Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد تهرانی مقدم (دبیرکل اجلاس مجاهدان) طی سخنانی با اشاره به نقش مهم امروز ایران در جهان و منطقه گفت: سوال بزرگ در نزد افکار عمومی داخل کشور این است که ما در سوریه چه می‌کنیم و با همه مشکلات اقتصادی که کشور دارد، چرا باید در سوریه هزینه کنیم؟!

وی ادامه داد: در پاسخ به این سوال باید بگوییم که حضور ما در سوریه کمک به مسلمان است و از طرف دیگر یک راهبرد استراتژیک است و اگر امروز ما در سوریه و لبنان نبودیم باید در مرزهای خود با داعش می‌جنگیدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تهرانی مقدم ادامه داد: امروز در جنوب لبنان با کمک ایران صدها موشک در زیر زمین قرار گرفته و آماده شلیک است و اگر اسرائیل خطایی کند حزب‌الله لبنان موشکها را بر سر اسرائیل آوار خواهد کرد.

در ادامه شجاعی فر (مدیر علمی اجلاس و نماینده شیخ زکزاکی) گفت: از ابتدای انقلاب منظور امام برای صدور انقلاب این نبود که با قدرت نظامی انقلاب را صادر کنیم بلکه منظور این بود که با فرهنگ و رسانه، فرهنگ انقلاب ایران صادر شود.

وی ادامه داد: امروز نیز نقش رسانه‌ها بسیار مهم است. چرا رسانه‌های دنیا نباید از مقاومت مردم یمن، بحرین، نیجریه، مجاهدت‌های شیخ زکزاکی حرفی بزنند؟ ما در اجلاس مجاهدان در غربت می‌خواهیم صدای این مجاهدان را به گوش مردم برسانیم نه دولت‌ها. زیرا دولت‌ها پایداری ندارند و یک روز حمایت می‌کنند و یک روز حمایت نمی‌کنند.

وی با اشاره به نفوذ رژیم صهیونیستی در جهان و لزوم مبارزه با آن گفت: به طور مثال زمانی که ما زکزاکی را برای درمان به هند فرستادیم در بیمارستانی که در هند بود پزشک معالج عبری صحبت می‌کرد و حتی می‌خواستند با یک آمپول به او و همسرش صدمه وارد کنند.

شجاعی‌ فر با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور گفت: مجاهد امروز فقط شهدا و مدافعان حرم نیستند بلکه کسانی که امروز برای اعتلای ایران تلاش می‌کنند و مثلا علیرغم مشکلات دولتی کارگاهی را آماده می‌کنند و 500 بیکار را مشغول می‌کنند، مجاهدت کرده‌اند و کسی که برای حل مشکلات مردم تلاش می‌کند، مجاهد است.

وی ادامه داد: امروز رسانه در دنیا تبدیل به صنعت شده و ما باید قدر رسانه‌های خود را بدانیم و از آنها حمایت کنیم و اگر کشوری مثل عربستان با همه جنایت‌هایی که می‌کند در دنیا رسانه‌ها از او حمایت می‌کنند برای این است که از پول‌هایش برای رسانه خرج می‌کند.

سالاریان‌زاده (دبیر اجرایی همایش) نیز گفت: دو سال اول همایش مجاهدان در غربت فقط در یک روستا برگزارش شد و امسال با محوریت مقاومت در کشورهای کشمیر، بحرین، یمن، لبنان، نیجریه و با حضور بیش از 180 مهمان از کشورهایی همچون آرژانتین، آمریکا، نروژ، الجزایر، کلمبیا، عربستان، پاکستان، روسیه و افغانستان به مدت یک روز در دامغان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: سفیر یمن، نماینده حزب‌الله لبنان، نماینده النجبا عراق، شیخ عیسی قاسم، دختران شیخ زکزاکی، خانواده شهید حججی و هشت خانواده مدافع حرم در این اجلاس به عنوان مهمان ویژه حضور دارند. همچنین از هشت فرمانده برگزیده مقاومت تجلیل خواهد شد. پیش از آغاز مراسم نیز کنفرانس سه ساعته خبری به زبان فارسی و عربی برگزار می‌شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله جدید خود به یک مرکز نظامی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین‌های اشغالی خبر داد.

اداره اطلاع‌رسانی جنگی حزب‌الله لبنان در این بیانیه تاکید کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۵:۱۰ عصر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع السماقه واقع در تپه‌های اشغالی کفرشوبا را با تسلیحات مناسب هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی از به گوش‌رسیدن صدای چندین انفجار در منطقه‌های اشغالی «عکا» و «نهاریا» خبر دادند. هنوز جزییات بیش‌تری درباره ماهیت این انفجارها و تلفات مالی و جانی احتمالی صهیونیست‌ها منتشر نشده است.

پیش از این نیز حزب‌الله لبنان در بیانیه دیگری اعلام کرد: در حمایت از ملت پایدار فلسطین در نوار غزه و مقاومت شجاع و شریف آنان، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۱۱:۴۵ ظهر امروز یکشنبه بیست‌وهشتم آوریل ۲۰۲۴ موضع البغدادی را با گلوله‌های توپخانه هدف گرفتند و آن را به صورت مستقیم مورد اصابت قرار دادند.

کد خبر 6091324

دیگر خبرها

  • شهادت رزمنده حزب الله در راه قدس
  • به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های شمال اراضی اشغالی
  • دقیقی: شمس آذر می‌توانست آسیایی شود
  • لایحه امنیت شغل کارگران امروز در دولت تصویب شد
  • آموزش‌های مهارتی کلید توسعه اشتغال پایدار در جامعه است
  • برگزاری تظاهرات در حمایت از غزه در استانبول
  • شهید مطهری مجاهد عرصه‌ جهاد تبیین بود
  • حملات حزب‌الله به چند پایگاه صهیونیستی
  • حزب‌الله لبنان موضع «السماقه» را هدف قرار داد
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند