Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام عبدالحسین مسلمی روز سه‌شنبه در جلسه کارگروه برنامه‌ریزی مراسم ۱۳ آبان اظهارداشت: این راهپیمایی صبح شنبه(۱۱ آبانماه) از مقابل کانون سمیه شهرری تا میدان حرم برگزار می‌شود و به حتم مردم ری از این مراسم استکبارستیزی همانند سال‌های قبل از آن استقبال خواهند کرد.

وی تصریح کرد: این راهپیمایی با مشارکت بسیاری از دستگاه‌ها از جمله فرمانداری، شهرداری منطقه ۲۰، آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران، اداره تبلیغات اسلامی و شورای هماهنگی ری برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسلمی در مورد برنامه‌های روز ۱۳ آبان‌ماه نیز گفت: مسیرهای راهپیمایی در این روز همزمان در شهرهای تابعه از جمله حسن آباد، قیامدشت، کهریزک و باقرشهر همچون سال‌های گذشته مشخص شده و تمهیدات لازم برای برگزاری باشکوه این مراسم اندیشیده شده است.

وی اضافه کرد: آیین راهپیمایی روز قدس در شهرری نیز از کانون سمیه و از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه آغاز و در میدان حرم عبدالعظیم(ع) پایان می‌یابد.

دبیر شورای هماهنگی شهرستان ری گفت: قشرهای مختلف مردم شهرها و روستاهای ری نیز طبق مسیرهای اعلام شده به سمت میعادگاه‌های نماز جمعه حرکت می‌کنند و یکصدا ندای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر اسرائیل" سر خواهند داد.

وی ادامه داد: همچنین ۱۰ غرفه فرهنگی و ایستگاه صلواتی در طول مسیر راهپیمایی بر پا می‌شود، ضمن اینکه ۲ هزار پرچم ایران و بسته‌های فرهنگی توزیع می‌شود.

مسلمی بیان کرد: تعداد ۳۰ دستگاه اتوبوس برای حمل این تعداد از دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و به مکان است.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان ری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی 13آبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، این اجتماع بزرگ عزاداری با حضور با شکوه زائران و مجاوران عزادار از عرصه میدان شهدا آغاز شد و صادقیون با ذکر مصیبت و سینه زنی تا حرم مطهر رضوی را پیاده‌روی و عزاداری کردند.

آیت الله علم الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در میان عزادارن بود.

 جمعیت عزادار همچنین پیکر مطهر شهید مفقود الاثر دفاع مقدس؛  مجید شخصی  راکه پس از ۴۲  با تفحص در منطقه چزابه  تفحص  و از طریق آزمایش دی ان‌ای هویتش شناسایی و به آغوش خانواده بازگشته است تشییع و پیکر این شهید را تا حرم مطهر رضوی بدرقه کرده و مهیای حضور در مراسم عزاداری در جرم رضوی شده اند.

مراسم سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری امروز ساعتی قبل از اذان ظهر با قرائت زیارت امین‌الله و عرض سلام و ارادت به محضر امام مهربانی‌ها با صدای تکبیر آغاز می‌شود و با بیان احکام دینی  ادامه می‌یابد.

 اجرای سرود، شعرخوانی آئینی با نوای شاعر و مدیحه‌سرای اهل بیت(ع) و مرثیه‌سرایی و عزاداری در سوگ شهادت صادق آل محمد(ع) از دیگر برنامه‌های روز شهادت امام صادق(ع در حرم مطهر رضوی است.

در این مراسم، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی سخنرانی می کند و سپس زائران حریم ملکوتی رضوی با قرائت زیارت‌نامه امام صادق(ع) به محضر این امام همام عرض ارادت خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • راهپیمایی بزرگ مردم هشتبندی در سوگ امام صادق(ع)
  • اجتماع بزرگ صادقیون همراه با تشییع پیکر شهید تازه تفحص شده در مشهد برگزار شد
  • اجتماع بزرگ صادقیون در مشهد الرضا
  • آزمون بزرگ استخدامی وزارت آموزش و پرورش برگزار شد
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزش و پرورش در ۳۱۳ حوزه امتحانی و ۱۵۴ شهر
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در شیراز
  • دستاوردهای جهاد دانشگاهی برای مردم تبیین شود
  • پوستر حزب جمهوری اسلامی با یک شعار بزرگ در سال ۶۰ | تصویر
  • ۱۴ اردیبهشت، استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها
  • ۱۴ اردیبهشت؛ استمرار راهپیمایی جمعه‌های خشم در برخی استان‌ها