Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@15:28:11 GMT

روزهای پُر استرسی را پشت سر می‌گذرانیم

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۰۸۶۸

روزهای پُر استرسی را پشت سر می‌گذرانیم

سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب به فاصله چند هفته مانده به شروع رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا به میزبانی کره جنوبی، از مشکلات مالی تیمش برای اعزام به این رقابت‌ها خبر داد.

رضا منصوری در گفت و گو با ایسنا، اعزام تیمش به رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا را در هاله‌ای از ابهام دانست و گفت: تنها 12 روز دیگر باید به این مسابقات اعزام شویم، اما به دلیل مشکلات مالی هنوز نه بلیت و نه ویزا برای بازیکنان تهیه نکرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: هرچند مسئولین استان وعده‌هایی را برای حمایت مالی دادند و ما هم براساس همین وعده‌ها اعلام کردیم در رقابت‌ها حضور پیدا می‌کنیم، اما مبلغی که تاکنون پرداخت کرده‌اند بسیار ناچیز است و با این مبلغ تنها می‌توانیم برای کمتر از 10 بازیکن بلیت تهیه کنیم.

سرپرست تیم هندبال زاگرس اسلام آبادغرب افزود: از سوی دیگر اگر در رقابت‌های کره جنوبی هم شرکت نکنیم، عواقب بدی همچون احتمال تعلیق فدراسیون هندبال ایران، جریمه 20 هزار دلاری فدراسیون، انحلال تیم زاگرس، احتمال کاهش سهمیه حضور ایران در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا برای سالهای بعد و... در انتظارمان خواهد بود.

منصوری تاکید کرد: اگر تا چند روز آینده کمک‌های مالی وعده داده شده را دریافت نکنیم، امکان دارد نتوانیم در رقابت‌های کره جنوبی حضور پیدا کنیم، چرا که دیگر فرصتی برای انجام مقدمات اعزام نیست.

وی در ادامه به تمرینات منظم تیم زاگرس در یک ماه گذشته هم اشاره کرد و گفت: هرچند با برنامه ریزی‌هایی که داشتیم تلاش شده تا بازیکنان تمرینات منسجم و منظمی داشته باشند، اما استرس عدم اعزام به رقابت‌های کره جنوبی به تیم وارد شده و فکر بازیکنان را مشغول کرده است.

منصوری گفت: مشکلات مالی باعث شد تا تیم نتواند بازی‌های تدارکاتی پیش از اعزام داشته باشد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر مجتبی کرمیان کاپیتان تیم زاگرس در معیت تیم ملی کشورمان در رقابت‌های انتخابی المپیک 2020 حضور دارد که پیش از اعزام به کره جنوبی به ما ملحق خواهد شد، اظهار کرد: به منظور تقویت تیم، با مساعدت رئیس فدارسیون قرار شده تا دو نفر از بازیکنان ملی پوش را بصورت قرضی در بازی‌های کره جنوبی به همراه  داشته باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هندبال جام باشگاه های آسیا كرمانشاه استانی ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۰۸۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • جریان گاز در مناطق سیل‌زده خراسان جنوبی و کرمان پایدار است/ اعزام تیم‌های امداد برای خدمت‌رسانی
  • اعزام ملی پوش مازندرانی بوکس به مسابقات قهرمانی آسیا
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • با «کودک استرسی» چگونه برخورد کنیم؟
  • اعزام پسران کشتی فرنگی قم به جام بین المللی صفوی
  • حدادی: به واگذاری پرسپولیس به ۶ بانک خوش‌بین هستم
  • عدد ۶ برای پرسپولیس مقدس است/ از پتانسیل بانک ها استفاده می کنیم
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اولین گروه از زائران خراسان جنوبی به عمره اعزام شدند
  • خودنمایی بخشی از جنگل‌های بلوط زاگرس در روستای مله پنجاب + فیلم