Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، دو دانش‌آموز که در خیابان‌های شهر باکزیانگ ویتنام در حال دوچرخه‌سواری بودند به‌طرز معجزه‌آسایی از له شدن زیر چرخ‌های کامیون نجات پیدا کردند. آن‌ها بدون توجه به وسایل نقلیه در حال حرکت در خیابان پا می‌زدند که ناگهان کامیون با آن دو برخورد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از آن‌ها شانس آورد و از رفتن زیر کامیون فرار کرد، اما دیگری خوش شانس نبود و با دوچرخه توسط کامیون زیر گرفته شد. این صحنه را دوربین‌های مدار بسته خیابان ضبط کردند.

خوشبختانه دانش آموزی که زیر کامیون رفته بود جان سالم به در برد و بدون کوچک‌ترین آسیبی بیرون آمد. راننده که بسیار شوکه و وحشت‌زده شده بود از کابین پیاده شد و از اینکه کسی آسیبی ندیده است نفس راحتی کشید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

نجات معجزه‌آسای دانش‌آموز دوچرخه‌سوار از زیر کامیون

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دانلود فیلم حادثه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۵۴۲۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، طرح حافظان نور با حضور  یک هزار و ۵۰۰ دانش آموز دختر از ۳۰۰ مدرسه از نواحی شهر قم، خلجستان و شهرستانهای کهک و جعفرآباد امروز در شبستان حضرت زهرا (س) برگزار شد.

این برنامه دختران دانش آموز نظرات و پیشنهادات خود را در حوزه عفاف و حجاب مدارس مطرح کردند.

در این طرح از هر مدرسه ۶ دانش آموز منتخب به‌عنوان گروه حافظان نور با هدف کنشگری این گروه‌ها در مدارس خود فعالیت می‌کنند.

در پایان این برنامه به قید قرعه به طرح های دانش آموزان جوایزی اهدا شد.

دیگر خبرها

  • برنامه امتحانات نهایی خردادماه ۱۴۰۳ چیست؟
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • راهیابی دانش آموز کیش به تیم ملی پدل برد
  • توزیع بسته کمک آموزشی به ۵ هزار دانش آموز در تخار
  • لحظه نجات معجزه آسای کودک در رودخانه پشترود
  • تجمع حافظان نور در حرم حضرت معصومه (س)
  • هوای کلانشهر اصفهان سالم است
  • هوای اصفهان و ۵ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • هوای اصفهان و ۶ شهر مجاور سالم است/کاشان بر مدار نارنجی آلودگی
  • دانش آموز لرستانی قهرمان فردای ایران شد