Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@22:43:30 GMT

کوکه: اتلتیکو قبلا تیم با تجربه تری بود

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۱۹۰۳

کوکه: اتلتیکو قبلا تیم با تجربه تری بود

کوکه، هافبک اسپانیایی اتلتیکومادرید، معتقد است که این تیم تا به اینجای فصل عملکرد خیلی بدی هم نداشته است.

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکومادرید طی هفته های اخیر نتایج خیلی خوبی در لالیگا کسب نکرده است. آن ها در آخرین بازی خود در این رقابت ها روز شنبه با نتیجه 1-1 مقابل والنسیا متوقف شدند تا به رتبه پنجم جدول سقوط کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاگردان سیمئونه در لیگ قهرمانان اروپا اما با 4 امتیاز در کنار یوونتوس در صدر جدول گروه خود قرار دارند.

 

 

اتلتیکو مادرید امشب از سری مسابقات هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن لورکوزن خواهد رفت؛ دیداری که پیروزی در آن می تواند به صعود اتلتیکو به مرحله بعد کمک زیادی بکند.

 

کوکه، هافبک با تجربه اتلتیکومادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار حساس  این تیم مقابل بایرن لورکوزن شرکت کرد. او درباره شرایط اتلتیکو مادرید گفت:" ما می خواهیم در همه بازی ها به پیروزی برسیم اما بازی های خانگی اعتماد به نفس زیادی برای پیروزی به ما می دهند. ما کمی مشکل گلزنی داریم اما این موضوع فقط مشکل مهاجمان نیست و هافبک های تیم نیز در این زمینه نقش زیادی دارند. من مطمئن هستم که گلزنی های تیم ما آغاز خواهند شد و کاستا و موراتا به روند خوب خود باز خواهند گشت. تیم ما در گذشته با تجربه تر بود اما حالا جوانان زیادی داریم که به کسب تجربه و بازی کردن نیاز مبرم دارند. من معتقد هستم که تیم ما آن قدری که مردم می گویند هم نتایج ضعیفی نگرفته است."

 

کوکه در ادامه پیرامون انتقادات مطرح شده نسبت دیگو سیمئونه نیز گفت:" بعضی وقت ها هنگامی که مردم یک نفر را در یک موقعیت می بینند، از این موضوع خسته می شوند. اما سیمئونه باعث شده که هواداران به نتایج خوب تیم عادت کنند. ما در لالیگا تنها سه امتیاز با بارسلونا فاصله داریم و در لیگ قهرمانان نیز در صدر گروه خود هستیم. ما قطعا در ادامه به تلاش خود ادامه خواهیم داد."

 

اتلتیکو مادرید

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اتلتیکو مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۱۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد

مدافع باتجربه رئال مادرید در مورد آخرین مسابقه ای از لیگ قهرمانان اروپا حرف زد که قرار است در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار شود. 

طرفداری | در جریان دیدار برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، تیم های رئال مادرید و بایرن مونیخ به میزبانی استادیوم سانتیاگو برنابئو مقابل هم قرار می گیرند؛ آن هم در شرایطی که بازی رفت با نتیجه 2-2 تمام شد. 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی کنار کارلو آنچلوتی حاضر شد و در مورد وضعیت تیمش صحبت کرد. 

5 قهرمانی اروپا و 412 بازی برای رئال مادرید؟ من خیلی به این دستاورد و پوشیدن پیراهن این باشگاه افتخار می کنم. ما تمرکز کرده‌ایم و از اهمیت این بازی آگاه هستیم. امیدواریم بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم. بسیار هیجان‌زده هستیم و به خوبی می‌دانیم که هواداران خوش‌بین هستند. امیدواریم فردا بتوانیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. 

 به آنچلوتی و کادر فنی اش مدیون هستیم

بخش مهمی از موفقیت ما به خاطر کارلو آنچلوتی و کادر اوست. کریم بنزما، مارکو آسنسیو و چند نفر دیگر رفتند. مصدومیت‌های شدیدی برای بازیکنان کلیدی پیش آمد اما عملکرد بسیار خوبی داشتیم، تا به اینجا تقریبا همه چیز را برده‌ایم. کارلو آنچلوتی و کادرش برای ما کارهای زیادی انجام داده‌اند.

 پیشرفت وینیسیوس

 پیشرفت وینیسیوس جونیور؟ وینی در همه چیز پیشرفت کرده است. او در تمام جنبه‌ها، تمام‌کنندگی، پاس دادن، تمرین سخت کوشی زیادی به خرج داده است. او حالا یکی از بهترین‌های دنیا محسوب می شود. 

 آخرین بازی 

 وقتی مردم می‌گویند این می‌تواند آخرین بازی مودریچ یا ناچو باشد چه احساسی دارم؟ امیدوارم تا جایی که می‌توانم اینجا بازی کنم، امیدوارم آنها هم تا جایی که می‌توانند اینجا بازی کنند. اما شاید بازی فردا، آخرین بازی لیگ قهرمانان آنها در سانتیاگو برنابئو باشد که البته امیدوارم این گونه نشود. خواهیم دید چه پیش می آید.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • توماس مولر: داوری در مادرید اغلب مشکل دارد؛ قبلا هم چنین چیزی را تجربه کرده‌ام
  • پرسپولیس باید از سپاهان الگو بگیرد
  • رابرت داونی جونیور اولین بازی روی صحنه را تجربه می‌کند
  • بعد از 11 سال: دورتموند دوباره در فینال ومبلی
  • کارواخال: بعضی از هم تیمی‌هایم آخرین شب لیگ قهرمانان در سانتیاگو برنابئو را تجربه خواهند کرد
  • من گزینه مناسبی برای یونایتد هستم
  • اتلتیکو درها را باز کرد: خداحافظی ژوائو با بارسا
  • پرونده حرکت جنجالی مانچینی بسته شد
  • تنها باشگاهی که به رئال تبریک نگفت
  • سزار منوتی، سرمربی قهرمان جام جهانی 1978 درگذشت