان سازمان ها و کسب و کارها است، لذا لازم است راه حلی برای این موضوع در نظر گرفت.

اولین کاری که باید در این زمینه انجام بدهید برای کنترل و همچنین کاهش هزینه های تماس خود، بررسی مواردی است که در صورت حساب تلفن سازمانی شما لحاظ شده است. در نظر داشته باشید که بعضی از هزینه ها بدون اینکه شما خواسته باشید لحاظ شده است، و بدون اینکه در این مورد آگاهی داشته باشید آن ها را پرداخت می کنید.

به طور مثال نمونه هایی از هزینه های تلفن سازمانی را نام میبریم :

دستگاه و تجهیزات

مقدار مصرف ماهیانه

سرویس های اضافی

و با در نظر گرفتن این موارد می توانید بهترین سیستم های تلفنی را گزینش کنید که به طرز چشمگیری در کاهش هزینه های سازمانی شما تاثیر می گذارد.

مزایای استفاده از تلفن ثابت سازمانی:

امکان جابه جایی شماره در هنگام تغییر مکان و محدوده جغرافیایی خود امکان در اختیار گرفتن کارمندان دورکاری و استفاده آنها از سرشماره سازمانی در خارج از سازمان یا شرکت خود امکان هدایت مشتری و مسیریابی آنها در بخش های مربوطه و مورد نظر امکان اضافه کردن داخلی ها در صورت رشد و توسعه سازمان خود امکان استفاده از این سیستم تماس و شماره برای شعبه های مختلف خود در سراسر کشور

نکسفون

نکسـفون پرایـم، نسـل جدیـد تلفـن سـازمانی مبتنـی بـر IPPBX اسـت کـه بـر بسـتر فناوری سـیپ ترانک در جهت بهبود کیفیت و کاهش هزینه ارتباطات یک مجموعـه طراحی شده اسـت.

این راهکار بهتریـن جایگزیـن خطوط تلفنهای سـنتی در جهت توسـعه سـرویس تلفن سازمانی و افـزودن خدمات نویـن بـدون داشـتن زیرساخت و سخت افزار پیچیده است .

دلایل محبوبیت فناوری تلفن مجازی (تلفن ثابت ابری) برای استارتاپ ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط این است که با تغییرات متعدد و پیاپی این سازمان ها و همچنین بودجه محدود آنها سازگار است. یکی از مهمترین ویژگی های نکسفون کاهش هزینه های مکالمه است.

مزیت‌های نکسفون راه اندازی و توسعه آسان و سریع حداکثر تا ۲۴ ساعت کاهش هزینه ها تا ۵۰% در شماره استانی و ۷۰% در شماره کشوری در مقایسه با تعرفه شرکت مخابرات پشتیانی ۷*۲۴ توسط تیم پشتیبانی فنی نکسفون تضمین پایداری و ثبات سرویس تا ۹۹.۹% ارائه ی تماس های صوتی با کیفیت HD استفاده از یک سرشماره ثابت برای شعب مختلف

دیگر خبرها

  • تخصیص اعتبار فوری برای آزادراه‌های آذربایجان شرقی
  • آیا ارز دیجیتال حلال است؟
  • گوشواره بدل ژوپینگ طرح طلا در بدلیجات زودیکا
  • تهدید زوال باغ ملی گیاه‌شناسی بر اثر توسعه شهری نامتوازن
  • بهترین روش آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال برای ورود به بازار رمزارزها
  • آموزش حضوری ارز دیجیتال در تهران
  • «تتر» جایگزین دلار می شود؟
  • سایت های معتبر تحلیل ارز دیجیتال
  • دست اسرائیل از آستین واتس‌اَپ بیرون زد/ کشتار کاربران فلسطینی با نقض حریم اطلاعاتی
  • تلفن ثابت سازمانی