Web Analytics Made Easy - Statcounter

دو تفاهم نامه همکاری های مشترک فرهنگی بین محمد عیدی معاون شهردار و رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با غلامرضا خواجه سروری مدیرعامل موسسه کتابخانه موزه ملی ملک تهران به امضا رسید.

به گزارش ایمنا، علی معرک‌نژاد  در خصوص این تفاهم نامه گفت: دو تفاهم نامه همکاری های مشترک فرهنگی بین محمد عیدی رییس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری اصفهان و مجموعه تاریخی فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با غلامرضا خواجه سروری مدیرعامل موسسه کتابخانه موزه ملی ملک در تهران، ۲۸ مهرماه به امضا رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان افزود: موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک زیر مجموعه آستان قدس رضوی و از استانداردترین، مجهزترین و به روز ترین موزه های کشور است که در زمینه اشاعه فرهنگ و تمدن اسلامی فعالیت دارد.

وی ادامه داد: طبق این دو تفاهم نامه هر دو مجموعه باید در توسعه حوزه های تاریخی، فرهنگی، هنری و آموزشی با هم مشارکت داشته و نشست ها و نمایشگاه های مشترک علمی و هنری برگزار کنند.

مدیر مجموعه تاریخی، فرهنگی و مذهبی تخت فولاد اصفهان با بیان اینکه بعد از این از ظرفیت های مشترک هر دو مجموعه استفاده بهینه خواهد شد،خاطرنشان کرد: بنا داریم تا تبادل نیروی انسانی متخصص و کارشناس برای فعالیت های آموزشی و تحقیقاتی بین این دو مجموعه انجام گیرد.

کد خبر 394083

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان محمد عیدی تخت فولاد کتابخانه فرهنگ شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم

  به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، عبدالمجید شاکری گفت: همه معلمان، آموزگاران و اساتید دانشگاه روز سه‌شنبه ۱۲ اردیبهشت با ارائه کارت شناسایی می‌توانند از موزه‌ها و بنا‌های تاریخی فرهنگی مشارکت‌کننده در این طرح، به صورت رایگان یا با تخفیفات ویژه بازدید کنند.   معاون میراث‌فرهنگی اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یزد افزود: بازدید از خانه لاریها، زندان اسکندر، نارین قلعه و باغ جهانی پهلوان پور مهریز در این روز برای فرهنگیان رایگان است، همچنین باغ جهانی دولت‌آباد و موزه آب با ۵۰ درصد تخفیف، قنات جهانی زارچ و موزه اسناد و نسخ مهربان پولادی با ۶۰ درصد تخفیف، موزه دیدنی‌های یزد با ۴۰ درصد تخفیف و موزه نور و روشنایی با ۸۰ درصد تخفیف در این طرح مشارکت دارند.   وی گفت: این طرح در روز ۱۲ اردیبهشت برای معلمان با ارائه کارت شناسایی معتبر به همراه ۴ نفر از اعضای خانواده در نظر گرفته‌شده است.   در تقویم رسمی کشور ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد مرتضی مطهری به عنوان روز بزرگداشت مقام معلم نام‌گذاری شده است.

دیگر خبرها

  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • انعقاد تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه دانشگاه آزاد با دانشگاه باهنر و علوم پزشکی کرمان
  • تفاهم‌نامه همکاری صندوق‌های حمایت از صنایع پیشرفته و ضمانت صادرات امضا شد
  • تفاهم‌نامه همکاری مشترک صندوق حمایت از صنایع پیشرفته و صندوق ضمانت صادرات امضا شد
  • جزئیاتی از تفاهم‌نامه دانشگاه آزاد آذربایجان‌شرقی و شرکت مهندسی معدنی نوآوران مس 
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • موزه مردم شناسی رختشویخانه - زنجان
  • اصفهانی‌ها ایده‌های خود را برای معرفی بهتر تخت‌فولاد ارائه دهند
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  • تخفیف موزه‌ها و اماکن تاریخی یزد به مناسبت روز معلم