Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-07@06:16:16 GMT

جان باختن مرد جوان مهرانی بر اثر صاعقه

تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۵۴۲۳۴۸

فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: صاعقه در روستای چم آب از توابع این شهرستان باعث مرگ یک مرد جوان شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از ایلام؛ سرهنگ قدرت اله شهبازبیگی با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام فوت یک نفر در روستای چم آب بخش صالح آباد شهرستان مهران، ماموران انتظامی به محل اعزام شدند.
اوگفت: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد یک جوان ۳۵ ساله هنگام خروج از منزل به منظور سرکشی از گله بر اثر اصابت صاعقه جان خود را از دست داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان مهران گفت: همچنین براثر صاعقه تعداد ۱۲ راس گوسفند نیز تلف شده است.
سرهنگ شهبازبیگی توصیه کرد:شهروندان به هنگام نامساعد بودن شرایط جوی تا حد امکان از تردد در فضا‌های باز خودداری کنند.
بر اساس پیش بینی‌های اداره کل هواشناسی استان ناپایداری‌های جوی تا اوایل هفته آینده ادامه دارد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده تابناک مهران صاعقه مهدی ترابی اعتراضات لبنان آمدنیوز روح الله زم آذرآب اراک محمد حسین رستمی حسین فریدون شبنم نعمت زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 

ایسنا/اردبیل فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل از دستگیری سارق اماکن خصوص در عملیات مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" این شهرستان خبر داد. 

سرهنگ سعید یوسفی فعال ۱۷ اردیبهشت در گفت و گو با خبرنگاران بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت از اماکن خصوصی در شهرستان اردبیل، بررسی موضوع با هدف کشف سرقت ها در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با افزایش و هدفمند سازی گشت زنی های انتظامی مأموران کلانتری ۱۸ "نیایش" موفق به شناسایی و دستگیری سارقی هنگام سرقت در شهرک نادری شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اردبیل اضافه کرد: سارق در بازجویی های فنی و تخصصی پلیس به ارتکاب ۹ فقره سرقت اعتراف و با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک فوتی در نزاع عمومی در روستای راسفند ایذه
  • دستگیری سارق اماکن خصوصی در اردبیل 
  • ماهیگیری در رودسر بلای جان جوان ۲۲ ساله شد
  • جوان گیلانی بر اثر برق گرفتگی جان باخت
  • جان باختن جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در شهرستان رودسر
  • غرق شدگی ۵ نفر در شهرستان‌های فارس
  • ماهیگیری جان یک پسر جوان را گرفت
  • مرگ یک جوان ۲۲ ساله بر اثر برق گرفتگی در واجارگاه رودسر
  • اراذل و اوباش قمه به دست در تبریز زمین‌گیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف