Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@00:26:11 GMT

کالدرون: آمار گلزنی خوبی نداریم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۱۱۹

کالدرون: آمار گلزنی خوبی نداریم

گابریل کالدرون می‌گوید به منتقدان احترام می‌گذارد و قبول دارد که این آمار برای تیمش خوب نیست.

به گزارش "ورزش سه"، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز تیم پرسپولیس در گفتگو با خبرنگاران در خصوص وضعیت تیم پرسپولیس گفت: ما در حال ریکاوری هستیم و خودمان را برای بازی روز جمعه آماده می‌کنیم که بازی مهمی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درباره انتقادات اظهار داشت: من به همه انتقادات احترام می‌گذارم اما چیزی که مشخص است آمار گلزنی ما برای یک تیم بزرگ آمار خوبی نیست. ما باید به تلاش ادامه دهیم و امیدوار باشیم مهاجمی که بازی می‌کند گلزنی کند؛ راه دیگری نداریم.

 

سرمربی آرژانتینی در خصوص خرید یک مهاجم جوان به نام آریا برزگر نیز عنوان کرد: می‌دانیم 17 سال دارد و باشگاه حتما با شناخت کافی او را خریده است و ما بازی او را خواهیم دید. مثل همان کاری که با جوان های دیگر می‌کنیم، او به تمرین می‌آید و ما بازی‌اش را می‌بینیم، مثل بقیه بازیکنان جوان.

 

کالدرون در پاسخ به سوالی راجع به تعلیق محرومیت شجاع و غلامی توضیح داد: در فوتبال حرفه ای من ندیدم که شش ساعت قبل از یک بازی محرومیت بازیکن بخشیده شود. ما هیچ اطلاعاتی قبل از آن نداشتیم، ممکن است باشگاه استقلال قبل از آن اطلاع داشته. شجاع روز قبل از بازی تمرین سنگینی داشت و همان روز بازی هم در هتل تمرین کرد. کار من یک کار حرفه ای است و بازیکنی که بازی نمی‌کند باید تمرین کند. بازیکنی که روز گذشته و روز بازی سنگین تمرین کرده، بازی نمی‌کند و من حتی روی نیمکت هم چنین بازیکنی را قرار نخواهم داد. سوالی که باید از من می‌کردید این بود: چرا تعلیق محرومیت بازیکن شش ساعت قبل از بازی اعلام می‌شود در صورتی که 16 روز وقت داشتند.

 

ادامه دارد...

پرسپولیس تهران گابریل کالدرون (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران گابریل کالدرون سرمربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۱۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال استقلال تهران در حالی عصر فردا در حساس ترین بازی این هفته لیگ برتر به مصاف تراکتور تبریز می رود که جواد نکونام برای پیروزی در این بازی حساب ویژه ای روز مهاجم آرژانتینی باز کرده است.

بلانکو که در این فصل با وجود شروع نه چندان ایده آل به مرور در ترکیب تیمش جا افتاد و در بازی رفت دو تیم هم گلزنی کرد، در هفته های اخیر ستاره بی چون و چرای ترکیب آبی ها بوده و با درخشش چند باره در بازی های مهم امتیازاتی بسیار حیاتی برای تیمش کسب کرده است.

ستاره آرژانتینی با توجه به آمادگی بالای جلالی و سایر هافبک های استقلال و البته مهارت خودش در توپ های بلند و حفظ توپ، بخت نخست گلزنی تیم نکونام در این بازی است و سرمربی موفق استقلال امیدوار است یک بار دیگر پاسخ اعتمادش به این بازیکن را در این بازی بزرگ دریافت کند.

دیگر خبرها

  • صعود النصر به فینال جام حذفی عربستان با دبل رونالدو
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • کاپیتان شمس‌آذر گلزن‌ترین هافبک لیگ!
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • ستاره استقلال برای تراکتور گام برداشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند
  • رامون کالدرون: هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید که رئال مادرید، کار آسانی برابر بایرن مونیخ خواهد داشت
  • کاپیتان استقلال فراموشی را تمرین می‌کند (عکس)
  • لواندوفسکی: آقای گلی؟ اگر همه بازیکنان عملکرد خوبی داشته باشند، گلزنی برای من هم راحت‌تر می‌شود
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد