Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین سلیمان فراهانی، معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با اشاره به دومین همایش تخصصی مسئولین شعب آموزش یکان‌های ارتش، گفت: افزایش ارتباط و تعامل کاری سطوح ستادی و صفی تربیت و آموزش از اهداف این همایش بود.

او «آسیب‌شناسی برنامه‌ها و فعالیت‌های تربیتی و آموزشی عقیدتی سیاسی و توجیه و حرکت سرپنجه‌ها در یک مسیر و همسو بودن با سازمان و اجرای دقیق برنامه‌های ابلاغی سازمان» را از دیگر اهداف همایش مذکور برشمرد و تصریح کرد: تدابیر فرماندهی معظم کل قوا باید همیشه سرلوحه اقدامات آموزشی عقیدتی‌سیاسی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام فراهانی خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به عنوان یک برنامه جامع و کامل است که با در نظر گرفتن فرصت‌ها و تهدید‌های انقلاب و مسیری که در پیش رو داریم، نقشه راه امت اسلامی را تبیین کرده است؛ بنابراین باید این بیانیه را در برنامه‌های آموزشی مد نظر قرار داد.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش تاکید کرد: ضرورت دارد دستورالعمل حلقه‌های معرفت که با توصیه هیئت رئیسه سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ابلاغ شده، اجرایی شود و اقدامات مسئولانن محترم آموزش عقیدتی‌سیاسی، برابر برنامه‌های ابلاغی و طرح‌های فرهنگی مصباح باشد.

او با بیان اینکه یکی از ارکان اصلی آموزش، مدرسان و استادان هستند، بر توجه ویژه به این رکن تاکید و تصریح کرد: توجه به ارکان اصلی آموزشی سبب می‌شود که آموزش‌های عقیدتی‌سیاسی‌ها از بهره‌وری بیشتر و مطلوب‌تری برخوردار باشد.

حجت الاسلام فراهانی افزود: مسئولان محترم آموزش، باید در ابتدای هر سال و همزمان با هفته گرامیداشت معلم، جلسه‌ای توجیهی برای استادان و مدرسان دروس عقیدتی‌سیاسی برگزار کنند و به تدریس مدرسان نظارت کافی و مستمر داشته باشند تا مدرسان محترم، همواره برابر طرح درس به تدریس همت گمارند.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش با بیان اینکه باید نظارت کافی و لازم بر فضا‌های آموزشی صورت پذیرد، اذعان کرد: آموزش باید در محیطی کاملاً مطلوب و مورد نظر دانش‌پژوهان انجام شود.

او اضافه کرد: مدرسان باید با توجه به رشد روزافزون و شتابان دانش و اطلاعات در کنار افزایش سطح علمی و تخصصی معلومات مخاطبان برنامه‌های آموزشی عقیدتی‌سیاسی، مطالعه را در اولویت کار‌های خود قرار دهند تا پاسخ‌گوی مخاطبان این برنامه‌ها باشند.

حجت الاسلام فراهانی با بیان اینکه مهارت‌آموزی سربازان وظیفه و طرح‌های رشد و تعالی نیز در یگان‌ها مورد توجه قرار گیرد، گفت: از مسئولان محترم عقیدتی‌سیاسی انتظار می‌رود با توجه به اهمیت بالای اشراف، همواره نسبت به این امر، نهایت تلاش خود را به کار گیرند.

معاون تربیت و آموزش سازمان عقیدتی‌سیاسی ارتش اظهار کرد: متقاضیان عضویت در هیئت علمی گروه‌های معارف دانشگاه‌های ارتش در صورت داشتن شرایط، می‌توانند اقدام کنند.

او ادامه داد: برای ارتقای سطح علمی مدرسان و استادان درس‌های عقیدتی‌سیاسی، برنامه‌ها و طرح‌های جدیدی از جمله هادیان اندیشه مطهر در حال اجراست.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش آموزش ارتش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس دانشگاه صنعتی اراک در این نشست با بیان اینکه این همایش با ۶۰۰ دستاورد علمی، تخصصی و صنعتی در سطح کشور و بین الملل از ۱۸ تا ۲۰ اردیبهشت در این دانشگاه برگزارخواهد شد، گفت: برنامه ریزی‌ها برای برگزاری همایش از مهر ماه سال گذشته انجام شده و ۶۱۰ مقاله از ۵۰ دانشگاه برتر کشور برای شرکت در این همایش ارسال شد که ۴۶۰ مقاله علمی انتخاب شد.
گودرزی با بیان اینکه برگزاری این همایش معرفی جلوه‌ای از علم و صنعت استان به کشور است، افزود: در همایش پنج کارگاه تخصصی و چهار سخنران با نشست‌های کاملا علمی و تخصصی و نمایشگاهی از دستاورد‌های به روز در سطح استان و ملی به نمایش خواهیم گذاشت.
او گفت: مشارکت علمی، جهش تولید و توسعه صنایع مردم نهاد شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران است.
استاندار مرکزی هم در این نشست گفت: با بر گزاری سی و دومین همایش بین‌المللی مکانیک در تراز نام صنعتی استان، رویداد شاخصی را در تاریخ نظام علمی استان رقم بزنیم.
مخلص الائمه افزود: بدنه مربوط با موضوع صنعت، دانشجویان صنعتی و دیگر دانشجویان در جریان این رویداد باشند و در برگزاری همایش از صنایع و انجمن‌هایی از جمله قطعه سازان، نفت و گاز، آب سنگین و ایزوگام دلیجان کمک بگیریم.
او همچنین گفت: برای حضور مردم در محل همایش تمهیدات لازم اندیشیده شود.
در پایان این نشست از شعار سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک ایران رونمایی شد.

دیگر خبرها

  • برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه علی بن ابی طالب(ع) تشریح شد
  • برگزاری همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم(ع) در شهرکرد
  • همایش پیاده روی کارکنان سپاه قمربنی هاشم (ع)
  • سپاه زنجان ۴۰۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی برگزار می‌کند
  • بصیرت و رفتار سیاسی تقویت شود
  • ۷۱۰ عنوان برنامه در هفته عقیدتی سیاسی در مرکزی برگزار می‌شود
  • جزئیات برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی و معلم سازمان بسیج مستضعفین
  • شاهد وحدت قابل توجهی بعد از وعده صادق هستیم
  • سی و دومین همایش سالانه بین المللی انجمن مهندسان مکانیک
  • همایش بزرگ هفته عقیدتی سیاسی در لارستان برگزار می‌شود