Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ،عزیزالله عباس‌پور مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام گفت: وصول مالیات در استان ایلام در شش‌ماهه اول سال‌جاری در مقایسه بامدت مشابه سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

 مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام افزود: با توجه به بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور در مردادماه سال‌جاری مبنی بر بخشودگی جرائم قابل بخشش، مودیانی که قصد پرداخت بدهی‌های قطعی شده خود را دارند تا پایان امروز ۳۰ مهرماه فرصت دارند نسبت به پرداخت بدهی‌ها اقدام کنند و از بخشودگی صددرصد جرائم قابل بخشش بهره‌مند شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا کارکنان سازمان امور مالیاتی ایلام تا ساعت ۲۰ امروز آماده ارائه خدمات به مودیان سطح استان ایلام هستند.

مدیرکل امور مالیاتی استان ایلام بیان کرد: در شش ماهه اول سال‌جاری حدود ۱۲۶ میلیارد تومان وصول مالیاتی در ایلام پیش‌بینی شده که تاکنون ۱۰۴ میلیارد تومان این رقم تحقق یافته و این آمار نسبت به سال گذشته ۳۱ درصد افزایش داشته است.

عباس پور عنوان کرد: آن دسته از مودیانی که بدهی‌های مالیاتی خود را تا پایان امروز پرداخت کنند، مودی خوش حساب تلقی شده و با رعایت مقررات ماده ۱۹۱ قانون مالیات‎‌های مستقیم، ۱۰۰ درصد از جرایم مالیاتی قابل بخشش آن‌ها مورد بخشودگی قرار می‌گیرد.

امدیرکل امور مالیاتی استان ایلام صریح کرد: جامعه پزشکی ایلام که مبادرت به استفاده از صندوق فروشگاهی و اتصال سامانه آن به سازمان امور مالیاتی کشور کرده، این اقدام را زمینه ساز شفافیت امور و از زیرساخت‌های طرح جامع مالیاتی دانست.

او یادآور شد: بر اساس قانون، ۵۰ شغل در قالب ۱۵ گروه صنفی دیگر نیز مشمول این طرح هستند.

 

انتهای پیام/با

افزایش ۳۱ درصدی درآمد‌های مالیاتی در استان ایلام

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مالیات اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام از برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران گران استان ایلام، امین دوست محمدی امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در دیدار سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی مکلف به اجرای قانون جامع حمایت از ایثارگران هستند، اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه استان ایلام از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای خدمات رسانی مطلوب به جامعه ایثارگران حمایت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه تمام دستگاه‌های اجرایی استان ایلام از جمله بنیاد شهید و امور ایثارگران از ظرفیت جامعه هدف ایثارگران برای تحقق شعار سال تلاش کنند، افزود: برون سپاری خدمات از جمله موارد بسیار مهمی است که در دستگاه‌های اجرایی باید به این ظرفیت قانونی توجه کنند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان ایلام با اینکه واگذاری طرح‌های نیمه تمام به بخش خصوصی از دیگر اولویت‌های مهم است، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه تمام ایلام به بخش خصوصی طی سال جاری انجام شده است.

محمد رحیمی، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام ضمن قدردانی از حمایت‌های سازمان برنامه و بودجه از فعالیت‌ها و پروژه‌های عمرانی بنیاد شهید، تاکید کرد: ۱۰۰ درصد مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهوری به ایلام در حوزه بنیاد شهید استان با اعتبار ۵ میلیارد تومان به اتمام رسیده است.

وی اضافه کرد: کارهای زیرساختی و پروژه‌ای بسیار خوبی در حوزه زائرسرا و خانه ایثار برای استان ایلام تعریف شده که نیاز به حمایت مسئولان ارشد استان در بحث اعتبارات دارد.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام با اشاره به اینکه برای تمام املاک بنیاد شهید سند تک برگ اخذ شده است، ادامه داد: در حال حاضر زائرسرای بنیاد شهید در مهران با ۶۰ درصد پیشرفت از جمله پروژه‌های مهم اداره کل بنیاد شهید است.

کد خبر 748398

دیگر خبرها

  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای خدمت به خانواده شهدا
  • ثبت ۲۹ هزار سوت زنی فرار مالیاتی فقط برای پزشکان
  • واگذاری ۲ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام ایلام به بخش خصوصی
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک دی
  • تامین ۹۸ درصد درآمدهای استان سمنان از درآمدهای مالیاتی
  • روش جدید پرداخت مالیات بر ارث از سپرده متوفیان نزد بانک‌ها
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • تامین مالی طرح‌های توسعه‌ای صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکاران است