Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلنیا همواره بر اینکه دوست دارد در پیراهن بارسا موفق شود، تاکید کرده اما شرایط نامطلوبی که او اکنون در تیم دارد، شاید نظرش را عوض کند.

طرفداری - این احتمال وجود دارد که کارلس آلنیا راهی تاتنهام شود.

به گزارش موندو دپورتیوو، آلنیا که از محصولات لاماسیا است، فصل خوبی را سپری نمی‌کند و در میان انبوه هافبک‌های بارسا، فرصت چندانی از سوی والورده به او نمی‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلنیای 21 ساله که فصل گذشته عملکرد قابل توجهی داشت، تقریبا در همه بازی‌های بارسا تا بدین جای فصل، سکونشین بوده و این مسئله از چشم دیگر باشگاه‌ها دور نمانده است. 

آلنیا در تابستان هم پیشنهادهای بسیار زیادی داشت. دو تیم از بقیه جدی تر بودند. اولی تاتنهام و دیگری رئال بتیس. اسپرز بارها از طریق نزدیکان آلنیا به این بازیکن فشار آورد تا پیشنهادش را بپذیرد که موفق نشد. بتیس یک گام جلوتر بود و می‌رفت در روزهای پایانی نقل و انتقالات، آلنیا را از بارسا قرض بگیرد که به دلیل مبهم بودن آینده راکیتیچ، آلنیا هم ماندنی شد. با این حال، وضعیت بغرنج آلنیا در بارسا، تاتنهام را بر آن داشته که در زمستان بار دیگر شانسش را آزمایش کند.

تاتنهام خواهان خرید این هافبک اسپانیایی است و پوچتینو علاقه زیادی به او دارد. از نگاه سرمربی آرژانتینی، آلنیا می‌تواند جایگزین شایسته‌ای برای کریستین اریکسنی باشد که بعید نیست در زمستان جدا شود. او هنوز حاضر به تمدید قراردادش با تاتنهام نشده است. رئال بتیس هم احتمال دارد یکی دیگر از مشتریان جدی آلنیا در ژانویه باشد مادامی که روبی سرمربی این تیم بماند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!

تاتنهام پس از جدایی بهترین گلزن تاریخ خودش با مشکل جدی روبرو شد، هری کین اما یکی از بهترین فصل های دوران فوتبال خوشد را می گذراند. 

طرفداری | هری کین بهترین اتفاقی بود که این فصل برای بایرن مونیخ رخ داد. او به عنوان یکی از بهترین مهاجمان دنیا از تاتنهام به بایرن منتقل شد و در آلمان هنوز یکی از بهترین مهاجمان جهان است، البته اگر بهترین نباشد. 

با گلزنی مقابل رئال مادرید در جریان تساوی 2-2، هری کین به رکورد 43 گل در تمام رقابت های این فصل رسید. او که قرار است به زودی کفش طلا را به خودش اختصاص دهد، این فصل آمار خیره کننده 43 گل در 43 بازی را به ثبت رسانده که میانگین 1 گل در هر بازی است. 

در سمت مقابل اما تاتنهام قرار دارد، تیمی که این فصل هیچ مهاجمی جذب نکرد که سطحش حتی نزدیک به کین باشد، این موضوع باعث شد گل های تیم پوستکوعلو میان بازیکنان تیم تقسیم شود.

با این وجود، هری کین به تنهایی بیشتر از همه مهاجمان تاتنهام در این فصل گلزنی کرده است! تعداد گل های برنان جانسون، جیمز مدیسون، دیان کولوسفسکی، سون هیونگ مین و ریچارلیسون روی هم 42 است که از کین پایین تر قرار می گیرد. 

مقایسه تعداد گل های بازیکنان خط حمله تاتنهام با هری کین

 

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی چلسی و تاتنهام
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • پوچتینو: از تاتنهام محبوبم سه امتیاز را می‌گیریم
  • فقط یکی از معلم‌ها می‌داند
  • هری کین یک تنه بیشتر از مهاجمان تاتنهام گل زده است!
  • واکنش میکل آرتتا به اتفاقات مهم دیدار تاتنهام و آرسنال / فیلم
  • نقشه عجیب بارسا: فروش جانشین مسی به عربستان
  • تنش مدیریتی: جنگ روانی دشمنان بارسا یا واقعیت
  • سازمان اوقاف خود را مخاطب در جبهه پیشران انقلاب اسلامی می‌داند
  • دشمن می‌داند دست ما پُر است/ وعده صادق به ملت ایران ابهت داد