Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت که تیم ملی می‌توانست با برزیل در فیفادی پیش‌رو بازی کند اما این اتفاق به دلیل کمبود منابع مالی رخ نداده است.

به گزارش تسنیم، یکی از مشکلات فدراسیون فوتبال در سال جاری پرداخت دستمزد مارک ویلموتس، سرمربی بلژیکی تیم ملی بود. فدراسیون فوتبال نه تنها دستمزد سرمربی تیم ملی را پرداخت نکرده، بلکه این مربی حتی پیش پرداخت خود را هم دریافت نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال کشورمان در خصوص اینکه دستمزد ویلموتس چه زمانی پرداخت خواهد شد، گفته که پیش پرداخت قرارداد و دستمزد ویلموتس به صورت یکجا پرداخت خواهد شد و این اتفاق تا یکی دو روز آینده رخ می‌دهد. تاج در برنامه فوتبال برتر گفت که ویلموتس قسط اول و دوم خود را یک‌جا دریافت خواهد کرد.

یکی دیگر از چالش‌های فدراسیون فوتبال برگزاری بازی دوستانه برای تیم ملی است. تیم ملی فوتبال کشورمان پس از دیدار روز 23 آبان‌ماه با عراق در مقدماتی جام جهانی 2022 قطر و جام ملت‌های 2023 چین در فیفادی 28 آبان‌ماه استراحت خواهد داشت. با این حال هنوز برای این تاریخ بازی دوستانه‌ای هماهنگ نشده است که مهدی تاج در این خصوص گفت: در حال هماهنگی بازی دوستانه در این تاریخ هستیم. به دنبال بازی‌های خوبی هم بودیم و حتی با برزیل همه چیز را نهایی کردیم، اما آنها یک میلیون و 500 هزار دلار می‌خواستند و ما 500 هزار دلار کم داشتیم. پیش‌بینی کردیم بتوانیم یک میلیون دلار درآمد از این بازی داشته باشیم. با این حال نشد و برزیلی‌ها هم اعلام کردند ما خیلی منتظر شما ماندیم، اما در نهایت آنها با کره جنوبی بازی خواهند کرد.

وی ادامه داد: در این تاریخ در حال پیش‌بینی بازی تدارکاتی هستیم و با استرالیا هم صحبت کردیم، اما فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد سرمربی استرالیا به بازیکنانش در این تاریخ استراحت داده و نمی‌خواهند بازی دوستانه انجام بدهند. حتی ژاپن هم در این فیفادی بازی نمی‌کند. با این وجود در حال پیش‌بینی بازی دوستانه هستیم و حتی اسم تیمی را به ویلموتس اعلام کردیم که موافقت کرده و فدراسیون در حال هماهنگی‌های این بازی است.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: ایران برزیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۲۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد

زمان برگزاری دو دیدار تیم ملی فوتبال ایران در خردادماه مشخص شد.

طرفداری | کنفدراسیون فوتبال آسیا زمان دیدارهای تیم ملی فوتبال ایران با هنگ کنگ و ازبکستان را اعلام کرد.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، تیم ملی فوتبال کشورمان در هفته پنجم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶  به مصاف هنگ کنگ می رود و با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا این دیدار روز پنجشنبه 17 خردادماه ساعت 15:30 به وقت تهران در ورزشگاه هنگ کنگ برگزار می شود.

همچنین تیم ملی فوتبال کشورمان در آخرین دیدار از مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 روز سه شنبه 22 خردادماه به مصاف ازبکستان می رود. این مسابقه از ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • دیگر هیچ مسابقه‌ای رایگان نیست
  • جوان‌ترین بازیکن تیم ملی: قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد
  • فحش‌های پول‌ساز؛ درآمد باورنکردنی فدراسیون فوتبال از ۳ پرونده!
  • برای ما قرقیزستان با برزیل فرقی ندارد/ فقط به قهرمانی فکر می‌کنیم
  • فحش‌های پول‌ساز! ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • زمان دو بازی تیم ملی ایران مقابل هنگ‌کنگ و ازبکستان اعلام شد