Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه نیروهای مسلح در طول چهل سال در تمامی آزمایشات رو سفید شدند گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فردی با ایمان و عقیده سالم قرار دارد که خار چشم ستمگران است. ۳۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۵ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، آیت‌الله سیدعلیرضا عبادی صبح امروز در دیدار با فرماندهان نظامی و روسای عقیدتی سیاسی یگان‌های تابعه ارتش مستقر در بیرجند اظهار داشت: اگر بودجه تخریب و ویرانی کشورها، کشتار و در محاصره قرار دادن انسان‌ها که توسط استکبار جهانی صورت می‌گیرد صرف آبادانی شود، همه‌ مردم سالم می‌مانند و تجاوز و هتک حرمتی نیز صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: وقتی پیشوای جامعه‌ای ترامپ و یا از قبیل ترامپ باشد و تفکر صهیونیست‌ها و انگلیسی‌ها حاکم باشد آثارش همین است که در سطح جهان مشاهده می‌کنید.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: آرمان جامعه ما این است که از انسانی تبعیت کند که نه تنها دوست، بلکه دشمنان نیز نمی‌توانند بر او ضعفی پیدا کنند که امروز رهبر فرزانه انقلاب و قبل از ایشان امام راحل و سلسله مراجع ما هر کدام به مسئولیت خود عمل کرده‌اند.

عبادی بیان کرد: نیروی مسلحی که حرکات، گفتار، اعمال و اخلاقش بر اساس آرمان امام حسین(ع) است، همان کلمه طیبه است.

اردبیل|آیت‌الله عاملی: ارتش ایران به مقتدرترین ارتش دنیا تبدیل شده‌ استخرم‌آباد| امروز ارتش ایران یکی از پاک‌ترین و مقتدرترین ارتش‌های دنیا استساری|رمز ماندگاری ارتش ایران در دنیا داشتن بینش توحیدی است

وی عنوان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران که از روز اول با امام خمینی(ره) بیعت و با دست خالی ایستادگی کرد نه متجاوز است و نه آدم کش، بلکه تجاوز، ظلم و تعدی را محکوم می‌کند و در مقابل ظالم می‌ایستد و بر اساس عدالت خواهی تا پای جان ایستادگی می‌کند.

امام جمعه بیرجند گفت: این افتخار بسیار بزرگی است که ارتش جمهوری اسلامی ایران تحت فرماندهی فردی با ایمان و عقیده سالم قرار دارد که خار چشم ستمگران است وهر جای عالم که مظلومی باشد احساس مسئولیت و هر جایی نیز ظالمی باشد احساس نفرت می‌کند انسان با ایمان و عقل کامل یعنی این.

عبادی تصریح کرد: در میدان آزمایش و در این چهل سال، الحق نیروهای مسلح و ارتش جمهوری اسلامی ایران از روزی که با امام بیعت کرده تا به امروز با نصرتی که خداوند عطا کرده توانسته در انواع و اقسام مسائل و مراتب از آزمایش‌های سخت روسفید بیرون آید و این جای شکر و افتخار دارد.

وی بیان کرد: این انقلاب بر خلاف تصور قدرت‌های غرب و شرق به پیروزی رسید و نظامی بر اساس اسلام شناسی تدوین شد اما باید تأسف خورد که هنوز بر اساس اندیشه‌های بیگانه، تصمیم‌سازی و تصمیم گیری‌هایی وجود دارد. 

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار داشت: در داخل کشور متأسفانه مسئولان و دولت‌مردان در پیاده کردن قانون اساسی کم آورده‌اند و این برای ما مایه سرشکستگی است و حال آنکه اگر آنها همتشان را بر پیاده سازی قانون اساسی آن هم بر اساس عدالت عملی می‌کردند امروز نیاز به هیچ چیز نداشتیم و غرب و شرق عالم عملا تسلیم بودند.

وی افزود: بعد از نظام اسلامی باید دولت اسلامی، سپس جامعه اسلامی و در نهایت تمدن اسلامی شکل گیرد اما متأسفانه شاهد مشکلاتی هستیم که عامل بسیاری از آنها خودمان هستیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بیان کرد: نهادها و سازمان های متعددی هستند که از اول انقلاب تا به امروز رشد بسیار قابل توجهی کرده‌اند و هماهنگ با انقلاب و آرمانها بوده و پیشرفت‌های قابل توجهی نیز داشته که دوست و دشمن به آن اقرار می‌کنند که یکی از آنها ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/ش

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۰۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی امیر سیاری معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این دوره گفت: یکی از ایام خاص و مورد احترامی که ما پشت سر گذاشتیم، روز ملی خلیج فارس بود، خلیجی که خودش و نامش بسیار برای ما مهم و حائز اهمیت است.

وی افزود: انگلیس‌ها در طول تاریخ برای اینکه ما قدرتمند نشویم، با از بین بردن بنادر و دریا‌ها قدرت را از ما گرفتند و ما را از دریا دور کردند.

او ادامه داد: آنها در راه تزریق فرهنگ استکباری دریا ستیزی تلاش کردند که این خود یک سیاست خبیثانه بود، تفکری که مسیر ما، دریا و پیشرفت را از هم جدا می‌کند.

امیر سیاری گفت: سرمایه انسانی این روز‌ها در دنیا اهمیت زیادی دارد، سرمایه به معنی چیزی است که نه تنها تمام نشده بلکه مدام باید به آن افزوده شود.

او ادامه داد: سرمایه انسانی مهم‌ترین دارایی یک سازمان و یک سیستم است، نیرویی که به طور مستقیم می‌تواند یک سازمان را در عرصه رقابت رشد داده و یا زمین بزند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: مربیان و اساتید باید بدانند که چه کسانی و چه سرمایه مهمی را تربیت می‌کنند. باید بدانند که این سرمایه چه نقش مهمی دارد و در امر پیشرفت چقدر تاثیرگذار است.

او افزود: نقش ما به عنوان کسانی که مسئولین تربیت و تعلیم آموزش سرمایه‌های انسانی هستیم بسیار مهم است، جایگاه ما بسیار حساس بوده و می‌تواند در عرصه‌های مختلف تاثیرگذار باشد.

او ادامه داد: امروزه دشمن تمام توانش را می‌گذارد برای استعمار، هرچه تلاش میکند، هزینه میکند و خود را به آب و آتش می‌زند برای استعمارگری است.

امیر سیاری افزود: مقام معظم رهبری فرمودند ما ۳ نوع استعمار داریم که اولین آن استعمار کهن است، استعمار کهن یعنی لشکرکشی و تصاحب یک منطقه و بردن منابع آن منطقه است.

او گفت: دیگر مورد استعمار نو است، استعماری که با نیروی نظامی بیگانه است، در این استعمار یک دست نشانده از استعمارگر در کشور مستعمره بر مسند قدرت مینشیند؛ که مثال بارز آن رضا خان پهلوی است.

او در پایان افزود: آخرین مورد استعمار فرانو است، استعماری که کشور‌های دیگر در آن مستعمره فرهنگ کشور استعمارگر می‌شوند. قوی‌ترین جنگی که در این نوع استعمار رخ می‌دهد جنگ نرم است.

دیگر خبرها

  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • امام جمعه رشت: بیداری دانشجویان جهان حاصل روشنگری رهبری است/ امروز دنیا دارد حقانیت جمهوری اسلامی را باور می‌کند
  • وحدت رسانه‌ای دشمن برای ایجاد تنش در کشور است
  • بیداری نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی به داخل دانشگاه‌های آمریکا رسید
  • طولانی بودن دوره تحصیل مضرات اجتماعی دارد
  • عملیات وعده صادق دشمنان را مرعوب و دوستان را مسرور کرد
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برگزاری دوره توانمندسازی مربیان و اساتید قرآن و عترت ارتش جمهوری اسلامی ایران در مشهد
  • آغاز تبلیغات انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس در خراسان جنوبی آغاز شد