Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز را در حالی انجام داد که بخش‌هایی از این تمرین در حضور تماشاگران و نمایندگان رسانه‌ها بود. تاریخ انتشار: 13:12 - 30 مهر 1398 - کد خبر: ۵۶۱۰۰۵

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، تمرین امروز (سه‌شنبه) پرسپولیس از ساعت ۱۱ در ورزشگاه شهید کاظمی با لباس‌های جدید و زیر بارش باران آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گابریل کالدرون قبل از تمرین به سوالات نمایندگان رسانه‌ها پاسخ گفت و تمرین سرخپوشان در سالن بدنسازی شروع شد که ۱۵ دقیقه به طول انجامید.

بازیکنان سپس در زمین حاضر شدند و تمرین را با استارت‌های سرعتی و پاسکاری آغاز کردند. در ادامه، پاسکاری تحت فشار در تمام زمین و با حضور دروازه‌بان‌ها در دستور کار بود.

در بخش بعدی تمرین، بازیکنان به دو گروه تقسیم شدند که به تنیس فوتبال و شوتزنی و ارسال‌ها از جناحین روی آوردند. پایان بخش تمرین هم فوتبال درون تیمی بود.

در تمرین امروز، سیامک نعمتی همچنان تمرینات اختصاصی را انجام داد. کمال کامیابی‌نیا و بشار رسن غایبان تمرین بودند، ولی آدام همتی پس از پشت سر گذاشتن دوران نقاهت، از امروز در تمرینات گروهی شرکت کرد.

گفتنی است ۳۰ دقیقه ابتدایی تمرین امروز با حضور نمایندگان رسانه‌ها و هواداران بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: پرسپولیس سیامک نعمتی بشار رسن کمال کامیابی نیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی

به گزارش همشهری آنلاین کمک مربی بدنساز تیم پرسپولیس که از تیم ملی بسکتبال به جمع سرخپوشان ملحق شد تا همراه با پپه لوسادا کارهای بدنسازی سرخپوشان را انجام دهد، کارش را در تیم جدید خود استارت زده است.

تشکری‌نیا بعد از حضور حمید مطهری به کادر سرخپوشان تبریزی ملحق شده تا تیم دستیاری یحیی گل‌محمدی تراکتور با حضور او، مطهری و عسگری کامل شود.

این مربی جوان احتمالا برای بازی با فولاد خوزستان هم راهی اهواز خواهد شد تا اولین تجربه خود را با تراکتور پشت سر بگذارد.

کد خبر 849075 برچسب‌ها ویژه ورزشی باشگاه تراکتور تبریز باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • سرخپوشان با توپ فوتبال گلف بازی کردند
  • تمرین شاداب سرخپوشان در ورزشگاه کاظمی
  • واکنش حجازی به اتفاقات دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • دلایل «سرد» بودن بازی پرسپولیس - سپاهان/ راه قهرمان شدن سرخپوشان
  • ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان پس از دیدار با سپاهان برگزار شد
  • تمرین و ریکاوری سرخپوشان در هوای ابری و بارانی
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیس بعد از تساوی برابر سپاهان
  • تمرین و ریکاوری پرسپولیسی‌ها در هوای بارانی