Web Analytics Made Easy - Statcounter

 سیدمحمد حسینی دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی درباره بازداشت روح الله زم گفت: با وجود گذشت چند روز از بازداشت روح‌اللّه زم هنوز شبکه‌های تلویزیونی فارسی زبان خارج از کشور و تحلیل‌گران آنان در حالت بهت و سرگشتگی عجیبی به سر می‌برند و دچار پریشان‌گویی شده‌اند، زیرا به مخیله‌ آنها هم خطور نمی‌کرد کسی که تحت حمایت سرویس اطلاعاتی و پلیس فرانسه است و با خودرو ضدگلوله و تیم حفاظتی جابجا می‌شود این چنین در دام سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه گرفتار شود و بلافاصله شروع به گفتن پشت‌پرده‌های آمدنیوز، حرکات ضدانقلاب و حمایت تمام قد دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی غرب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اخبار سیاسی- او ادامه داد: هم‌دستان و نفوذی‌های داخل کشور هم حاشیه امنی برای این آقازاده بلندپرواز و خوش‌خیال قائل بودند و احتمال نمی‌دادند که روزی این خودفروخته شکار شود و مرتبطین را یکی بعد از دیگری لو دهد.

 حسینی با اشاره به اقدامات مشابه دستگاه‌های اطلاعاتی ایران، افزود: دستگیری این تروریست رسانه‌ای و جنگ نرم بعد از شکار عبدالمالک ریگی تروریست نظامی و جنگ سخت، توانمندی بالای سیستم اطلاعاتی ایران اسلامی را به رخ جهانیان کشید و ترس و دلهره را بر عناصر موسوم به برانداز حاکم ساخت و حالت بدبینی و سوءظن نسبت به یکدیگر را در آنها افزایش داد و این واقعیت را عریان ساخت که آنها در هیچ جایی در جهان در امان نیستند و هر آن ممکن است در تور اطلاعاتی ایران اسلامی باشند.

 دبیر کانون دانشگاهیان ایران اسلامی گفت: روح الله زم که سابقه فعالیت جنگ روانی‌اش به سالها قبل برمی‌گردد از انتخابات سال ۸۴ که در شمار حامیان هاشمی رفسنجانی بود اقدامات تخریبی خود علیه جبهه نیروهای انقلاب را آغاز کرد و در سال ۸۸ با اعتماد به نفس بیشتری به جنبش به اصطلاح سبز پیوست و در دفاع از فتنه‌گران سنگ تمام گذاشت و پس از دستگیری و زندان از کشور فرار کرد تا تابلوی معاندانی شود که از حمایت کامل سخت‌افزاری و نرم‌افزاری غرب برخوردار بودند. این جماعت با راه‌اندازی کانال آمدنیوز و درهم آمیختن مطالب راست و دروغ که البته کفه جعل و مطالب کذب بسیار سنگین‌تر بود، سعی کردند آتش بیار معرکه‌ای همچون اغتشاشات دی ماه ۹۶ شوند و ماموریت‌های محوله از سوی دشمنان ملت ایران را موبه‌مو اجرا کنند چون غربی‌ها در ازای هزینه‌ای که می‌کردند از آنها گزارش کار می‌خواستند و این مزدبگیران، سرسپردگی به بیگانه را تمام عیار نشان دادند.

فعال اصولگرا خاطرنشان کرد: حال که این اقدام ارزنده و تحسین‌برانگیز توسط نیروهای جان بر کف سپاه صورت گرفت انتظار می‌رود در وقت مقتضی ابعاد قضیه برای مردم توضیح داده شود تا با شگردها و شیوه‌های دشمنان ایران عزیز بیشتر آشنا شوند و ماهیت پلید و خباثت غربی‌ها را که در لبخند دیپلماتیک و ژست انساندوستانه مخفی می‌شود و دلیل ایستادگی نظام اسلامی را به خوبی فهم کنند و خائنان یا ساده‌لوحان داخلی را که هنوز چشم انتظار معجزه اروپا هستند کاملاً بشناسند. البته انتظار مردم برخورد قاطع با همدستان روح‌اللّه زم در داخل کشور است و به حق توقع دارند که به هیچ وجه در مورد برخورد با نفوذی‌ها تساهل و تسامح نشود و اگر در مناصب بالاتری هستند مجازات شدیدتری نسبت به آنان اعمال شود تا درس عبرتی برای همه مزدوران بی‌جیره و مواجب یا باجیره و مواجب غرب شود و بدانند که دستگیری و مجازات آنان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ایران اسلامی فرانسه خودرو ریگی جنگ جهان ایران انتخابات هاشمی رفسنجانی انقلاب اعتماد به نفس زندان دی ماه ملت ایران نظام اسلامی سیدمحمد حسینی روح الله زم تروریست رسانه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام حسن پورعلی در مراسم بزرگداشت روز معلم و هفته عقیدتی سیاسی که در مدرسه علمیه حضرت زینب کبری سلام الله ارومیه برگزار شد، با تبریک روز معلم گفت: روز معلم یکی از رویدادهای مهم و ارزشمند است که از زحمات و تلاش‌های معلمان تجلیل می شود و معلمان نقش بسیار مهمی در جامعه دارند؛ آن‌ها افرادی هستند که نه‌تنها دانش را به دانش‌آموزان انتقال می‌دهند، بلکه موجب شکوفایی استعدادها و رشد فردی آن‌ها نیز می‌شوند. این روز فرصت مناسبی برای قدردانی از معلمان است.

وی با اشاره به شخصیت آیت‌الله مطهری افزود: آیت‌الله مطهری یکی از شخصیت‌های برجسته و تأثیرگذار در تاریخ ایران معاصر و یک عالم، فیلسوف، و سیاستمدار بود که با دانش و عقایدش تأثیر فراوانی بر جامعه و فرهنگ ایران گذاشت. شهید مطهری با داشتن دیدگاه‌های فراگیر و اندیشه‌های عمیق، به گسترش فرهنگ علمی و دینی در ایران کمک کرد.

مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه خاطرنشان کرد: آیت‌الله مطهری با داشتن دیدگاه‌های ترکیبی از دین و علم، سعی کرد تا تطابق و هماهنگی بین این دو را ترویج کند و او همچنین در زمینه سیاست نیز فعالیت داشت و نقش مهمی در دوران انقلاب اسلامی ایران ایفا کرد.

وی در ادامه با تبریک هفته عقیدتی سیاسی تصریح کرد: هفته عقیدتی، سیاسی بهترین فرصت برای تبیین ارزش های انقلابی و ترویج فرهنگ تعلیم و تربیت دینی است.

حجت الاسلام پورعلی ادامه داد: فرهنگ اسلامی به عنوان بالاترین جایگاه در عرصه علم و تربیت، در سپاه پاسداران نهادینه شده و این نهاد انقلابی با این رویکرد مقدس از ارزش های انقلاب اسلامی در کشور و منطقه صیانت می کند.

وی یادآور شد: وظیفه اصلی سپاه پاسداران به عنوان یکی از نیروهای مسلح کشور، صیانت از انقلاب اسلامی است و به همین دلیل مسائل اعتقادی و معارف اسلامی اولویت تمام برنامه های این نهاد انقلابی قرار دارد.

‌مسئول تعلیم و تربیت سپاه ارومیه در پایان به خطاب به طلاب گفت: با توجه به اهمیت این هفته، بهتر است که همگی به ترویج اندیشه‌های موضوعی و ارتقای اهمیت آنها ،در جامعه توجه ویژه‌ای داشته باشیم. امیدوارم این هفته، برای همه‌ی ما فرصتی باشد برای بررسی عمیق‌تر ارزش‌ها و عقاید سیاسی و انسانی که ما را به یک جامعه بهتر هدایت می‌کنند.

 

 

دیگر خبرها

  • زد و خورد میان معترضان صهیونیست و عناصر پلیس در اراضی اشغالی
  • سردار شکارچی: رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش‌آفرین در تقویت قدرت نرم و امنیت است
  • اقتدار نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در منطقه درخشان است
  • رسانه یکی از مهمترین عناصر نقش آفرین در ارتقای قدرت نرم است
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری
  • رویداد علمی «خشتانه» چه هدفی دارد؟/از ساخت عناصر معماری در قالب کوچک تا ورکشاپ‌های تخصصی
  • اسبقیان: فدراسیون شطرنج با حضور پریدر در مسیر رو به رشدی قرار گرفته/ آرامش خوبی در این رشته حاکم است
  • وقوع درگیری در کرانه باختری در جریان حمله نظامیان صهیونیست
  • شوراها روزنه‌ها و منافذی که به رانت اطلاعاتی برای عده‌ای خاص می‌انجامد را مسدود کنند
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد